Shitstorm voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eens kijken wat Blind Srnou weer te vertellen heeft
Oh wacht eerst ff kijken hoe de wind waait![]()
Sinds wanneer zijn er kwalificatieduels op maandag? Ik dacht altijd dat het op dinsdag en vrijdag was!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland gaat vanavond verliezen
Tsjechie wint ook. Dus al 6 punten achter op IJsland en Tsjechie vanavond. Dag EK
Jammer, Robben gaat helemaal los vanavond.quote:
Dat was tot vorig jaar zo. Nu is het van donderdag tot en met dinsdag ofzo. Iedere dag dus zo'n beetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er kwalificatieduels op maandag? Ik dacht altijd dat het op dinsdag en vrijdag was!
Pas op, Beria komt je halen als je dat doetquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil zo graag een potje voetbal kijken, maar de NOS vindt het maar niks als ik het vanuit Georgie probeer te volgen.
Ik moet volgens mij een proxy instellen zodat de NOS niet kan zien dat ik in het buitenland zit, maar, hoe moet dat ook weer?
QFT - Daardoor komen ruimtes vrij, je kan idd hetzelfde zeggen over IJsland maar hun hebben helaas geen Arjen Robbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:16 schreef Slobeend het volgende:
Als IJsland aanvallend gaat spelen gaat Nederland makkelijk winnen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sigthorsson gaat Nederland de nek omdraaien
Zo speel ik in FM altijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 dan.
------X-----X----------
----------X------------
------X-----X-----------
----------X--------------
-X---X-----X----X-----
---------X----------
Niet waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn baseert zijn mening dan ook op FM.
Ach uitslagen tegen dat soort landjes zegt toch geen drol.. kan me herinneren dat we ook wel eens met 1-0 wonnen van Luxemburg.. tijdje terug nog met 3-0 van Andorra. Niet echt iets om trots op te zijn.. maar je moet er niet teveel waarde aan hechten. Win je met grote cijfers dan is dat leuk, zo niet ook goed.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
0-2 voor de Tsjechen al. Dit maakt de 3-1 van Nederland thuis nog lachwekkender.
Miljarden proxy-sites op google..quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:38 schreef Parafernalia het volgende:
Ik wil zo graag een potje voetbal kijken, maar de NOS vindt het maar niks als ik het vanuit Georgie probeer te volgen.
Ik moet volgens mij een proxy instellen zodat de NOS niet kan zien dat ik in het buitenland zit, maar, hoe moet dat ook weer?
De tribunes in strooien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topshow!
Ibi gaat weer met ballen strooien.
We staan er ook zo lekker goed op momenteel met dat anti voetbal wat we hebben laten zienquote:
Mwa.. we zijn beter dan we denken en IJsland moeten we niet te groot maken.. denk dat ze hun lesje van Tsjechië wel hebben geleerd en dit keer gewoon winnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We staan er ook zo lekker goed op momenteel met dat anti voetbal wat we hebben laten zien
Wazaaa heeft er kijk op.. of jullie er kijk op hebben daar heb ik geen zich op eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Caland en ik voorspellen een 0-1 overwinning.
En wij hebben er kijk op.
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wazaaa heeft er kijk op.. of jullie er kijk op hebben daar heb ik geen zich op eigenlijk
Klopt.. die topic zegt me even niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.
Mensen die geen Jan de Jonge voorspelde zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.
In dat topic was het de bedoeling om de zeer lastige voorspelling te doen welke trainer de winter niet zou halen. (Dus ontslagen zou worden voor de winter)quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. die topic zegt me even niks
Mensen die meer dan een naam noemenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die geen Jan de Jonge voorspelde zijn niet serieus te nemen.
Ik moet zeggen.. respectquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat topic was het de bedoeling om de zeer lastige voorspelling te doen welke trainer de winter niet zou halen. (Dus ontslagen zou worden voor de winter)
Niet veel mensen konden deze lastige opgave aan, maar Caland en ik hadden het bji het juiste eind.
quote:
Dat hoeft helemaal niet.. ze moeten nog uit tegen IJsland en Nederland. Alles ligt nog open.. Moet Nederland alleen wel ff winnen vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Tsjechië wint met 2-4 van Kazachstan, 9 puntjes uit 3 potjes. Die worden eerste
Zo zie je maar dat meningen verschillen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever hem dan Veltman of Van Dijk.
Alors, ik waardeer je boeiende bijdrages op dit forum maar wees alsjeblieft wat objectiever over je liefje Ven Pursie.quote:
Tegen Nederland maken ze uit geen kans met Strootman en Robben erbij en wellicht Memphisquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet.. ze moeten nog uit tegen IJsland en Nederland. Alles ligt nog open.. Moet Nederland alleen wel ff winnen vanavond
Johannes is afwezig vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon is er eindelijk maar waar is johannes? dan kunnen we beginnen
hattrick vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alors, ik waardeer je boeiende bijdrages op dit forum maar wees alsjeblieft wat objectiever over je liefje Ven Pursie.
Zit je nou m'n quote te veranderen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind*
En jammer dat je zo probeert te stoken
Ik weet niet precies waar hij heen is. En mijn eigen kamer ziet er zeer verzorgd uit hoor, de gemeenschappelijke huiskamer is alleen een beetje een puinhoop.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die opgesloten in de WC van je toch al zo onverzorgde studentenhuis?
Gewoon toegeven René.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou m'n quote te veranderen?Wat kinderachtig zeg.
En ik probeer zeker neit te stoken. Ik stel een vraag.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou m'n quote te veranderen?Wat kinderachtig zeg.
En ik probeer zeker neit te stoken. Ik stel een vraag.
Paxgodquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bedoeling was behoorlijk duidelijk. Jammer dat je nu probeert terug te krabbelen.
Komt hij zometeen met z'n Vocarooquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Littlerabbit zich opwarmen bij IJsland.
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bedoeling was behoorlijk duidelijk. Jammer dat je nu probeert terug te krabbelen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.
Mooi, we zijn nu compleetquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
KingRoland ik ben er om deze geweldige wedstrijd te beschouwen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |