en kanker neemt alweer iemand van ons weg, ik kende haar niet persoonlijk maar heb vaak genoeg posts van haar gezien om te weten dat ze een lief mens is, ik kan het gewoon moeilijk accepteren dat iemand die je zo ziet hier, gewoon helemaal niet terugkomt
mijn steun aan de nabestaanden, haar persoonlijke vrienden, mensen die hier haar echt goed kenden, en natuurlijk aan de crew,
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O* I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ja precies, dat ging ook al door mij heen. Flink lullig achteraf..
Stop the violence Down with the hate Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende: Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Hier word ik behoorlijk stil van. Sterkte aan de nabestaanden...
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give. [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised. Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i] Just broke my personal record for most consecutive days lived.