quote:
Dat hoeft helemaal niet.. ze moeten nog uit tegen IJsland en Nederland. Alles ligt nog open.. Moet Nederland alleen wel ff winnen vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Tsjechië wint met 2-4 van Kazachstan, 9 puntjes uit 3 potjes. Die worden eerste
Zo zie je maar dat meningen verschillen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever hem dan Veltman of Van Dijk.
Alors, ik waardeer je boeiende bijdrages op dit forum maar wees alsjeblieft wat objectiever over je liefje Ven Pursie.quote:
Tegen Nederland maken ze uit geen kans met Strootman en Robben erbij en wellicht Memphisquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet.. ze moeten nog uit tegen IJsland en Nederland. Alles ligt nog open.. Moet Nederland alleen wel ff winnen vanavond
Johannes is afwezig vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon is er eindelijk maar waar is johannes? dan kunnen we beginnen
hattrick vanavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alors, ik waardeer je boeiende bijdrages op dit forum maar wees alsjeblieft wat objectiever over je liefje Ven Pursie.
Zit je nou m'n quote te veranderen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind*
En jammer dat je zo probeert te stoken
Ik weet niet precies waar hij heen is. En mijn eigen kamer ziet er zeer verzorgd uit hoor, de gemeenschappelijke huiskamer is alleen een beetje een puinhoop.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die opgesloten in de WC van je toch al zo onverzorgde studentenhuis?
Gewoon toegeven René.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou m'n quote te veranderen?Wat kinderachtig zeg.
En ik probeer zeker neit te stoken. Ik stel een vraag.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nou m'n quote te veranderen?Wat kinderachtig zeg.
En ik probeer zeker neit te stoken. Ik stel een vraag.
Paxgodquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bedoeling was behoorlijk duidelijk. Jammer dat je nu probeert terug te krabbelen.
Komt hij zometeen met z'n Vocarooquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Littlerabbit zich opwarmen bij IJsland.
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bedoeling was behoorlijk duidelijk. Jammer dat je nu probeert terug te krabbelen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.
Mooi, we zijn nu compleetquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
KingRoland ik ben er om deze geweldige wedstrijd te beschouwen
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck, ik vergeet steeds dat jij mod bent.
Subtiele edit, ik zag het welquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi, we zijn nu compleetnaja bijna dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |