Die kans is natuurlijk aanwezig met zo een verdediging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Het zou wel grappig zijn mocht IJsland winnen vanavond
Stiekem zou ik het wel leuk vinden. Vermaak me uitstekend met de zieltjes van de journalistiek, over het spel wat Guus Hiddink wil bedrijven, en de relletjes binnen Oranjequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Door hattrick van Siggy.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het wel leuk vinden. Vermaak me uitstekend met de zieltjes van de journalistiek, over het spel wat Guus Hiddink wil bedrijven, en de relletjes binnen Oranje
Ik gun het IJsland gewoon. Leuk voor dat prachtige land.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het wel leuk vinden. Vermaak me uitstekend met de zieltjes van de journalistiek, over het spel wat Guus Hiddink wil bedrijven, en de relletjes binnen Oranje
Naast een ramptourist ben je ook sensatiebelust. Je zou een geweldige additie bij RTL Boulevard zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duur man. Alleen al om daar te komen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het IJsland gewoon. Leuk voor dat prachtige land.
Je liegt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naast een ramptourist ben je ook sensatiebelust. Je zou een geweldige additie bij RTL Boulevard zijn.
500 euro ofzo man, valt reuze mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duur man. Alleen al om daar te komen.
Die van Swansea is wel een leuk spelertje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Maar IJsland heeft echt geen 1 geweldige speler. Blijft apart dat ze misschien het EK halen.
jawel, Gylfi Sigursson van Swansea met de volgende stats:quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Maar IJsland heeft echt geen 1 geweldige speler. Blijft apart dat ze misschien het EK halen.
Ze hadden zelfs het WK bijna gehaald met hun hooguit 40 duizend potentile voetballersquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Voor dat geld zit je aan de andere kant van de wereld man. Dropschwanz.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
500 euro ofzo man, valt reuze mee.
gunnarson #fmheldquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, Gylfi Sigursson van Swansea met de volgende stats:
78 Attacker Rating
75 Creator Rating
53 Defender Rating
80 Beast Rating
71 Heading Rating
Skills
78 Ball Control
74 Crossing
81 Curve
72 Dribbling
77 Finishing
84 Free Kick Accuracy
59 Heading Accuracy
70 Long Passing
82 Long Shots
54 Marking
79 Penalties
79 Short Passing
85 Shot Power
56 Sliding Tackle
52 Standing Tackle
73 Volleys
Physical
68 Acceleration
68 Agility
62 Balance
70 Jumping
76 Reactions
68 Sprint Speed
71 Stamina
67 Strength
Mental
56 Aggression
77 Positioning
36 Interceptions
78 Vision
Stats
414 Total Stats
1952 Total InGame Stats
Ja, maar Ijsland schijnt tering mooi te zijn. Zou nog wel naar Akureyri willen gaan om te snowboarden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor dat geld zit je aan de andere kant van de wereld man. Dropschwanz.
Ik ben er ook op aan het azen. Als er bij paperflies weer eens een leuke aanbieding voorbij komt hap ik toe.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar Ijsland schijnt tering mooi te zijn. Zou nog wel naar Akureyri willen gaan om te snowboarden.
Ijsland is ook mooi, schijnen ook eenhoren en dergelijk rond te lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar Ijsland schijnt tering mooi te zijn. Zou nog wel naar Akureyri willen gaan om te snowboarden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ijsland is ook mooi, schijnen ook eenhoren en dergelijk rond te lopen.
Geen idee of dat overigens ook waar is.
denk het niet maar zie NL wel winnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is de kans aanwezig dat IJsland iets teveel bloed ruikt waardoor ze meer naar voren toespelen en Nederland het weg kan counteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |