Dat was toen Knut nog niet met vakantie was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet nog dat als je een dag niet online was de VBL SC 4 delen verder was.
Op dat wij nooit zullen vergeten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet nog dat als je een dag niet online was de VBL SC 4 delen verder was.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon, of houd je dat liever mysterieus?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Op dat wij nooit zullen vergeten.
Ik gok op Stijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon, of houd je dat liever mysterieus?
Ik ben nooit weken offline geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de tijden dat de mods gewoon weken offline waren
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was toen Knut nog niet met vakantie was.
Gaan we naar lopen doen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt ook geen leven.
Hoe gaat het met je vriendin verder?
Wat doe ik fout?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan we naar lopen doen?
Bij deze ben je niet meer uitgenodigd op m'n feestje.
Echt een lul is het ook eigenlijk. Wij steunen hem door dik en dun tot het wekelijkse Fireball moment en toch blijft hij ons weer verlaten voor witte stranden en Aziatische cultuur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was toen Knut nog niet met vakantie was.
Oh. Dan ga ik maar snel slapen aangezien ik morgen voor de winkel zal moeten liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:00 schreef Smoofie het volgende:
Morgen pre-patch WoW mensen. Werelnieuws.
Weltrusten Haagse Konijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik maar snel slapen aangezien ik morgen voor de winkel zal moeten liggen.
Welterusten Amsterdamse bootkameraad.
Volendamsequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |