quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLB
Vroegah kwam ik daar altijd. KLB 1.0 jeweetogh
Krijgen we deze onzin weer.quote:
Als een een beetje affiniteit hebt met andere users was dat een mooie tijd ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we deze onzin weer.
Ja dat waren gouden tijden jongens. Het was geweldig.
Ja. Al 5 jaar eeuwige kots op Danny bij hen./quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden die figuren van VBL voor 2009 nog op het andere forum zitten?
dat was inderdaad een mooie tijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als een een beetje affiniteit hebt met andere users was dat een mooie tijd ja.
Waarom spreken jullie de naam nooit uit van wzv?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zouden die figuren van VBL voor 2009 nog op het andere forum zitten?
Danny sherlockt dat elke dag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom spreken jullie de naam nooit uit van wzv?
WZV?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als een een beetje affiniteit hebt met andere users was dat een mooie tijd ja.
linkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk forumpje trouwens, daar niet van.
Staat een ban op.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met mij wel toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Ik herken het. Meeste mensen hier zijn niet zo oprecht en sympathiek.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Jammer dit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Nicki Minajquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen vrijwillig in KLB komen.
Jawel zijn ze wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik herken het. Meeste mensen hier zijn niet zo oprecht en sympathiek.
Als kiespijn.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als kiespijn.
haha nee hoor. Gewaardeerde collega van me. Ook knap hoe jij mij een aantal uit de tent hebt weten te lokken op het gebied van muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |