Werd 1-2quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Hij scoorde de winnende tegen Turkijke met 3-0
Oke
Doeiquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
Ja ik weet niet meer, kan me herinneren dat 'we' het er al eerder over hadden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat valt daar over te discussiëren dan?
Jaja ik zit 3 dingen tegelijk te doen man.quote:
Juist niet, lekker kijken hoe huntelaar en van persie elkaar gaan slaan op de veldquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
Daar zit ik niet zo mee. Ik vind het vervelender dat v Persie zelf ook zo denktquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Persie speelt![]()
Ik ga wat anders doen
jammer geen sierd als commentaarquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Juist niet, lekker kijken hoe huntelaar en van persie elkaar gaan slaan op de veld
Ik geloof het ja .quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ooit was Tsjechie de nummer 3 van de wereld, kunnen jullie het geloven?
Dat was die tijd met Baros, Koller, Nedved, Rosicky, Cech, etc.
Dat geloof ik wel aangezien Nederland ook eens op 1 stond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heerlijke spelers man. Patrik Berger, Karel Porborsky, niets mis meequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zijn er ook die Jansen, Pietersen, Klaassen enz heten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Ga je als IJslander (Gustafsson bijv.) in Nederland wonen, trouw je met een Nederlandse vrouw, krijg je een dochter... Heet ze dus Gustafsson van achternaam. Lekker dan.
Indien je dan als Ijslander Gustaf heet, zie ik het probleem nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Ga je als IJslander (Gustafsson bijv.) in Nederland wonen, trouw je met een Nederlandse vrouw, krijg je een dochter... Heet ze dus Gustafsson van achternaam. Lekker dan.
Zo nou zeg tis wat. Haha jeetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Hier in Nederland valt het niet op natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er ook die Jansen, Pietersen, Klaassen enz heten.
Smicer , Grygera , Galaseksquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijke spelers man. Patrik Berger, Karel Porborsky, niets mis mee
Onzin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier in Nederland valt het niet op natuurlijk.
Ja precies, ik bedoel maar!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Zo nou zeg tis wat. Haha jeetje.
Krijg je een dochter heet ze Van Gelder, haha het is wat nou nou.
Ooit stond Bulgarije in de halve finale op een WK.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |