Shitstorm voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eens kijken wat Blind Srnou weer te vertellen heeft
Oh wacht eerst ff kijken hoe de wind waait

Sinds wanneer zijn er kwalificatieduels op maandag? Ik dacht altijd dat het op dinsdag en vrijdag was!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland gaat vanavond verliezen
Tsjechie wint ook. Dus al 6 punten achter op IJsland en Tsjechie vanavond. Dag EK

Jammer, Robben gaat helemaal los vanavond.quote:

Dat was tot vorig jaar zo. Nu is het van donderdag tot en met dinsdag ofzo. Iedere dag dus zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er kwalificatieduels op maandag? Ik dacht altijd dat het op dinsdag en vrijdag was!

Pas op, Beria komt je halen als je dat doetquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil zo graag een potje voetbal kijken, maar de NOS vindt het maar niks als ik het vanuit Georgie probeer te volgen.
Ik moet volgens mij een proxy instellen zodat de NOS niet kan zien dat ik in het buitenland zit, maar, hoe moet dat ook weer?

QFT - Daardoor komen ruimtes vrij, je kan idd hetzelfde zeggen over IJsland maar hun hebben helaas geen Arjen Robbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Slobeend het volgende:
Als IJsland aanvallend gaat spelen gaat Nederland makkelijk winnen.

quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sigthorsson gaat Nederland de nek omdraaien

Zo speel ik in FM altijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 dan.
------X-----X----------
----------X------------
------X-----X-----------
----------X--------------
-X---X-----X----X-----
---------X----------

Niet waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn baseert zijn mening dan ook op FM.

Ach uitslagen tegen dat soort landjes zegt toch geen drol.. kan me herinneren dat we ook wel eens met 1-0 wonnen van Luxemburg.. tijdje terug nog met 3-0 van Andorra. Niet echt iets om trots op te zijn.. maar je moet er niet teveel waarde aan hechten. Win je met grote cijfers dan is dat leuk, zo niet ook goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
0-2 voor de Tsjechen al. Dit maakt de 3-1 van Nederland thuis nog lachwekkender.

Miljarden proxy-sites op google..quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil zo graag een potje voetbal kijken, maar de NOS vindt het maar niks als ik het vanuit Georgie probeer te volgen.
Ik moet volgens mij een proxy instellen zodat de NOS niet kan zien dat ik in het buitenland zit, maar, hoe moet dat ook weer?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |