Het is Barrier. Miniscuul dorpje voor Lommel.quote:
Ahja dat ken ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Barrier. Miniscuul dorpje voor Lommel.
Door jou heb ik net een Ajax shirt gekochtquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Barrier. Miniscuul dorpje voor Lommel.
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item27ed515892quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Door jou heb ik net een Ajax shirt gekocht
Umbro
Ik ga ook nog maar zelden naar wedstrijden van de sovjet uniequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item27ed515892
Ik vond deze wel erg mooi, maar ben niet voornemens 200 pietermannen voor een shirtje te betalen.
Mochten de Russen binnenvallen dan kun je op die manier toch maar mooi laten zien dat jij voor een verenigd Rusland bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga ook nog maar zelden naar wedstrijden van de sovjet unie
Mwoah de patat hoeven ze niet zelf te verbouwen van mequote:Op maandag 13 oktober 2014 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker ja! Sowieso snackbars die zelfgemaakte patat verkopen
Goeie tijdenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Door jou heb ik net een Ajax shirt gekocht
Umbro
Ik kan me helemaal niet herinneren dat zij eigenlijk dezelfde shirt versie als NL hadden, zal wel komen omdat ze veel in het wit speeldenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item27ed515892
Ik vond deze wel erg mooi, maar ben niet voornemens 200 pietermannen voor een shirtje te betalen.
ik haal het alleen maar in de voetboogstraat dan hoef je alleen de maat en de saus aan te gevenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het eens proberen, 1 friet met ipv 1 patat met. Kijken wat hij zegt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik haal het alleen maar in de voetboogstraat dan hoef je alleen de maat en de saus aan te geven
De rijen daar zijn mij te langquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik haal het alleen maar in de voetboogstraat dan hoef je alleen de maat en de saus aan te geven
dik maakt gezellig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben nog maar zelden in Amsterdam geweest zonder daar langs te gaan
M'n ouders sleepten me als klein menneke al mee. Misschien de reden dat ik zo bol ben
Er zijn meerdere Manneke pissen in Amsterdam toch? Of is dat alleen in utrechtquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De rijen daar zijn mij te langDie op het Damrak is ook prima en minder lange rijen. Maar zo vaak eet ik geen patat, toevallig vrijdag bij de Jaap Edenbaan.
Weet ik eigenlijk niet, ik ken alleen die op het Damrak. Laatst kreeg ik trouwens ook goede patat bij een hamburger, was in de Reguliersbreestraat bij de Burger Bar, zelfgemaakt EN echte mayo, geen fritessaus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Manneke pissen in Amsterdam toch? Of is dat alleen in utrecht
om een uur of 2 - 3 valt het wel mee en als ik zondig moet het wel top zijn, als ik met drank op weg naar huis langs de Febo ga heb ik er altijd spijt van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De rijen daar zijn mij te langDie op het Damrak is ook prima en minder lange rijen. Maar zo vaak eet ik geen patat, toevallig vrijdag bij de Jaap Edenbaan.
Bij de Febo hebben ze altijd van die bleke patat, die vind ik ook niet lekker. De burgers zijn wel prima te doen. Als ik haal dan meestal gewoon hier om de hoek en dan neem ik het mee naar huis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
om een uur of 2 - 3 valt het wel mee en als ik zondig moet het wel top zijn, als ik met drank op weg naar huis langs de Febo ga heb ik er altijd spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |