als crimineel of crimineel zijnde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel heel dom als crimineel zijnde als je niet ziet dat dat nep is.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho mattie, kom je ook zo naar het TV SC topic?
Hoezo?quote:
Ik kijk ook darts.quote:
Tijdens underkuffer is het sowieso constant gescroll.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk ook darts.
Conclusie: Dan moet ik met twee topics openen gaan switchen. Meestal gaat TV SC aardig snel dus dan moet ik constant op het toetsenbordknopje ''end'' drukken.
en niet iedereen is een voetballiefhebber dus dan moet je er weer de helft van aftrekkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Of wat zeg ik. 280 duizend inwoners. Trek daar de vrouwen, kinderen en te oude mannen vanaf. Waarschijnlijk is het een visvijver van hooguit 40 duizend?
idd peter r de vries moet teurgkomenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niet waarom mensen vrijwillig naar SBS aids als undercover kijken.
Tokkies uitlachen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Om dezelfde reden dat mensen vrijwillig in KLB komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Om Mortaxx belachelijk te maken dus?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen vrijwillig in KLB komen.
Dat is altijd een topshow vriend. Net als Opgelicht in het buitenland. Rest van SBS is wel aids idd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLB
Vroegah kwam ik daar altijd. KLB 1.0 jeweetogh
Krijgen we deze onzin weer.quote:
Als een een beetje affiniteit hebt met andere users was dat een mooie tijd ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we deze onzin weer.
Ja dat waren gouden tijden jongens. Het was geweldig.
Ja. Al 5 jaar eeuwige kots op Danny bij hen./quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden die figuren van VBL voor 2009 nog op het andere forum zitten?
dat was inderdaad een mooie tijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als een een beetje affiniteit hebt met andere users was dat een mooie tijd ja.
Waarom spreken jullie de naam nooit uit van wzv?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden die figuren van VBL voor 2009 nog op het andere forum zitten?
Danny sherlockt dat elke dag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom spreken jullie de naam nooit uit van wzv?
WZV?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als een een beetje affiniteit hebt met andere users was dat een mooie tijd ja.
linkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk forumpje trouwens, daar niet van.
Staat een ban op.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met mij wel toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Ik herken het. Meeste mensen hier zijn niet zo oprecht en sympathiek.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Jammer dit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Nicki Minajquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen vrijwillig in KLB komen.
Jawel zijn ze wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik herken het. Meeste mensen hier zijn niet zo oprecht en sympathiek.
Als kiespijn.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als kiespijn.
haha nee hoor. Gewaardeerde collega van me. Ook knap hoe jij mij een aantal uit de tent hebt weten te lokken op het gebied van muziek
Zitten maar 2 figuren daar te postenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Hendril heeft een Vitessefetisj
hendril en -sg-quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zitten maar 2 figuren daar te posten
Dat moet toch wel je highlight zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Nicki Minaj mijn Tweet aan haar favorieten toevoegde. Dat was een geweldige tijd.
eyquote:
teringdroogquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Zul je zien dat hij nu alles verpest
[..]
ey
Opzich heeft ie gelijk, 2 koffers en 3 met 6 nullenquote:
?quote:
'ey' ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich heeft ie gelijk, 2 koffers en 3 met 6 nullen
[..]
?
instant millionaire cash money recordsquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Doublepain het volgende:
7 ton
Nu gewoon doorgaan, fuck it
Ik zei het nog, 2,5 miljoen in zijn koffer
Ik weet nog dat als je een dag niet online was de VBL SC 4 delen verder was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nog dat ik nooit buiten VBL postte en het FOK!-leven mij nog toelachte.
Dat was toen Knut nog niet met vakantie was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet nog dat als je een dag niet online was de VBL SC 4 delen verder was.
Op dat wij nooit zullen vergeten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet nog dat als je een dag niet online was de VBL SC 4 delen verder was.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon, of houd je dat liever mysterieus?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Op dat wij nooit zullen vergeten.
Ik gok op Stijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon, of houd je dat liever mysterieus?
Ik ben nooit weken offline geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de tijden dat de mods gewoon weken offline waren
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was toen Knut nog niet met vakantie was.
Gaan we naar lopen doen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt ook geen leven.
Hoe gaat het met je vriendin verder?
Wat doe ik fout?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan we naar lopen doen?
Bij deze ben je niet meer uitgenodigd op m'n feestje.
Echt een lul is het ook eigenlijk. Wij steunen hem door dik en dun tot het wekelijkse Fireball moment en toch blijft hij ons weer verlaten voor witte stranden en Aziatische cultuur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was toen Knut nog niet met vakantie was.
Oh. Dan ga ik maar snel slapen aangezien ik morgen voor de winkel zal moeten liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Morgen pre-patch WoW mensen. Werelnieuws.
Weltrusten Haagse Konijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik maar snel slapen aangezien ik morgen voor de winkel zal moeten liggen.
Welterusten Amsterdamse bootkameraad.
Volendamsequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
Aha, dat moet een makkie zijn na alle verbeteringen van GGMM op je taalgebruik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit in de toetsenweek. Vandaag was er een toets over onze vaderlandse taal.
Het ging over leesteksten in de betogende en argumenterende vorm. Verder waren er boeiende 'moeilijke' woorden die we moesten leren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Aha, dat moet een makkie zijn na alle verbeteringen van GGMM op je taalgebruik.
Dat moet ook lukken aangezien Jeroen Grueter voor elke wedstrijd het woordenboek pakt om dan een ingewikkeld woord als 'lethargisch' in zijn verslag te verwerken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging over leesteksten in de betogende en argumenterende vorm. Verder waren er boeiende 'moeilijke' woorden die we moesten leren.
Tegenwoordig zap ik weg of mute ik het geluid van mijn TV als ik zijn mensonterende teksten en het weerzinwekkende stemgeluid van Dhr. Grueter hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet ook lukken aangezien Jeroen Grueter voor elke wedstrijd het woordenboek pakt om dan een ingewikkeld woord als 'lethargisch' in zijn verslag te verwerken.
Misselijkmakende man die Grueter.
Volgens mij ga je dat vanavond ook moeten doen bij IJsland - NL.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zap ik weg of mute ik het geluid van mijn TV als ik zijn mensonterende teksten en het weerzinwekkende stemgeluid van Dhr. Grueter hoor.
Het grootste probleem is dat ik bij het muten van mijn TV, bij een voetbalwedstrijd, de aandacht al snel verlies. De commentator heeft die speciale rol om je uit je slaap te sussen met een ''schrikwekkende'' opmerking of stemverheffing.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dat vanavond ook moeten doen bij IJsland - NL.
Je gaat bijna naar Leo Oldenburger verlangen.
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn sowieso slaapverwekkendquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat ik bij het muten van mijn TV, bij een voetbalwedstrijd, de aandacht al snel verlies. De commentator heeft die speciale rol om je uit je slaap te sussen met een ''schrikwekkende'' opmerking of stemverheffing.
Gelukkig is Sierd de Vos er nog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat ik bij het muten van mijn TV, bij een voetbalwedstrijd, de aandacht al snel verlies. De commentator heeft die speciale rol om je uit je slaap te sussen met een ''schrikwekkende'' opmerking of stemverheffing.
Geen zin in negerseks? Waz met jouquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er vandaag niet zo veel zin in. Dus.
Dat sla ik eerlijk gezegd niet af.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen zin in negerseks? Waz met jou
FOK! redt dan veel plezier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn sowieso slaapverwekkend
Dat is wel vervelend, een ochtend zonder een ongewenste zwangerschap beschouw ik altijd als verloren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat sla ik eerlijk gezegd niet af.
Op mijn werk ben ik tot op heden nog niet heel erg productief.
Zeker als het een maandagmorgen is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, een ochtend zonder een ongewenste zwangerschap beschouw ik altijd als verloren.
Kutdingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker als het een maandagmorgen is.
Ik denk dat ik dadelijk ergens een salade ga scoren. Daarnaast ga ik even bij de Mediamarkt binnen. Ik wil eigenlijk een Airfryer. Dat is trouwens niet helemaal waar; Mijn bits wil een Airfryer.
twitter:MijlpaalMin twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:52:09Oranje onder Hiddink in 8 kwalificatieduels buiten Nederland:- 4 zeges- 4 nederlagen- doelcijfers 18-8 reageer retweet
Lijkt me niks. Wat ik wel zou willen hebben is een rijstkoker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker als het een maandagmorgen is.
Ik denk dat ik dadelijk ergens een salade ga scoren. Daarnaast ga ik even bij de Mediamarkt binnen. Ik wil eigenlijk een Airfryer. Dat is trouwens niet helemaal waar; Mijn bits wil een Airfryer.
Zou ik ook wel willen hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Wat ik wel zou willen hebben is een rijstkoker.
Ervaring mee ja?quote:
Die heb ik al.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Wat ik wel zou willen hebben is een rijstkoker.
Ik deel mijn keuken met een paar beunhazen die ik er wel voor aanzie dat ding kapot te maken, daarom koop ik er maar geen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen hebben
Heb er alleen niet echt plek voor
In theorie wel ja. Vriendin van mijn bits was pas bij ons en die was aan het braggen over dat apparaat. Kindjes bij ons hebben graag frietjes, en die schijnen daar toch veel lekkerder in te zijn dan in een oven.quote:
Mijn huisgenoten koken bijna nooitquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deel mijn keuken met een paar beunhazen die ik er wel voor aanzie dat ding kapot te maken, daarom koop ik er maar geen.
Maak ze in de frituur danquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In theorie wel ja. Vriendin van mijn bits was pas bij ons en die was aan het braggen over dat apparaat. Kindjes bij ons hebben graag frietjes, en die schijnen daar toch veel lekkerder in te zijn dan in een oven.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deel mijn keuken met een paar beunhazen die ik er wel voor aanzie dat ding kapot te maken, daarom koop ik er maar geen.
Nee ik kookquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eten die alleen maar buitenshuis of halen ze kant-en-klare troep?
Ik heb geen frituur.quote:
Dat is op zich ook wel herkenbaar. Het is eerder vechten om de magnetron dan om het gasstel hier.quote:
Je merkt dat ik nog steeds verbitterd ben op de gesloopte gasaansteker.quote:
Dat vind ik altijd vele malen minder dan wanneer je het gewoon bij de frituur haalt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Koop dan een vetpot in plaats van zo'n slap aftreksel
Verse friet maken danquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vele malen minder dan wanneer je het gewoon bij de frituur haalt.
Het is een beetje sneu om je handen een naam te geven Mikey.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Evi Hansen en Abbey Hoes in mijn bed.
ja bij de snackbar is de patat altijd lekkerder. Alleen krijg je soms/vaak fritessaus ipv mayo dat is wel jammer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vele malen minder dan wanneer je het gewoon bij de frituur haalt.
Mijn schoonmoeder maakt altijd verse friet in een oude ketel. Da's wel lekker, maar erg tijdrovend.quote:
Ik sta binnen een kwartiertje in België. Als ik daar patat bestel krijg ik een zak aardappelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
ja bij de snackbar is de patat altijd lekkerder. Alleen krijg je soms/vaak fritessaus ipv mayo dat is wel jammer.
Ik moet weer eens naar Dik & Langquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta binnen een kwartiertje in België. Als ik daar patat bestel krijg ik een zak aardappelen.
Frituur;an zijn smerige dingen man. dat vet wat er weken in blijft zitten. Je hele keuken stinkt ernaar. Nee die komt er bij mij ook niet in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Koop dan een vetpot in plaats van zo'n slap aftreksel
Heb je wel meteen de goede aardappelen om patat te makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta binnen een kwartiertje in België. Als ik daar patat bestel krijg ik een zak aardappelen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Frituur;an zijn smerige dingen man. dat vet wat er weken in blijft zitten. Je hele keuken stinkt ernaar. Nee die komt er bij mij ook niet in.
OH en je wordt er heeeel dik van
Altijd zo enorm druk daar.quote:
Ik bestel altijd friet in Amsterdam, krijg er nooit wat over te horenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel meteen de goede aardappelen om patat te makenAls ik hier friet bestel staan ze me volgens mij raar aan te kijken.
Haha DWDD is gelijk leuker om naar te kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een beetje sneu om je handen een naam te geven Mikey.
Ook de reden dat ik er nooit kom.quote:
Misschien spreek je het niet goed uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel meteen de goede aardappelen om patat te makenAls ik hier friet bestel staan ze me volgens mij raar aan te kijken.
Ik ga het eens proberen, 1 friet met ipv 1 patat met. Kijken wat hij zegt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bestel altijd friet in Amsterdam, krijg er nooit wat over te horen
Te zwaar Amsterdams accent waarschijnlijk jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien spreek je het niet goed uit.
Bij welke? In Bree ligt een enorm goed fritkot. In Lommel ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik er nooit kom.
Van de week met de fiets friet gaan halen in Neerpelt, weinig mis mee
Geheel terecht. Stelletje barbaren waar jij mee moet leven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel herkenbaar. Het is eerder vechten om de magnetron dan om het gasstel hier.
[..]
Je merkt dat ik nog steeds verbitterd ben op de gesloopte gasaansteker.
Geen idee hoe hij heette.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij welke? In Bree ligt een enorm goed fritkot. In Lommel ook.
Morgen een nieuwe dag.twitter:kimfeenstra twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:39:07Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on? reageer retweet
Wat een doos zeg. Iedereen weet toch dat dit een vooropgestelde actie is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Prijs voor de domste opmerking van de dag.Morgen een nieuwe dag.twitter:kimfeenstra twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:39:07Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on? reageer retweet
De heide.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heette.
In Lommel weet ik volgens mij welke je bedoelt, maar in Bree kom ik nooit. Hoe heet die in Lommel?
Halloquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een doos zeg. Iedereen weet toch dat dit een vooropgestelde actie is?
Er zijn ook al stille ebola patienten naar de VS vertrokken die rondjes lopen op vliegvelden en drukke treinstations.
Gerwoon "Ik ben Pelgrim" lezen. Dan weet je binnen no-time meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Prijs voor de domste opmerking van de dag.Morgen een nieuwe dag.twitter:kimfeenstra twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:39:07Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on? reageer retweet
Dan moet je in Bree zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm niet degene die ik ken. Ik zoek altijd de meest smoezelige kotten uit
Wat is de barriere?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan moet je in Bree zijn.
Als je vanuit Valkenswaard naar Lommel rijdt en je gaat via de Barriere kom je op een gegeven ogenblik een broodjeszaak aan de linkerkant tegen. Bizar goede burgers heeft die. Is helaas heel vaak gesloten.
Het is Barrier. Miniscuul dorpje voor Lommel.quote:
Ahja dat ken ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Barrier. Miniscuul dorpje voor Lommel.
Door jou heb ik net een Ajax shirt gekochtquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Barrier. Miniscuul dorpje voor Lommel.
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item27ed515892quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Door jou heb ik net een Ajax shirt gekocht
Umbro
Ik ga ook nog maar zelden naar wedstrijden van de sovjet uniequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item27ed515892
Ik vond deze wel erg mooi, maar ben niet voornemens 200 pietermannen voor een shirtje te betalen.
Mochten de Russen binnenvallen dan kun je op die manier toch maar mooi laten zien dat jij voor een verenigd Rusland bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga ook nog maar zelden naar wedstrijden van de sovjet unie
Mwoah de patat hoeven ze niet zelf te verbouwen van mequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker ja! Sowieso snackbars die zelfgemaakte patat verkopen
Goeie tijdenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Door jou heb ik net een Ajax shirt gekocht
Umbro
Ik kan me helemaal niet herinneren dat zij eigenlijk dezelfde shirt versie als NL hadden, zal wel komen omdat ze veel in het wit speeldenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item27ed515892
Ik vond deze wel erg mooi, maar ben niet voornemens 200 pietermannen voor een shirtje te betalen.
ik haal het alleen maar in de voetboogstraat dan hoef je alleen de maat en de saus aan te gevenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen, 1 friet met ipv 1 patat met. Kijken wat hij zegt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik haal het alleen maar in de voetboogstraat dan hoef je alleen de maat en de saus aan te geven
De rijen daar zijn mij te langquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik haal het alleen maar in de voetboogstraat dan hoef je alleen de maat en de saus aan te geven
dik maakt gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben nog maar zelden in Amsterdam geweest zonder daar langs te gaan
M'n ouders sleepten me als klein menneke al mee. Misschien de reden dat ik zo bol ben
Er zijn meerdere Manneke pissen in Amsterdam toch? Of is dat alleen in utrechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De rijen daar zijn mij te langDie op het Damrak is ook prima en minder lange rijen. Maar zo vaak eet ik geen patat, toevallig vrijdag bij de Jaap Edenbaan.
Weet ik eigenlijk niet, ik ken alleen die op het Damrak. Laatst kreeg ik trouwens ook goede patat bij een hamburger, was in de Reguliersbreestraat bij de Burger Bar, zelfgemaakt EN echte mayo, geen fritessaus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Manneke pissen in Amsterdam toch? Of is dat alleen in utrecht
om een uur of 2 - 3 valt het wel mee en als ik zondig moet het wel top zijn, als ik met drank op weg naar huis langs de Febo ga heb ik er altijd spijt van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De rijen daar zijn mij te langDie op het Damrak is ook prima en minder lange rijen. Maar zo vaak eet ik geen patat, toevallig vrijdag bij de Jaap Edenbaan.
Bij de Febo hebben ze altijd van die bleke patat, die vind ik ook niet lekker. De burgers zijn wel prima te doen. Als ik haal dan meestal gewoon hier om de hoek en dan neem ik het mee naar huis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
om een uur of 2 - 3 valt het wel mee en als ik zondig moet het wel top zijn, als ik met drank op weg naar huis langs de Febo ga heb ik er altijd spijt van.
Patat van de FEBO is ook niet te kanen, net als die van Smullers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de Febo hebben ze altijd van die bleke patat, die vind ik ook niet lekker. De burgers zijn wel prima te doen. Als ik haal dan meestal gewoon hier om de hoek en dan neem ik het mee naar huis.
Alleen op damrak, beste van Nederland een aantal jaar. Doordat het zo populair is, hebben ze ook populaire prijzen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Manneke pissen in Amsterdam toch? Of is dat alleen in utrecht
Ik vind die van FEBO wel lekker hoor, ligt ook aan welke FEBO. Kroketten zijn er ook lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Patat van de FEBO is ook niet te kanen, net als die van Smullers.
Geef mij maar gewoon lekkere patat uit een snackbar. Het liefst zelfgemaakt.
Ik houd niet zo van kroketten maar bij de Febo hebben ze het 'speciaaltje' die vind ik wel lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind die van FEBO wel lekker hoor, ligt ook aan welke FEBO. Kroketten zijn er ook lekker.
Wel geprobeerd een keertje maar was het daar dus niet mee eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen op damrak, beste van Nederland een aantal jaar. Doordat het zo populair is, hebben ze ook populaire prijzen.
Kroketten zijn wel goed, de patat minderquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind die van FEBO wel lekker hoor, ligt ook aan welke FEBO. Kroketten zijn er ook lekker.
Ook dan ligt het eraan welk tijdstip enz. Als het echt druk is dan hebben ze de neiging veel te veel zout over je patat te doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel geprobeerd een keertje maar was het daar dus niet mee eens
Is die patat dan ook echt echt echt lekker? Ik loop er elke week wel een keer langs, maar nooit de moeite genomen om in de rij te gaan staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook dan ligt het eraan welk tijdstip enz. Als het echt druk is dan hebben ze de neiging veel te veel zout over je patat te doen.
Ik vind het wel lekker. Vers, lekker vet, niet droog, veel saus en grote zak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Is die patat dan ook echt echt echt lekker? Ik loop er elke week wel een keer langs, maar nooit de moeite genomen om in de rij te gaan staan.
Meeste snackbars bakken patat uit zakken van Aviko of zo.. Niet zelf schillen en snijden, dat zijn de beste patatten..quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah de patat hoeven ze niet zelf te verbouwen van me
Sommige zelfs van AH huismerk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste snackbars bakken patat uit zakken van Aviko of zo.. Niet zelf schillen en snijden, dat zijn de beste patatten..
dan telt de vakantie factor ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Moet we zeggen dat ik één van de lekkerste patat heb gegeten in London. Was meteen links vanaf de Tower Bridge als je vanuit de City kwam. GOd was waren de Fish 'n chips daar lekker.
Was ook gewoon lekker hoor, lekker veel azijn erop hmmmm. Heb 4x patat daar gehaald, maar geen van de tentjes kwamen maar in de buurt van die ene na tower bridge.quote:
Ik heb eens een keer een dag bij de Sligro moeten staan. Vrijwel iedere snackbareigenaar uit de regio kwam daar inkopen doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste snackbars bakken patat uit zakken van Aviko of zo.. Niet zelf schillen en snijden, dat zijn de beste patatten..
Zo heb ik ooit de lekkerste spareribs in Parijs gehad. Mals en een heel speciaal BBQ sausje. In mijn verbeelding althans.quote:
#viesdikquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was ook gewoon lekker hoor, lekker veel azijn erop hmmmm. Heb 4x patat daar gehaald, maar geen van de tentjes kwamen maar in de buurt van die ene na tower bridge.
Treurig ja...quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer een dag bij de Sligro moeten staan. Vrijwel iedere snackbareigenaar uit de regio kwam daar inkopen doen.
Tevens niks mis met de Spare Rib Expres.. Afgelopen donderdag nog besteldquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit de lekkerste spareribs in Parijs gehad. Mals en een heel speciaal BBQ sausje. In mijn verbeelding althans.
Hier?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit de lekkerste spareribs in Parijs gehad. Mals en een heel speciaal BBQ sausje. In mijn verbeelding althans.
Vind je dat wat Bali? Paar keer geweest maar niet mijn ding, ben ik liever in Thailandquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:39 schreef Smoofie het volgende:
Australische spare-ribs in Bali bij zo'n grill joint
Ik vond het wel leuk om geweest te zijn. Maar hoef er niet nog een keer naartoe (voor dat geld). Was erg druk en toeristisch. Noorden was wel mooi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je dat wat Bali? Paar keer geweest maar niet mijn ding, ben ik liever in Thailand
Ik heb sowieso niks met Azie. Boem klaar af. Knut komt mij gelijk vermoorden nu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je dat wat Bali? Paar keer geweest maar niet mijn ding, ben ik liever in Thailand
Ik leef ook nog altijd en dat terwijl mijn 'afkeer' naar Azie nog voornamelijk op Japan is gericht ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Azie. Boem klaar af. Knut komt mij gelijk vermoorden nu.
Vind ik ook en ik mag die "we don't give a shit about you" mentaliteit van hun welquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef satecl het volgende:
Thailand was echt niks mis meePrachtig land.
They should, we zijn 20% van hun economie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook en ik mag die "we don't give a shit about you" mentaliteit van hun wel
Kan je nagaan, ze komen toch welquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
They should, we zijn 20% van hun economie.
Dat is inmiddels ruim 15 jaar geleden. Ik zou het je niet kunnen zeggen zonder dat ik lieg.quote:
Ik kan je een hand geven. Daarom is de relatie tussen Knut en mij enigszins bekoeld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Azie. Boem klaar af. Knut komt mij gelijk vermoorden nu.
Serieus? Helpt 1. toch alleen beter bij het verwerken van iets, even de shit vergeten en 2. sommige mensen hebben er het totaal niet moeilijk mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:06 schreef napoleonfour het volgende:
Jezus, wordt er een leerling dood gestoken gaat je schoolreisje niet doorwtf man.
Moet hij wel even per vliegtuig vanuit Azië naar Tilly 013 komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Landen op Gilze Rijen jwt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij wel even per vliegtuig vanuit Azië naar Tilly 013 komen
Zuid Amerika en dan met name Brasil vind ik ook leuk maar is toch wel gevaarlijkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan je een hand geven. Daarom is de relatie tussen Knut en mij enigszins bekoeld.
Sowieso. Psv mist motivator Cocu op de bank en natuurlijk leider Bruma op het veld. Zonder hun passie zijn ze nergens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Blessure Wijnaldum valt mee, dus. Onzeker voor AZ-thuis. Kan een pittige pot worden.
En John van den Brom gaat zijn AZ laten swingen op de counter.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Psv mist motivator Cocu op de bank en natuurlijk leider Bruma op het veld. Zonder hun passie zijn ze nergens.
Ik vind Midden-Amerika prettig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuid Amerika en dan met name Brasil vind ik ook leuk maar is toch wel gevaarlijker
Tegen Twente deden ze anders veel behalve counteren. Ze dwongen juist Twente om op de counter te moeten spelen door hun constante pressiequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En John van den Brom gaat zijn AZ laten swingen op de counter.
Ajax mist kwaliteit spelersquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Psv mist motivator Cocu op de bank en natuurlijk leider Bruma op het veld. Zonder hun passie zijn ze nergens.
Dit. Stijn is de weg weer kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Twente deden ze anders veel behalve counteren. Ze dwongen juist Twente om op de counter te moeten spelen door hun constante pressie
jij zou psycholoog moeten worden met je verhelderende teksten johquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus? Helpt 1. toch alleen beter bij het verwerken van iets, even de shit vergeten en 2. sommige mensen hebben er het totaal niet moeilijk mee.
Dit is PSV, heel ander ploegje dan Twente. Twente heeft graag de bal, PSV niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Twente deden ze anders veel behalve counteren. Ze dwongen juist Twente om op de counter te moeten spelen door hun constante pressie
Vind Ajax-publiek niet zo heel erg. Dan kunnen ze tenminste lekker schelden en fluiten tegen hun eigen spelers. Sigthorsson gaat zijn ware klasse tonen vanavondquote:
Interessante pot. Een beetje wachten tot er iemand een foutje maakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En John van den Brom gaat zijn AZ laten swingen op de counter.
Die kans is natuurlijk aanwezig met zo een verdediging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Het zou wel grappig zijn mocht IJsland winnen vanavond
Stiekem zou ik het wel leuk vinden. Vermaak me uitstekend met de zieltjes van de journalistiek, over het spel wat Guus Hiddink wil bedrijven, en de relletjes binnen Oranjequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Door hattrick van Siggy.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het wel leuk vinden. Vermaak me uitstekend met de zieltjes van de journalistiek, over het spel wat Guus Hiddink wil bedrijven, en de relletjes binnen Oranje
Ik gun het IJsland gewoon. Leuk voor dat prachtige land.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het wel leuk vinden. Vermaak me uitstekend met de zieltjes van de journalistiek, over het spel wat Guus Hiddink wil bedrijven, en de relletjes binnen Oranje
Naast een ramptourist ben je ook sensatiebelust. Je zou een geweldige additie bij RTL Boulevard zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duur man. Alleen al om daar te komen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het IJsland gewoon. Leuk voor dat prachtige land.
Je liegt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naast een ramptourist ben je ook sensatiebelust. Je zou een geweldige additie bij RTL Boulevard zijn.
500 euro ofzo man, valt reuze mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duur man. Alleen al om daar te komen.
Die van Swansea is wel een leuk spelertje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Maar IJsland heeft echt geen 1 geweldige speler. Blijft apart dat ze misschien het EK halen.
jawel, Gylfi Sigurðsson van Swansea met de volgende stats:quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Maar IJsland heeft echt geen 1 geweldige speler. Blijft apart dat ze misschien het EK halen.
Ze hadden zelfs het WK bijna gehaald met hun hooguit 40 duizend potentiële voetballersquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Voor dat geld zit je aan de andere kant van de wereld man. Dropschwanz.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
500 euro ofzo man, valt reuze mee.
gunnarson #fmheldquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, Gylfi Sigurðsson van Swansea met de volgende stats:
78 Attacker Rating
75 Creator Rating
53 Defender Rating
80 Beast Rating
71 Heading Rating
Skills
78 Ball Control
74 Crossing
81 Curve
72 Dribbling
77 Finishing
84 Free Kick Accuracy
59 Heading Accuracy
70 Long Passing
82 Long Shots
54 Marking
79 Penalties
79 Short Passing
85 Shot Power
56 Sliding Tackle
52 Standing Tackle
73 Volleys
Physical
68 Acceleration
68 Agility
62 Balance
70 Jumping
76 Reactions
68 Sprint Speed
71 Stamina
67 Strength
Mental
56 Aggression
77 Positioning
36 Interceptions
78 Vision
Stats
414 Total Stats
1952 Total InGame Stats
Ja, maar Ijsland schijnt tering mooi te zijn. Zou nog wel naar Akureyri willen gaan om te snowboarden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor dat geld zit je aan de andere kant van de wereld man. Dropschwanz.
Ik ben er ook op aan het azen. Als er bij paperflies weer eens een leuke aanbieding voorbij komt hap ik toe.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar Ijsland schijnt tering mooi te zijn. Zou nog wel naar Akureyri willen gaan om te snowboarden.
Ijsland is ook mooi, schijnen ook eenhoren en dergelijk rond te lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar Ijsland schijnt tering mooi te zijn. Zou nog wel naar Akureyri willen gaan om te snowboarden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ijsland is ook mooi, schijnen ook eenhoren en dergelijk rond te lopen.
Geen idee of dat overigens ook waar is.
denk het niet maar zie NL wel winnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is de kans aanwezig dat IJsland iets teveel bloed ruikt waardoor ze meer naar voren toespelen en Nederland het weg kan counteren.
Spinazie en zoet uitje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik eens in m'n stamppot douwen vanavond
Ik twijfel tussen spuitjes, spinazie en paksoi oid
appelmoesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
gewoon een combinatie ervan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het alweer spruitjes tijd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Gevoelstemperatuur van -5, veel wind en een IJsland wat tot op het bot gemotiveerd is. Ik durf het echt niet in te schatten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het niet maar zie NL wel winnen
Spuitjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Spruitjes, er zijn heel veel mensen die ze maar saai vinden. Maar dit recept voor spruitjes met feta en pijnboompitten is alles behalve saai. En vind je spruiten niet zo lekker, dan is dit recept ook echt het proberen waard! Ben je de zacht gekookte spruiten met aardappelen en een stuk vlees gewend, bereid je dan voor op een hele andere smaak! Dit spruitjes recept is super simpel om te maken. We koken de spruiten slechts 5 minuten, zodat zoveel mogelijk voedingsstoffen bewaard blijven, maar de spruiten wel goed gaar zijn. Vervolgens voegen we knoflook, ui, Spaanse peper, spek, feta kaas en geroosterde pijnboompitten toe. Oe la laaa! Pijnboompitjes doen het erg goed in combinatie met spruiten, dus die combinatie gaan we nog eens proberen in een recept met spruiten. Dit is overigens ons tweede spruitjes recept. We maakten ook al eens spruitjes uit de oven met kaas. Een lekker romig recept. Voor als je geen genoeg kan krijgen van die groene spruitjes ;-). Spruiten zijn super gezond, deze vitamine bommetjes bevatten erg veel vitamine C, maar natuurlijk ook nog veel andere vitamines en mineralen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Spruitjes, er zijn heel veel mensen die ze maar saai vinden. Maar dit recept voor spruitjes met feta en pijnboompitten is alles behalve saai. En vind je spruiten niet zo lekker, dan is dit recept ook echt het proberen waard! Ben je de zacht gekookte spruiten met aardappelen en een stuk vlees gewend, bereid je dan voor op een hele andere smaak! Dit spruitjes recept is super simpel om te maken. We koken de spruiten slechts 5 minuten, zodat zoveel mogelijk voedingsstoffen bewaard blijven, maar de spruiten wel goed gaar zijn. Vervolgens voegen we knoflook, ui, Spaanse peper, spek, feta kaas en geroosterde pijnboompitten toe. Oe la laaa! Pijnboompitjes doen het erg goed in combinatie met spruiten, dus die combinatie gaan we nog eens proberen in een recept met spruiten. Dit is overigens ons tweede spruitjes recept. We maakten ook al eens spruitjes uit de oven met kaas. Een lekker romig recept. Voor als je geen genoeg kan krijgen van die groene spruitjes ;-). Spruiten zijn super gezond, deze vitamine bommetjes bevatten erg veel vitamine C, maar natuurlijk ook nog veel andere vitamines en mineralen.Oh, spruitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoals ze in China zouden zeggen: spluitjes. haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Spruitjes, er zijn heel veel mensen die ze maar saai vinden. Maar dit recept voor spruitjes met feta en pijnboompitten is alles behalve saai. En vind je spruiten niet zo lekker, dan is dit recept ook echt het proberen waard! Ben je de zacht gekookte spruiten met aardappelen en een stuk vlees gewend, bereid je dan voor op een hele andere smaak! Dit spruitjes recept is super simpel om te maken. We koken de spruiten slechts 5 minuten, zodat zoveel mogelijk voedingsstoffen bewaard blijven, maar de spruiten wel goed gaar zijn. Vervolgens voegen we knoflook, ui, Spaanse peper, spek, feta kaas en geroosterde pijnboompitten toe. Oe la laaa! Pijnboompitjes doen het erg goed in combinatie met spruiten, dus die combinatie gaan we nog eens proberen in een recept met spruiten. Dit is overigens ons tweede spruitjes recept. We maakten ook al eens spruitjes uit de oven met kaas. Een lekker romig recept. Voor als je geen genoeg kan krijgen van die groene spruitjes ;-). Spruiten zijn super gezond, deze vitamine bommetjes bevatten erg veel vitamine C, maar natuurlijk ook nog veel andere vitamines en mineralen.Wist je dat spruiten (ofwel spruitkool) voor het eerst in de omgeving van Brussel werden geteeld en dat spruiten in Engeland daarom Brussels Sprouts worden genoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt JENNIFER
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat spruiten (ofwel spruitkool) voor het eerst in de omgeving van Brussel werden geteeld en dat spruiten in Engeland daarom Brussels Sprouts worden genoemd?
Maar bedankt JENNIFER
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of zoals ze in China zouden zeggen: spluitjes. haha.Negelseks hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha. negelsex dan wel.quote:
ksDquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In china zeggen ze ks ipv x.
Je trolls worden minder en minder. Jammer dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Syntix het volgende:
Kans is natuurlijk aanwezig dat Siggy vanavond scoort als je De Vrij en BMI opstelt. Als Veltman er staat weet je zeker dat het goed komt voor NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |