Dat zou me wat Van Persie betreft nog niet eens zoveel uitmaken, maar ik denk dat je hem dan beter helemaal niet kunt oproepen. Op de bank is het helemaal een oorwurm en splijtzwamquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sneijder en Van Persie voegen niets toe, kun je beter beide op de bank zetten.
Ik denk dat hij speelt omdat hij een basisspeler is van ManU.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
En die Blind mag alleen een balletje meetrappen omdat z'n papa op de bank zit.
Kluivert had ook een killermentaliteit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 07:13 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar heeft een veel grotere killermentaliteit dan Van Persie in de afwerking
kluivert in de botsautoquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Kluivert had ook een killermentaliteit.
IJsland op de aanval, Nederland ook maar die gaan af en toe naar achteren. Wanneer dat gaat gebeuren profiteert Robben ervan op de counter en dan de goal voor Oranje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
IJsland gaat morgen winnen met 5-1.
Oei, kritiek op een (ex-)Feyenoorder.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trieste gezeik op Van Persie heel de tijd bah.
Oranje wortels die liever de degelijke spits van een Duitse middenmoot club zien spelen dan een internationale top speler hebben geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, kritiek op een (ex-)Feyenoorder.
[ afbeelding ]
Want V.Persie is zoooo geliefd bij Feyenoordquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, kritiek op een (ex-)Feyenoorder.
[ afbeelding ]
Wie niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 05:40 schreef TLC het volgende:
0-2
Ik ben blij als Strootgod weer terug is in Oranje
Strootgod zit straks lekker op de bank in Rome.quote:Op maandag 13 oktober 2014 05:40 schreef TLC het volgende:
0-2
Ik ben blij als Strootgod weer terug is in Oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |