Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef TC03 het volgende:
Van Marwijk laat even zien waarom hij gefaald heeft als coach.
Pierre heeft de uefa cup gewonnen , niet bertquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.
met onthoud alleen maar de dieptepunten hier op Fokquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.
matig? beste elftal afgelopoen 59 jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor. Ik heb net al gevraagd of je blind bent. Dankje voor de bevestiging. Schele mongoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hij had hem niet af kunnen geven. Dan zou A. die dude met het blauwe shirtje de bal tegen houden of B. Zou Huntelaar te laat zijn.
Ohja want elk ander land had toen ook minimaal twee CL-finalisten en PL-topscorer in de basis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
team van het WK 1998 en EK 2000 was wereldklassequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
matig? beste elftal afgelopoen 59 jaar
Ik ben niet blind. Ook niet scheel. Ook geen mongool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor. Ik heb net al gevraagd of je blind bent. Dankje voor de bevestiging. Schele mongool
Dan vind ik t heel erg knap dat je toch zo erg uit je nek weet te lullen. Hier jongen, een gouden ster. Jij ook weer blijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik ben niet blind. Ook niet scheel. Ook geen mongool.
Kijk het fragment anders even terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan vind ik t heel erg knap dat je toch zo erg uit je nek weet te lullen. Hier jongen, een gouden ster. Jij ook weer blij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Graham Norton de blanke versie van Raymann is Laat
Kan jij beter doen, Kareltje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Kijk het fragment anders even terug.
De overige 8 spelers waren simpele waterdragers...niks mis mee. Maar je kunt ook de credits aan de coach geven als je daarmee eigenlijk moeiteloos de finale haalt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja want elk ander land had toen ook minimaal twee CL-finalisten en PL-topscorer in de basis.
wk, ek > alle clubvoetbalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Evertjan het volgende:
btw interlandvoetbal stelt niks voor als je het vergelijkt met clubvoetbal
Bert heeft het geweldig gedaan in 2010.. heb gehoord hoe hij de spelers in de rust tegen Brazilië wist op te peppen.. op de een of andere manier heeft hij er toen alles uitgeperst en dat vind ik voor een groot deel zijn verdienste.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De overige 8 spelers waren simpele waterdragers...niks mis mee. Maar je kunt ook de credits aan de coach geven als je daarmee eigenlijk moeiteloos de finale haalt.
Kan je beter iets anders gaan doen. Kleien ofzo. Meer jouw niveau. Van voetbal snap je dus echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Net gedaan. Blijf bij mijn standpunt.
Kleien is niet per definite van een lager niveau dan voetbal dus dit zie ik niet als een belediging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kan je beter iets anders gaan doen. Kleien ofzo. Meer jouw niveau. Van voetbal snap je dus echt helemaal niks.
tl;drquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:11 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Kleien is niet per definite van een lager niveau dan voetbal dus dit zie ik niet als een belediging.
tl;drquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:13 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Oh moet ik het in Jip en Janneke taal uitleggen?
Uhhh nee... Blind was tijdens het WK, vier maanden geleden, één van de beste spelers van het Nederlands elftal. Nu speelt hij een mindere wedstrijd en doet hij opeens alleen mee omdat zijn vader op de bank zit? Onzin!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ondanks dat we gewonnen hebben was het spel om te huilen.
En die Blind mag alleen een balletje meetrappen omdat z'n papa op de bank zit.
Echt een sukkel. Aanvoerder onwaardigquote:
Waarom is hij eigenlijk aanvoerder? Robben kan beter Nederlands, is slimmer en beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt een sukkel. Aanvoerder onwaardig
Zeker in het systeem wat hij toen liet spelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De overige 8 spelers waren simpele waterdragers...niks mis mee. Maar je kunt ook de credits aan de coach geven als je daarmee eigenlijk moeiteloos de finale haalt.
De voorbeschouwing begint met Robben de echte leider van het team, gebaseerd op twee momenten dat Robben staat te schreeuwen tijdens het WK. Sta je dan als jonge verdediger en een multimiljonair staat te schreven dat als het achter goed blijft ze het voor wel winnen. Gebeurt niet. Verdediging laat het niet afweten, maar Robben maakt het niet waar. De verdedigers horen bij de beste van het WK uiteindelijk. Robben doet geen flikker na de groepsfase. Durft de penalty niet te nemen tegen Mexico, maar geeft hem aan Huntelaar, die er al 3 niet in schoot in ze laatste wedstrijden. Dat is leiderschap? Tegen Argentinie durft hij wederom niet de eerste te nemen, Huntelaar ook niet, dus Vlaar moet het doen. Had al tien jaar er geen genomen, maar Captain Robben vind dat een goed idee.Sneijder heeft het hele toernooi al niets laten zien. Mist ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:14 schreef tralalala het volgende:
Walgelijk hoe de Van Persiefappers van de NOS Huntelaar weer zwart proberen te maken.
Je zou haast weer verlangen naar SBS6
Sneijder kan Robben makkelijk zoeken vanuit het middenveld(en andersom), vanuit de vleugels kan je beter iemand anders zetten ipv Sneijder en zet je Sneijder gewoon nog steeds op het middenveld of iemand anders maar niet als vleugel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:00 schreef Groby het volgende:
Opstelling zou niet zo moeilijk moeten zijn.
-----------------Cillessen
Vd Wiel----De Vrij------Vlaar-------Blind
---------Afellay---------De Jong
Robben--------------------------Sneijder
---------Huntelaar------Van Persie
Deze manquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
De voorbeschouwing begint met Robben de echte leider van het team, gebaseerd op twee momenten dat Robben staat te schreeuwen tijdens het WK. Sta je dan als jonge verdediger en een multimiljonair staat te schreven dat als het achter goed blijft ze het voor wel winnen. Gebeurt niet. Verdediging laat het niet afweten, maar Robben maakt het niet waar. De verdedigers horen bij de beste van het WK uiteindelijk. Robben doet geen flikker na de groepsfase. Durft de penalty niet te nemen tegen Mexico, maar geeft hem aan Huntelaar, die er al 3 niet in schoot in ze laatste wedstrijden. Dat is leiderschap? Tegen Argentinie durft hij wederom niet de eerste te nemen, Huntelaar ook niet, dus Vlaar moet het doen. Had al tien jaar er geen genomen, maar Captain Robben vind dat een goed idee.Sneijder heeft het hele toernooi al niets laten zien. Mist ook.
Als je de eerste maakt in de serie heb je 60% kans om het te winnen volgens de statistieken.
Maar het is de schuld van van Persie, de man die Janmaat een hart onder de riem steekt als hij zijn basis plaats kwijt raakt. Maar omdat Sneijder en Robben iedere keer bij Jack van Gelder op schoot zitten zijn zij de leiders? Kuijt naar linksback tegen argentine en Sneijder kosten je een finale. Niet een zieke Van Persie.Daar had Huntelaar dan misschien wel moeten spelen, maar toen het erop aan kwam durfde hij niet de verantwoordelijkheid te nemen. Waar van Persie wel gewoon de eerste penalty neemt.
Het is momenteel wel duidelijk dat de NOS een hekel heeft aan van Persie, één keer niet afspelen en er iedereen naar vragen, dat gebeurt iedere wedstrijd. Robben stond daar zelfs bekend om. Maar nu is het in eens het moment van de wedstrijd? Hou toch op.
Huntelaar heeft nog nooit tegen een goed internationaal team gescoord. Is een stuk slechter sinds dat seizoen waar hij het goed deed bij een middelmatig team in de bundesliga en van Persie het goed deed in de top van de PL.
Onzin discussie.
Vd Wiel speelde trouwens ook een prima partij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:15 schreef TLC het volgende:
Huntelaar, Affelay die weer een beetje de oude lijkt en Robben, de enige 3 pluspunten in deze wedstrijd
Eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
De voorbeschouwing begint met Robben de echte leider van het team, gebaseerd op twee momenten dat Robben staat te schreeuwen tijdens het WK. Sta je dan als jonge verdediger en een multimiljonair staat te schreven dat als het achter goed blijft ze het voor wel winnen. Gebeurt niet. Verdediging laat het niet afweten, maar Robben maakt het niet waar. De verdedigers horen bij de beste van het WK uiteindelijk. Robben doet geen flikker na de groepsfase. Durft de penalty niet te nemen tegen Mexico, maar geeft hem aan Huntelaar, die er al 3 niet in schoot in ze laatste wedstrijden. Dat is leiderschap? Tegen Argentinie durft hij wederom niet de eerste te nemen, Huntelaar ook niet, dus Vlaar moet het doen. Had al tien jaar er geen genomen, maar Captain Robben vind dat een goed idee.Sneijder heeft het hele toernooi al niets laten zien. Mist ook.
Als je de eerste maakt in de serie heb je 60% kans om het te winnen volgens de statistieken.
Maar het is de schuld van van Persie, de man die Janmaat een hart onder de riem steekt als hij zijn basis plaats kwijt raakt. Maar omdat Sneijder en Robben iedere keer bij Jack van Gelder op schoot zitten zijn zij de leiders? Kuijt naar linksback tegen argentine en Sneijder kosten je een finale. Niet een zieke Van Persie.Daar had Huntelaar dan misschien wel moeten spelen, maar toen het erop aan kwam durfde hij niet de verantwoordelijkheid te nemen. Waar van Persie wel gewoon de eerste penalty neemt.
Het is momenteel wel duidelijk dat de NOS een hekel heeft aan van Persie, één keer niet afspelen en er iedereen naar vragen, dat gebeurt iedere wedstrijd. Robben stond daar zelfs bekend om. Maar nu is het in eens het moment van de wedstrijd? Hou toch op.
Huntelaar heeft nog nooit tegen een goed internationaal team gescoord. Is een stuk slechter sinds dat seizoen waar hij het goed deed bij een middelmatig team in de bundesliga en van Persie het goed deed in de top van de PL.
Onzin discussie.
Ja die lijkt echt flink te zijn gegroeid in Parijs, veel volwassenerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vd Wiel speelde trouwens ook een prima partij.
Sneijder en Van Persie voegen niets toe, kun je beter beide op de bank zetten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Zet van Persie gewoon op links, Huntelaar in de spits en Robben op rechts. Dan heb je alle grote mannen in je basis staan met Sneijder erachter.
Dan speel je met 13 man Hansquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
4-2-1-2-1-2 met Depay en Robben als voorste twee.
Huntelaar en Van Persie lekker naar een onbewoond eiland sturen.
4-1-2-1-2 dan.quote:
Nu met namenquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 dan.
------X-----X----------
----------X------------
------X-----X-----------
----------X--------------
-X---X-----X----X-----
---------X----------
kan je 4-3-2-1 ook even uitbeelden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 dan.
------X-----X----------
----------X------------
------X-----X-----------
-X---X-----X----X-----
---------X----------
Depay - Robbenquote:
Wat een enorme kutopstelling. Hoe ga je ooit scoren tegen verdedigend ingestelde teams? Tegen dat soort teams heb je vleugelspelers nodig, omdat daar de ruimte ligt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay - Robben
Van Ginkel (mits hij weer fit is)
Blind - Strootman
N. De Jong
Martins Indi - Vlaar (mits hij weer fit is) - De Vrij - Van der Wiel
Cillessen
Vrije rollen voor Depay en Robben misschien? Alsof die altijd in het centrum blijven bewegen, niet zo dom doen Henkie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een enorme kutopstelling. Hoe ga je ooit scoren tegen verdedigend ingestelde teams? Tegen dat soort teams heb je vleugelspelers nodig, omdat daar de ruimte ligt.
Daarnaast, hoe verdient van Ginkel nou weer een basisplaats bij Oranje? Martins Indi op linksback is ook geen succes.
Ja, leuk die 'vrije rollen'. Hartstikke fancy zeg. Als Robben of Depay uitwijkt naar de zijkant, wie staat er dan in het midden om het af te maken? Robben en Depay zijn geen afmakers in de 16 en op het middenveld heb je nauwelijks scorend vermogen staan. Robben's trademark actie werkt een stuk minder goed als de tegenstander daar een overvol centrum heeft staan. Dit is een puur countersysteem, dat werkt niet tegen mindere landen die verdedigend ingesteld zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrije rollen voor Depay en Robben misschien? Alsof die altijd in het centrum blijven bewegen, niet zo dom doen Henkie.
Op de plaats van Van Ginkel mag je elk willekeurig talent voor die positie plaatsen. Sneijder, Pursie of die andere beunhazen die daar spelen niet meer doen.
Tevens zit ik niet te wachten op een drol zoals Willems of Van Aanholt op linksback, die kunnen al helemaal niet verdedigen.
Dat zou me wat Van Persie betreft nog niet eens zoveel uitmaken, maar ik denk dat je hem dan beter helemaal niet kunt oproepen. Op de bank is het helemaal een oorwurm en splijtzwamquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sneijder en Van Persie voegen niets toe, kun je beter beide op de bank zetten.
Ik denk dat hij speelt omdat hij een basisspeler is van ManU.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
En die Blind mag alleen een balletje meetrappen omdat z'n papa op de bank zit.
Kluivert had ook een killermentaliteit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:13 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar heeft een veel grotere killermentaliteit dan Van Persie in de afwerking
kluivert in de botsautoquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Kluivert had ook een killermentaliteit.
IJsland op de aanval, Nederland ook maar die gaan af en toe naar achteren. Wanneer dat gaat gebeuren profiteert Robben ervan op de counter en dan de goal voor Oranje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
IJsland gaat morgen winnen met 5-1.
Oei, kritiek op een (ex-)Feyenoorder.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trieste gezeik op Van Persie heel de tijd bah.
Oranje wortels die liever de degelijke spits van een Duitse middenmoot club zien spelen dan een internationale top speler hebben geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, kritiek op een (ex-)Feyenoorder.
[ afbeelding ]
Want V.Persie is zoooo geliefd bij Feyenoordquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, kritiek op een (ex-)Feyenoorder.
[ afbeelding ]
Wie niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 05:40 schreef TLC het volgende:
0-2
Ik ben blij als Strootgod weer terug is in Oranje
Strootgod zit straks lekker op de bank in Rome.quote:Op maandag 13 oktober 2014 05:40 schreef TLC het volgende:
0-2
Ik ben blij als Strootgod weer terug is in Oranje
Shitstorm voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eens kijken wat Blind Srnou weer te vertellen heeft
Oh wacht eerst ff kijken hoe de wind waait![]()
Sinds wanneer zijn er kwalificatieduels op maandag? Ik dacht altijd dat het op dinsdag en vrijdag was!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland gaat vanavond verliezen
Tsjechie wint ook. Dus al 6 punten achter op IJsland en Tsjechie vanavond. Dag EK
Jammer, Robben gaat helemaal los vanavond.quote:
Dat was tot vorig jaar zo. Nu is het van donderdag tot en met dinsdag ofzo. Iedere dag dus zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er kwalificatieduels op maandag? Ik dacht altijd dat het op dinsdag en vrijdag was!
Pas op, Beria komt je halen als je dat doetquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil zo graag een potje voetbal kijken, maar de NOS vindt het maar niks als ik het vanuit Georgie probeer te volgen.
Ik moet volgens mij een proxy instellen zodat de NOS niet kan zien dat ik in het buitenland zit, maar, hoe moet dat ook weer?
QFT - Daardoor komen ruimtes vrij, je kan idd hetzelfde zeggen over IJsland maar hun hebben helaas geen Arjen Robbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Slobeend het volgende:
Als IJsland aanvallend gaat spelen gaat Nederland makkelijk winnen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sigthorsson gaat Nederland de nek omdraaien
Zo speel ik in FM altijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 dan.
------X-----X----------
----------X------------
------X-----X-----------
-X---X-----X----X-----
---------X----------
Niet waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn baseert zijn mening dan ook op FM.
Ach uitslagen tegen dat soort landjes zegt toch geen drol.. kan me herinneren dat we ook wel eens met 1-0 wonnen van Luxemburg.. tijdje terug nog met 3-0 van Andorra. Niet echt iets om trots op te zijn.. maar je moet er niet teveel waarde aan hechten. Win je met grote cijfers dan is dat leuk, zo niet ook goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
0-2 voor de Tsjechen al. Dit maakt de 3-1 van Nederland thuis nog lachwekkender.
Miljarden proxy-sites op google..quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil zo graag een potje voetbal kijken, maar de NOS vindt het maar niks als ik het vanuit Georgie probeer te volgen.
Ik moet volgens mij een proxy instellen zodat de NOS niet kan zien dat ik in het buitenland zit, maar, hoe moet dat ook weer?
De tribunes in strooien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topshow!
Ibi gaat weer met ballen strooien.
We staan er ook zo lekker goed op momenteel met dat anti voetbal wat we hebben laten zienquote:
Mwa.. we zijn beter dan we denken en IJsland moeten we niet te groot maken.. denk dat ze hun lesje van Tsjechië wel hebben geleerd en dit keer gewoon winnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We staan er ook zo lekker goed op momenteel met dat anti voetbal wat we hebben laten zien
Wazaaa heeft er kijk op.. of jullie er kijk op hebben daar heb ik geen zich op eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Caland en ik voorspellen een 0-1 overwinning.
En wij hebben er kijk op.
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wazaaa heeft er kijk op.. of jullie er kijk op hebben daar heb ik geen zich op eigenlijk
Klopt.. die topic zegt me even niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.
Mensen die geen Jan de Jonge voorspelde zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.
In dat topic was het de bedoeling om de zeer lastige voorspelling te doen welke trainer de winter niet zou halen. (Dus ontslagen zou worden voor de winter)quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. die topic zegt me even niks
Mensen die meer dan een naam noemenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die geen Jan de Jonge voorspelde zijn niet serieus te nemen.
Ik moet zeggen.. respectquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat topic was het de bedoeling om de zeer lastige voorspelling te doen welke trainer de winter niet zou halen. (Dus ontslagen zou worden voor de winter)
Niet veel mensen konden deze lastige opgave aan, maar Caland en ik hadden het bji het juiste eind.
quote:
Dat hoeft helemaal niet.. ze moeten nog uit tegen IJsland en Nederland. Alles ligt nog open.. Moet Nederland alleen wel ff winnen vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Tsjechië wint met 2-4 van Kazachstan, 9 puntjes uit 3 potjes. Die worden eerste
Zo zie je maar dat meningen verschillen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever hem dan Veltman of Van Dijk.
Alors, ik waardeer je boeiende bijdrages op dit forum maar wees alsjeblieft wat objectiever over je liefje Ven Pursie.quote:
Tegen Nederland maken ze uit geen kans met Strootman en Robben erbij en wellicht Memphisquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet.. ze moeten nog uit tegen IJsland en Nederland. Alles ligt nog open.. Moet Nederland alleen wel ff winnen vanavond
Johannes is afwezig vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon is er eindelijk maar waar is johannes? dan kunnen we beginnen
hattrick vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alors, ik waardeer je boeiende bijdrages op dit forum maar wees alsjeblieft wat objectiever over je liefje Ven Pursie.
Zit je nou m'n quote te veranderen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind*
En jammer dat je zo probeert te stoken
Ik weet niet precies waar hij heen is. En mijn eigen kamer ziet er zeer verzorgd uit hoor, de gemeenschappelijke huiskamer is alleen een beetje een puinhoop.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die opgesloten in de WC van je toch al zo onverzorgde studentenhuis?
Gewoon toegeven René.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou m'n quote te veranderen?Wat kinderachtig zeg.
En ik probeer zeker neit te stoken. Ik stel een vraag.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou m'n quote te veranderen?Wat kinderachtig zeg.
En ik probeer zeker neit te stoken. Ik stel een vraag.
Paxgodquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bedoeling was behoorlijk duidelijk. Jammer dat je nu probeert terug te krabbelen.
Komt hij zometeen met z'n Vocarooquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Littlerabbit zich opwarmen bij IJsland.
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bedoeling was behoorlijk duidelijk. Jammer dat je nu probeert terug te krabbelen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.
Mooi, we zijn nu compleetquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
KingRoland ik ben er om deze geweldige wedstrijd te beschouwen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.
Subtiele edit, ik zag het welquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi, we zijn nu compleetnaja bijna dan.
Ok.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meeste zeges ooit in Oranje:
[75] Van der Sar
[74] SNEIJDER
[68] Kuijt
[65] Van der Vaart
[63] F. de Boer, Van Persie
Leuk zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meeste zeges ooit in Oranje:
[75] Van der Sar
[74] SNEIJDER
[68] Kuijt
[65] Van der Vaart
[63] F. de Boer, Van Persie
Zit 'ie te patiencen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar hij heen is. En mijn eigen kamer ziet er zeer verzorgd uit hoor, de gemeenschappelijke huiskamer is alleen een beetje een puinhoop.
Niet zo stoer doen met je muzikale knobbel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om nog even Popplagid aan te zetten.
Of dEUS.
wAromquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om nog even Popplagid aan te zetten.
Of dEUS.
KnutDeIJsbeerquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij nou verdulleme.
dEUS heb ik vanmiddag al geluisterd. Ik ga voor Popplagid, heerlijke feedback ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen met je muzikale knobbel.
Knappe prestatie van die club dan. Rekende houdende met het feit dat Inter de CL meerdere malen gewonnen heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
De nummer 1 van IJsland verloor 7-0 van Inter over 2 wedstrijden
Omdat IJslandquote:
De user MijEenRotzorgquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke VBL SC-user kijkt regelmatig DWDD en Studio Voetbal?
Ajacied422quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke VBL SC-user kijkt regelmatig DWDD en Studio Voetbal?
Inderdaad jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel leuk om te weten hoe de vaders van al die ijslandse voetballers heten
Waarom ben je daar blij mee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland gaat het echt moeilijk krijgen om zich te plaatsen voor het EK 2016
dat kanquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb een deja-vu over een discussie betreffende ''son' en dottor
Dottir.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
Strootman fit, Robben fit, Memphis fit. met deze 3 is het een eitjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland gaat het echt moeilijk krijgen om zich te plaatsen voor het EK 2016
Wat valt daar over te discussiëren dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
doet memphis mee vanavond?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Strootman fit, Robben fit, Memphis fit. met deze 3 is het een eitje
Nee maar eindigt de kwalificatie voor het EK 2016 voor Nederland vandaag?quote:
Tussen 1913 en 1925 kon je gewoon een achternaam aannemen. Toen werd dat afgeschaft maar je mocht je achternaam houden en gewoon doorgeven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef Nober het volgende:
Guðjohnsen en Laxdal zijn geen sons.
Grueter![]()
Ben ook benieuwd Bert.
Als het verliest, wel jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee maar eindigt de kwalificatie voor het EK 2016 voor Nederland vandaag?
en Strootman doet trouwens ook niet mee.
poepenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
Werd 1-2quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Hij scoorde de winnende tegen Turkijke met 3-0
Oke
Doeiquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
Ja ik weet niet meer, kan me herinneren dat 'we' het er al eerder over hadden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat valt daar over te discussiëren dan?
Jaja ik zit 3 dingen tegelijk te doen man.quote:
Juist niet, lekker kijken hoe huntelaar en van persie elkaar gaan slaan op de veldquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
Daar zit ik niet zo mee. Ik vind het vervelender dat v Persie zelf ook zo denktquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
jammer geen sierd als commentaarquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Juist niet, lekker kijken hoe huntelaar en van persie elkaar gaan slaan op de veld
Ik geloof het ja .quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ooit was Tsjechie de nummer 3 van de wereld, kunnen jullie het geloven?
Dat was die tijd met Baros, Koller, Nedved, Rosicky, Cech, etc.
Dat geloof ik wel aangezien Nederland ook eens op 1 stond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heerlijke spelers man. Patrik Berger, Karel Porborsky, niets mis meequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zijn er ook die Jansen, Pietersen, Klaassen enz heten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Ga je als IJslander (Gustafsson bijv.) in Nederland wonen, trouw je met een Nederlandse vrouw, krijg je een dochter... Heet ze dus Gustafsson van achternaam. Lekker dan.
Indien je dan als Ijslander Gustaf heet, zie ik het probleem nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Ga je als IJslander (Gustafsson bijv.) in Nederland wonen, trouw je met een Nederlandse vrouw, krijg je een dochter... Heet ze dus Gustafsson van achternaam. Lekker dan.
Zo nou zeg tis wat. Haha jeetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Hier in Nederland valt het niet op natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er ook die Jansen, Pietersen, Klaassen enz heten.
Smicer , Grygera , Galaseksquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijke spelers man. Patrik Berger, Karel Porborsky, niets mis mee
Onzin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier in Nederland valt het niet op natuurlijk.
Ja precies, ik bedoel maar!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Zo nou zeg tis wat. Haha jeetje.
Krijg je een dochter heet ze Van Gelder, haha het is wat nou nou.
Ooit stond Bulgarije in de halve finale op een WK.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zuid-Korea ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ooit stond Bulgarije in de halve finale op een WK.
Ooit verloor Nederland drie finales op het WK.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ooit stond Bulgarije in de halve finale op een WK.
Je bent zelf een overschat spitsje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Finnbogason valt ook wel door de mand nu hij bij Heerenveen weg is.. overschat spitsje
Geweldig die eredivisiequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Finnbogason valt ook wel door de mand nu hij bij Heerenveen weg is.. overschat spitsje
Henri Schut ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al om het arrogante gedrag van de NOS ten opzichte van IJsland hoop je op een klein stuntje van IJsland.
#SIGTHORSSONRENNENVOORJETERINGGELD
Nee want als Siggy vanavond scoort heeft hij wel krediet tot aan de winterstop van Frankiequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al om het arrogante gedrag van de NOS ten opzichte van IJsland hoop je op een klein stuntje van IJsland.
Turkije ook, Nihat Kahveci.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar Bulgarije had toen ook echt goede spelers.
De NSB is het hier mee eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voordat hij 3 werd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Toen was Robin van Persie nog een lief jongetje.
Ik sluit niet uit dat hij sinds zijn geboorte al zo arrogant was zoals hij dat nu is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Zag je die arrogante blik niet voordat hij die bal wegtrapte?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |