Vind ik ook en ik mag die "we don't give a shit about you" mentaliteit van hun welquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef satecl het volgende:
Thailand was echt niks mis meePrachtig land.
They should, we zijn 20% van hun economie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook en ik mag die "we don't give a shit about you" mentaliteit van hun wel
Kan je nagaan, ze komen toch welquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
They should, we zijn 20% van hun economie.
Dat is inmiddels ruim 15 jaar geleden. Ik zou het je niet kunnen zeggen zonder dat ik lieg.quote:
Ik kan je een hand geven. Daarom is de relatie tussen Knut en mij enigszins bekoeld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Azie. Boem klaar af. Knut komt mij gelijk vermoorden nu.
Serieus? Helpt 1. toch alleen beter bij het verwerken van iets, even de shit vergeten en 2. sommige mensen hebben er het totaal niet moeilijk mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:06 schreef napoleonfour het volgende:
Jezus, wordt er een leerling dood gestoken gaat je schoolreisje niet doorwtf man.
Moet hij wel even per vliegtuig vanuit Azië naar Tilly 013 komenquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Azie. Boem klaar af. Knut komt mij gelijk vermoorden nu.
Landen op Gilze Rijen jwt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij wel even per vliegtuig vanuit Azië naar Tilly 013 komen
Zuid Amerika en dan met name Brasil vind ik ook leuk maar is toch wel gevaarlijkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan je een hand geven. Daarom is de relatie tussen Knut en mij enigszins bekoeld.
Sowieso. Psv mist motivator Cocu op de bank en natuurlijk leider Bruma op het veld. Zonder hun passie zijn ze nergens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Blessure Wijnaldum valt mee, dus. Onzeker voor AZ-thuis. Kan een pittige pot worden.
En John van den Brom gaat zijn AZ laten swingen op de counter.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Psv mist motivator Cocu op de bank en natuurlijk leider Bruma op het veld. Zonder hun passie zijn ze nergens.
Ik vind Midden-Amerika prettig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuid Amerika en dan met name Brasil vind ik ook leuk maar is toch wel gevaarlijker
Tegen Twente deden ze anders veel behalve counteren. Ze dwongen juist Twente om op de counter te moeten spelen door hun constante pressiequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En John van den Brom gaat zijn AZ laten swingen op de counter.
Ajax mist kwaliteit spelersquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Psv mist motivator Cocu op de bank en natuurlijk leider Bruma op het veld. Zonder hun passie zijn ze nergens.
Dit. Stijn is de weg weer kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Twente deden ze anders veel behalve counteren. Ze dwongen juist Twente om op de counter te moeten spelen door hun constante pressie
jij zou psycholoog moeten worden met je verhelderende teksten johquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus? Helpt 1. toch alleen beter bij het verwerken van iets, even de shit vergeten en 2. sommige mensen hebben er het totaal niet moeilijk mee.
Dit is PSV, heel ander ploegje dan Twente. Twente heeft graag de bal, PSV niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Twente deden ze anders veel behalve counteren. Ze dwongen juist Twente om op de counter te moeten spelen door hun constante pressie
Vind Ajax-publiek niet zo heel erg. Dan kunnen ze tenminste lekker schelden en fluiten tegen hun eigen spelers. Sigthorsson gaat zijn ware klasse tonen vanavondquote:
Interessante pot. Een beetje wachten tot er iemand een foutje maakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En John van den Brom gaat zijn AZ laten swingen op de counter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |