Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef TC03 het volgende:
Van Marwijk laat even zien waarom hij gefaald heeft als coach.
Pierre heeft de uefa cup gewonnen , niet bertquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.
met onthoud alleen maar de dieptepunten hier op Fokquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Feyenoord de UEFA-Cup gewonnen en met een matig NL-elftal de finale gehaald...het is maar wat je falen noemt.
matig? beste elftal afgelopoen 59 jaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor. Ik heb net al gevraagd of je blind bent. Dankje voor de bevestiging. Schele mongoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hij had hem niet af kunnen geven. Dan zou A. die dude met het blauwe shirtje de bal tegen houden of B. Zou Huntelaar te laat zijn.
Ohja want elk ander land had toen ook minimaal twee CL-finalisten en PL-topscorer in de basis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
team van het WK 1998 en EK 2000 was wereldklassequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
matig? beste elftal afgelopoen 59 jaar
Ik ben niet blind. Ook niet scheel. Ook geen mongool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor. Ik heb net al gevraagd of je blind bent. Dankje voor de bevestiging. Schele mongool
Dan vind ik t heel erg knap dat je toch zo erg uit je nek weet te lullen. Hier jongen, een gouden ster. Jij ook weer blijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik ben niet blind. Ook niet scheel. Ook geen mongool.
Kijk het fragment anders even terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan vind ik t heel erg knap dat je toch zo erg uit je nek weet te lullen. Hier jongen, een gouden ster. Jij ook weer blij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Graham Norton de blanke versie van Raymann is Laat
Kan jij beter doen, Kareltje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:06 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Kijk het fragment anders even terug.
De overige 8 spelers waren simpele waterdragers...niks mis mee. Maar je kunt ook de credits aan de coach geven als je daarmee eigenlijk moeiteloos de finale haalt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja want elk ander land had toen ook minimaal twee CL-finalisten en PL-topscorer in de basis.
wk, ek > alle clubvoetbalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Evertjan het volgende:
btw interlandvoetbal stelt niks voor als je het vergelijkt met clubvoetbal
Bert heeft het geweldig gedaan in 2010.. heb gehoord hoe hij de spelers in de rust tegen Brazilië wist op te peppen.. op de een of andere manier heeft hij er toen alles uitgeperst en dat vind ik voor een groot deel zijn verdienste.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De overige 8 spelers waren simpele waterdragers...niks mis mee. Maar je kunt ook de credits aan de coach geven als je daarmee eigenlijk moeiteloos de finale haalt.
Kan je beter iets anders gaan doen. Kleien ofzo. Meer jouw niveau. Van voetbal snap je dus echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:09 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Net gedaan. Blijf bij mijn standpunt.
Kleien is niet per definite van een lager niveau dan voetbal dus dit zie ik niet als een belediging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:10 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kan je beter iets anders gaan doen. Kleien ofzo. Meer jouw niveau. Van voetbal snap je dus echt helemaal niks.
tl;drquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:11 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Kleien is niet per definite van een lager niveau dan voetbal dus dit zie ik niet als een belediging.
tl;drquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:13 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Oh moet ik het in Jip en Janneke taal uitleggen?
Uhhh nee... Blind was tijdens het WK, vier maanden geleden, één van de beste spelers van het Nederlands elftal. Nu speelt hij een mindere wedstrijd en doet hij opeens alleen mee omdat zijn vader op de bank zit? Onzin!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ondanks dat we gewonnen hebben was het spel om te huilen.
En die Blind mag alleen een balletje meetrappen omdat z'n papa op de bank zit.
Echt een sukkel. Aanvoerder onwaardigquote:
Waarom is hij eigenlijk aanvoerder? Robben kan beter Nederlands, is slimmer en beter.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt een sukkel. Aanvoerder onwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |