quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi!quote:
Aha, dat moet een makkie zijn na alle verbeteringen van GGMM op je taalgebruik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit in de toetsenweek. Vandaag was er een toets over onze vaderlandse taal.
Het ging over leesteksten in de betogende en argumenterende vorm. Verder waren er boeiende 'moeilijke' woorden die we moesten leren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Aha, dat moet een makkie zijn na alle verbeteringen van GGMM op je taalgebruik.
Dat moet ook lukken aangezien Jeroen Grueter voor elke wedstrijd het woordenboek pakt om dan een ingewikkeld woord als 'lethargisch' in zijn verslag te verwerken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging over leesteksten in de betogende en argumenterende vorm. Verder waren er boeiende 'moeilijke' woorden die we moesten leren.
Tegenwoordig zap ik weg of mute ik het geluid van mijn TV als ik zijn mensonterende teksten en het weerzinwekkende stemgeluid van Dhr. Grueter hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet ook lukken aangezien Jeroen Grueter voor elke wedstrijd het woordenboek pakt om dan een ingewikkeld woord als 'lethargisch' in zijn verslag te verwerken.
Misselijkmakende man die Grueter.
Volgens mij ga je dat vanavond ook moeten doen bij IJsland - NL.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zap ik weg of mute ik het geluid van mijn TV als ik zijn mensonterende teksten en het weerzinwekkende stemgeluid van Dhr. Grueter hoor.
Het grootste probleem is dat ik bij het muten van mijn TV, bij een voetbalwedstrijd, de aandacht al snel verlies. De commentator heeft die speciale rol om je uit je slaap te sussen met een ''schrikwekkende'' opmerking of stemverheffing.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dat vanavond ook moeten doen bij IJsland - NL.
Je gaat bijna naar Leo Oldenburger verlangen.
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn sowieso slaapverwekkendquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat ik bij het muten van mijn TV, bij een voetbalwedstrijd, de aandacht al snel verlies. De commentator heeft die speciale rol om je uit je slaap te sussen met een ''schrikwekkende'' opmerking of stemverheffing.
Gelukkig is Sierd de Vos er nog.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat ik bij het muten van mijn TV, bij een voetbalwedstrijd, de aandacht al snel verlies. De commentator heeft die speciale rol om je uit je slaap te sussen met een ''schrikwekkende'' opmerking of stemverheffing.
Geen zin in negerseks? Waz met jouquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er vandaag niet zo veel zin in. Dus.
Dat sla ik eerlijk gezegd niet af.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen zin in negerseks? Waz met jou
FOK! redt dan veel plezier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn sowieso slaapverwekkend
Dat is wel vervelend, een ochtend zonder een ongewenste zwangerschap beschouw ik altijd als verloren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat sla ik eerlijk gezegd niet af.
Op mijn werk ben ik tot op heden nog niet heel erg productief.
Zeker als het een maandagmorgen is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, een ochtend zonder een ongewenste zwangerschap beschouw ik altijd als verloren.
Kutdingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker als het een maandagmorgen is.
Ik denk dat ik dadelijk ergens een salade ga scoren. Daarnaast ga ik even bij de Mediamarkt binnen. Ik wil eigenlijk een Airfryer. Dat is trouwens niet helemaal waar; Mijn bits wil een Airfryer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |