Ik moet weer eens naar Dik & Langquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta binnen een kwartiertje in België. Als ik daar patat bestel krijg ik een zak aardappelen.
Frituur;an zijn smerige dingen man. dat vet wat er weken in blijft zitten. Je hele keuken stinkt ernaar. Nee die komt er bij mij ook niet in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Koop dan een vetpot in plaats van zo'n slap aftreksel
Heb je wel meteen de goede aardappelen om patat te makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik sta binnen een kwartiertje in België. Als ik daar patat bestel krijg ik een zak aardappelen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Frituur;an zijn smerige dingen man. dat vet wat er weken in blijft zitten. Je hele keuken stinkt ernaar. Nee die komt er bij mij ook niet in.
OH en je wordt er heeeel dik van
Altijd zo enorm druk daar.quote:
Ik bestel altijd friet in Amsterdam, krijg er nooit wat over te horenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel meteen de goede aardappelen om patat te makenAls ik hier friet bestel staan ze me volgens mij raar aan te kijken.
Haha DWDD is gelijk leuker om naar te kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een beetje sneu om je handen een naam te geven Mikey.
Ook de reden dat ik er nooit kom.quote:
Misschien spreek je het niet goed uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel meteen de goede aardappelen om patat te makenAls ik hier friet bestel staan ze me volgens mij raar aan te kijken.
Ik ga het eens proberen, 1 friet met ipv 1 patat met. Kijken wat hij zegt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bestel altijd friet in Amsterdam, krijg er nooit wat over te horen
Te zwaar Amsterdams accent waarschijnlijk jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien spreek je het niet goed uit.
Bij welke? In Bree ligt een enorm goed fritkot. In Lommel ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik er nooit kom.
Van de week met de fiets friet gaan halen in Neerpelt, weinig mis mee
Geheel terecht. Stelletje barbaren waar jij mee moet leven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel herkenbaar. Het is eerder vechten om de magnetron dan om het gasstel hier.
[..]
Je merkt dat ik nog steeds verbitterd ben op de gesloopte gasaansteker.
Geen idee hoe hij heette.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij welke? In Bree ligt een enorm goed fritkot. In Lommel ook.
Morgen een nieuwe dag.twitter:kimfeenstra twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:39:07Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on? reageer retweet
Wat een doos zeg. Iedereen weet toch dat dit een vooropgestelde actie is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Prijs voor de domste opmerking van de dag.Morgen een nieuwe dag.twitter:kimfeenstra twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:39:07Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on? reageer retweet
De heide.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heette.
In Lommel weet ik volgens mij welke je bedoelt, maar in Bree kom ik nooit. Hoe heet die in Lommel?
Halloquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een doos zeg. Iedereen weet toch dat dit een vooropgestelde actie is?
Er zijn ook al stille ebola patienten naar de VS vertrokken die rondjes lopen op vliegvelden en drukke treinstations.
Gerwoon "Ik ben Pelgrim" lezen. Dan weet je binnen no-time meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Prijs voor de domste opmerking van de dag.Morgen een nieuwe dag.twitter:kimfeenstra twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:39:07Ebola, toevallige uitbraak of geplande actie? What's going on? reageer retweet
Dan moet je in Bree zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm niet degene die ik ken. Ik zoek altijd de meest smoezelige kotten uit
Wat is de barriere?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan moet je in Bree zijn.
Als je vanuit Valkenswaard naar Lommel rijdt en je gaat via de Barriere kom je op een gegeven ogenblik een broodjeszaak aan de linkerkant tegen. Bizar goede burgers heeft die. Is helaas heel vaak gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |