De tribunes in strooien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topshow!
Ibi gaat weer met ballen strooien.
We staan er ook zo lekker goed op momenteel met dat anti voetbal wat we hebben laten zienquote:
Mwa.. we zijn beter dan we denken en IJsland moeten we niet te groot maken.. denk dat ze hun lesje van Tsjechië wel hebben geleerd en dit keer gewoon winnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We staan er ook zo lekker goed op momenteel met dat anti voetbal wat we hebben laten zien
Wazaaa heeft er kijk op.. of jullie er kijk op hebben daar heb ik geen zich op eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Caland en ik voorspellen een 0-1 overwinning.
En wij hebben er kijk op.
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wazaaa heeft er kijk op.. of jullie er kijk op hebben daar heb ik geen zich op eigenlijk
Klopt.. die topic zegt me even niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.
Mensen die geen Jan de Jonge voorspelde zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij het 'Welke trainer haalt de winter niet'-topic nog niet gezien.
In dat topic was het de bedoeling om de zeer lastige voorspelling te doen welke trainer de winter niet zou halen. (Dus ontslagen zou worden voor de winter)quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. die topic zegt me even niks
Mensen die meer dan een naam noemenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen die geen Jan de Jonge voorspelde zijn niet serieus te nemen.
Ik moet zeggen.. respectquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat topic was het de bedoeling om de zeer lastige voorspelling te doen welke trainer de winter niet zou halen. (Dus ontslagen zou worden voor de winter)
Niet veel mensen konden deze lastige opgave aan, maar Caland en ik hadden het bji het juiste eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |