Kanker.quote:
En ze was bezig met studeren ook nog, dacht ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Wow... ben even geschocked!!! zo'n lieve juffrouw. En zze had ook nog een jonge zoon
Was niet bekend volgens mij. Misschien in Moderators forum.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef haan33 het volgende:
In welk topic wisten jullie al dat ze kanker hard?
Wat boeit dat nou?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef haan33 het volgende:
Schei uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef haan33 het volgende:
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:58 schreef Godshand het volgende:
Kende haar niet goed maar kwam sympathiek over.
Condoleances aan de nabestaanden
gadver.. kutziekte.. gecondoleerd en sterkte aan al haar collegas en familliequote:
Ik zag de stickie niet en zag pas een popup toen mijn muis perongeluk over de laatste reactie in dat topic scrolde. Ik hoopte dat dus echt dat ik het verkeerd gelezen hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef Faux. het volgende:
K schrok me naar toen ik de nieuwe topics-lijst las. KutnieuwsDat ze moge rusten in vrede.
Helaas welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:24 schreef El_Matador het volgende:
Holy fuck, markante user.
Rust zacht Marie. Hopelijk was 30 niet je leeftijd...
quote:
Of 34 zie ik nu.quote:
Dit idd. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Weer zo'n moment dat een ''anoniem'' forum je weet te raken. Eigenlijk nooit direct contact gehad met Marie30, toch regelmatig zien posten en zodoende kan je toch, misschien een klein beetje verfromfraaid door de tekst, een beeld vormen over iemand.
Rust zacht.
Ja precies, dat ging ook al door mij heen. Flink lullig achteraf..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:20 schreef Zaktabak het volgende:
Uh wauw. Wrang om dit te lezen na al die 'grappen' over haar afwezigheid.
Achteraf is het betekenisloos.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, dat ging ook al door mij heen. Flink lullig achteraf..
Op die 'grappen' kon je natuurlijk wachten, zeker in een forum als KLB en als de reden van haar afwezigheid niet bij het grote publiek bekend is (en het dat publiek ook eigenlijk geen donder aangaat).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:20 schreef Zaktabak het volgende:
Uh wauw. Wrang om dit te lezen na al die 'grappen' over haar afwezigheid.
quote:
Zie reactie van Nober,quote:
Dus ze was 30 jaar in 2010 en in 2014 was ze 34 jaar.quote:Seems legit aangezien ze in 2010 begon en het nu 2014 is.
Of nog 33quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:31 schreef PandaDrop het volgende:
Dus ze was 30 jaar in 2010 en in 2014 was ze 34 jaar.
quote:
Lekker belangrijk ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:31 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Zie reactie van Nober,
[..]
Dus ze was 30 jaar in 2010 en in 2014 was ze 34 jaar.
Hoe oud is haar zoon?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:05 schreef Strani het volgende:
Ik lees het nu net pas op Facebook waar haar familie het heeft gemeld. Ik sprak haar af en toe maar wist niet van haar ziekte. Ze was één van de liefste mensen die ik ooit online heb gesproken en zeker één van de liefste mensen die we ooit op FOK! hebben gehad.
Ik wens de familie, en vooral haar zoon, oneindig veel sterkte.
Exact dit dus, ja... Dat ik dit nu pas opmerk, als toch wel regelmatige lurker in KLBquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Weer zo'n moment dat een ''anoniem'' forum je weet te raken. Eigenlijk nooit direct contact gehad met Marie30, toch regelmatig zien posten en zodoende kan je toch, misschien een klein beetje verfromfraaid door de tekst, een beeld vormen over iemand.
Rust zacht.
Rotte ziekte. Het kan zo maar over zijn. Ja, ze reageerde altijd zeer rustig. Ook als mod.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. was een schat. Ben er ook nog verdrietig van.
Dit was haar laatste postquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:43 schreef Marie30 het volgende:
Feedback opgeschoond. Wie nog een theekransje houdt (lees nutteloos zit te posten) krijgt een note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |