Spinazie en zoet uitje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik eens in m'n stamppot douwen vanavond
Ik twijfel tussen spuitjes, spinazie en paksoi oid
appelmoesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
gewoon een combinatie ervan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Is het alweer spruitjes tijd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Gevoelstemperatuur van -5, veel wind en een IJsland wat tot op het bot gemotiveerd is. Ik durf het echt niet in te schatten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het niet maar zie NL wel winnen
Spuitjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:05 schreef Saind het volgende:
Spruitjes, er zijn heel veel mensen die ze maar saai vinden. Maar dit recept voor spruitjes met feta en pijnboompitten is alles behalve saai. En vind je spruiten niet zo lekker, dan is dit recept ook echt het proberen waard! Ben je de zacht gekookte spruiten met aardappelen en een stuk vlees gewend, bereid je dan voor op een hele andere smaak! Dit spruitjes recept is super simpel om te maken. We koken de spruiten slechts 5 minuten, zodat zoveel mogelijk voedingsstoffen bewaard blijven, maar de spruiten wel goed gaar zijn. Vervolgens voegen we knoflook, ui, Spaanse peper, spek, feta kaas en geroosterde pijnboompitten toe. Oe la laaa! Pijnboompitjes doen het erg goed in combinatie met spruiten, dus die combinatie gaan we nog eens proberen in een recept met spruiten. Dit is overigens ons tweede spruitjes recept. We maakten ook al eens spruitjes uit de oven met kaas. Een lekker romig recept. Voor als je geen genoeg kan krijgen van die groene spruitjes ;-). Spruiten zijn super gezond, deze vitamine bommetjes bevatten erg veel vitamine C, maar natuurlijk ook nog veel andere vitamines en mineralen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Spruitjes, er zijn heel veel mensen die ze maar saai vinden. Maar dit recept voor spruitjes met feta en pijnboompitten is alles behalve saai. En vind je spruiten niet zo lekker, dan is dit recept ook echt het proberen waard! Ben je de zacht gekookte spruiten met aardappelen en een stuk vlees gewend, bereid je dan voor op een hele andere smaak! Dit spruitjes recept is super simpel om te maken. We koken de spruiten slechts 5 minuten, zodat zoveel mogelijk voedingsstoffen bewaard blijven, maar de spruiten wel goed gaar zijn. Vervolgens voegen we knoflook, ui, Spaanse peper, spek, feta kaas en geroosterde pijnboompitten toe. Oe la laaa! Pijnboompitjes doen het erg goed in combinatie met spruiten, dus die combinatie gaan we nog eens proberen in een recept met spruiten. Dit is overigens ons tweede spruitjes recept. We maakten ook al eens spruitjes uit de oven met kaas. Een lekker romig recept. Voor als je geen genoeg kan krijgen van die groene spruitjes ;-). Spruiten zijn super gezond, deze vitamine bommetjes bevatten erg veel vitamine C, maar natuurlijk ook nog veel andere vitamines en mineralen.Oh, spruitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoals ze in China zouden zeggen: spluitjes. haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Spruitjes, er zijn heel veel mensen die ze maar saai vinden. Maar dit recept voor spruitjes met feta en pijnboompitten is alles behalve saai. En vind je spruiten niet zo lekker, dan is dit recept ook echt het proberen waard! Ben je de zacht gekookte spruiten met aardappelen en een stuk vlees gewend, bereid je dan voor op een hele andere smaak! Dit spruitjes recept is super simpel om te maken. We koken de spruiten slechts 5 minuten, zodat zoveel mogelijk voedingsstoffen bewaard blijven, maar de spruiten wel goed gaar zijn. Vervolgens voegen we knoflook, ui, Spaanse peper, spek, feta kaas en geroosterde pijnboompitten toe. Oe la laaa! Pijnboompitjes doen het erg goed in combinatie met spruiten, dus die combinatie gaan we nog eens proberen in een recept met spruiten. Dit is overigens ons tweede spruitjes recept. We maakten ook al eens spruitjes uit de oven met kaas. Een lekker romig recept. Voor als je geen genoeg kan krijgen van die groene spruitjes ;-). Spruiten zijn super gezond, deze vitamine bommetjes bevatten erg veel vitamine C, maar natuurlijk ook nog veel andere vitamines en mineralen.Wist je dat spruiten (ofwel spruitkool) voor het eerst in de omgeving van Brussel werden geteeld en dat spruiten in Engeland daarom Brussels Sprouts worden genoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt JENNIFER
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist je dat spruiten (ofwel spruitkool) voor het eerst in de omgeving van Brussel werden geteeld en dat spruiten in Engeland daarom Brussels Sprouts worden genoemd?
Maar bedankt JENNIFER
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of zoals ze in China zouden zeggen: spluitjes. haha.Negelseks hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha. negelsex dan wel.quote:
ksDquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In china zeggen ze ks ipv x.
Je trolls worden minder en minder. Jammer dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Syntix het volgende:
Kans is natuurlijk aanwezig dat Siggy vanavond scoort als je De Vrij en BMI opstelt. Als Veltman er staat weet je zeker dat het goed komt voor NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |