De serie was ook goed! Maar de boeken blijven natuurlijk legendarisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alle boeken hier thuis staan. Beste strip ooit.
Zelfs de film was leuker dan verwacht. Moet nog een keer naar het Hergé museum.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef kanca het volgende:
[..]
De serie was ook goed! Maar de boeken blijven natuurlijk legendarisch.
Nickelson bontkraagje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht. Dat jullie het even weten.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef kanca het volgende:
[..]
De serie was ook goed! Maar de boeken blijven natuurlijk legendarisch.
Pics!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht. Dat jullie het even weten.
Nee man. Ik ben niet van de mannen.quote:
The Adventures of Tintin?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs de film was leuker dan verwacht. Moet nog een keer naar het Hergé museum.
Je naam doet al vermoeden dat je geen Marokkaan bent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben niet van de mannen.
Niet qua verhaal en sfeer, maar wel mooi gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef kanca het volgende:
[..]
The Adventures of Tintin?
Mwuah ging er wel mee door hoor maar haalt het niet bij de televisieserie.
Mooie jas, maar dat mag ook voor die prijs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://webstore-nl.scotch(...)m_campaign=5_10_2014
Ik had ze vrijwel allemaal. Mijn vader spaarde ze dus ik heb ook de hele oude. Jaartje of 10 geleden gestopt met sparen.quote:
Ik zie dat het hem niet is. Enerzijds zal ik geen ¤400 voor een jas uitgeven, anderzijds heb ik geen bontkraag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie jas, maar dat mag ook voor die prijs.
quote:
*Lambikquote:
Is dat Jommeke?quote:
Bedanktquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
zo Ron Jans bij de TV show met ivo niehe
Nou is dit natuurlijk ook erg racistisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, toen kon dat nog. Nu mag zwarte piet niet eens meer
leuk dat je mee denktquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moet een betere houding aannemen als je chillt in de lobby
Lang vooral. Ze zeiden 14 uur maar Was 20.quote:
Rechtstreeks op Bagan gegaan vanaf BKK?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lang vooral. Ze zeiden 14 uur maar Was 20.
Avond en nacht myanmarese whisky zitten tanken, werd wakker om 5 uur met een kater en de volgende 7 uur waren hels
Nee nog 2 dagen yangon. Das best een toffe stadquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Rechtstreeks op Bagan gegaan vanaf BKK?
Alleen 1e dag in Bangkokquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Meneer moest weer het duurste hotel hebben in Bagan? Hoe is het met de regen?
Da's niks hè. Komt er een lekker wijf voorbij, maak je een onverwachte beweging en zak je door de grond van pijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
Met een stijve nek wakker geworden, zo even naar de kraker
Het is een beetje rottig auto rijden ook, naar links kom ik niet verder dan een graad of 5 naar rechts 30 zo'n beetje. het is een maar een klein stukje rijden gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's niks hè. Komt er een lekker wijf voorbij, maak je een onverwachte beweging en zak je door de grond van pijn.
Dat lijkt me zo eng he? Een kraker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
Met een stijve nek wakker geworden, zo even naar de kraker
Het geluid als het kraakt vind ik engquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje overgeven, hem vertrouw ik wel, is een goeie chiropractor
dat is juist het prettige, dan weet je dat het weer goed zit (hopelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het geluid als het kraakt vind ik eng
Laat maar weten dan of het heeft geholpenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is juist het prettige, dan weet je dat het weer goed zit (hopelijk)
Moet je een beetje overgeven ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje overgeven, hem vertrouw ik wel, is een goeie chiropractor
het heeft een hoop gekraakt maar het is nog steeds pijnlijk om mijn nek te draaien, pijnstillers en drank dan maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat maar weten dan of het heeft geholpen
Goeie combi dat laatstequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het heeft een hoop gekraakt maar het is nog steeds pijnlijk om mijn nek te draaien, pijnstillers en drank dan maar
Je kunt Knut nog inhalen, heeft net z'n 6e op van de dag volgens Untappdquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die pijnstiller is al bezig, drank misschien straks
Heb hem zojuist uitgemaakt voor zuiplap. Die flessen die hij leegklokt zijn minstens een halve liter, misschien wel 0,66 zelfs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt Knut nog inhalen, heeft net z'n 6e op van de dag volgens Untappd
66 denk ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb hem zojuist uitgemaakt voor zuiplap. Die flessen die hij leegklokt zijn minstens een halve liter, misschien wel 0,66 zelfs.
Mooiste wat er is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, hoop dat het allemaal goed koud is. Lauw pils uit blik is echt de hel op aarde.
neequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft Littlerabbit nog gevierd dat hij dit weekend over de 100.000 posts is gegaan?
Littlerabbit 100.062
In de stad afgesproken met een vriendin uit Brasil, die lust ook wel een biertje normaliterquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt Knut nog inhalen, heeft net z'n 6e op van de dag volgens Untappd
Ja, het ging helemaal los bij Danzig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft Littlerabbit nog gevierd dat hij dit weekend over de 100.000 posts is gegaan?
Littlerabbit 100.062
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inmiddels al ruim 3,5 jaar overleden
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tranen blijven maar komen.
bakkeshouden69.jpgquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BearAttack1.JPG
Ja... Spelen inderdaad
Dit is duidelijk een vriendelijke ijsbeer, ik weet niet wat je wil insinueren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BearAttack1.JPG
Ja... Spelen inderdaad
unhappy666.pngquote:
Sorry, ik ken hem niet zo goed. Zo te merken jij welquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een vriendelijke ijsbeer, ik weet niet wat je wil insinueren.
Ik heb met hem op de kleuterschool gezeten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
unhappy666.png
[..]
Sorry, ik ken hem niet zo goed. Zo te merken jij wel
Nee maar, dat moet een bijzondere ervaring zijn geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb met hem op de kleuterschool gezeten.
Vraag Elan om tips hoe je leven dan verloopt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:57 schreef JanCees het volgende:
Zou ik stoppen met school en uitkering gaan trekken?
Klopt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar, dat moet een bijzondere ervaring zijn geweest.
Doen, en als je je eenzaam voelt moet je een baard laten groeien en je voortaan Mourad El Benassi laten noemen. Ben je nooit meer alleen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:57 schreef JanCees het volgende:
Zou ik stoppen met school en uitkering gaan trekken?
Hoe is dat jou eigenlijk bevallen don?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen, en als je je eenzaam voelt moet je een baard laten groeien en je voortaan Mourad El Benassi laten noemen. Ben je nooit meer alleen.
Zal ik doenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag Elan om tips hoe je leven dan verloopt.
[..]
Klopt.
die zal binnenkort ook wel weer even losgelaten worden jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik keek al in het feyenoord topic om HMF te spotten
Bittere pil dit
Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of ie nou geband is of niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die zal binnenkort ook wel weer even losgelaten worden ja
als dat niet zo was, had je het wel gemerktquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of ie nou geband is of niet.
Kan het niet meer bijhouden
Die komt voorlopig niet meer terug, niet vanuit FOK! maar wil zelf niet meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of ie nou geband is of niet.
Kan het niet meer bijhouden
Inderdaad. Al houdt hij het over het algemeen nooit langer dan 10 minuten vol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt voorlopig niet meer terug, niet vanuit FOK! maar wil zelf niet meer.
Zo rolt hij nu eenmaal.
Bij hmfgod gaat niets onvrijwillig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof HMF zich vrijwillig laat bannen.
Ben jij daar ook wel eens geweest?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het ging helemaal los bij Danzig.
Ja, op het feest van Littlerabbitquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben jij daar ook wel eens geweest?
Ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, op het feest van Littlerabbit
Was dat toen met die frituurpan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, op het feest van Littlerabbit
Niet te intiem dan he? Ik heb alleen geen frituurpan, sorryquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen feestje vieren?
Je mag je kleding aan houden hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet te intiem dan he? Ik heb alleen geen frituurpan, sorry
Ik wist het zelf geeneensquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Littlerabbit 100.062
Dat doe ik elke donderdag tussen de 16 jarige meisjes. Dat stond los van mijn posttotaal. Wat een tragisch unicum dit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het ging helemaal los bij Danzig.
Oh dan kan het wel. Mag jij bamihappies bakken en zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag je kleding aan houden hoor.
Mag ik je dan als eerste feliciteren?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist het zelf geeneens
[..]
Dat doe ik elke donderdag tussen de 16 jarige meisjes. Dat stond los van mijn posttotaal. Wat een tragisch unicum dit.
Vind je dat de lekkerste snack?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan kan het wel. Mag jij bamihappies bakken en zo.
Patat is nog lekkerder of een kaassoufle.Ik lust bijna alles eigenlijk. Van de snacks dan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind je dat de lekkerste snack?
Je bent zelf een felicitatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag ik je dan als eerste feliciteren?
johannes_vermeer en GGMM zijn onbetrouwbaar, zo blijkt maar weer.
Kom je Mortaxx dan ook wel eens tegen? Die schijnt ook van 16 jarigen te houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist het zelf geeneens
[..]
Dat doe ik elke donderdag tussen de 16 jarige meisjes. Dat stond los van mijn posttotaal. Wat een tragisch unicum dit.
Gaan we samen een patatje delen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Patat is nog lekkerder of een kaassoufle.Ik lust bijna alles eigenlijk. Van de snacks dan.
Jeetjequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik feliciteer LR binnenkort wel met een selfie.
Gemaakte posts komen toch echt van mijn hand. Ik maak mij er niet echt druk omquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt LR het niet zo leuk dus ik onthoud me van felicitaties.
Mortaxx komt altijd bij de Supermarkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom je Mortaxx dan ook wel eens tegen? Die schijnt ook van 16 jarigen te houden.
Lekkurquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan we samen een patatje delen.
Ik heb er nog wel eentje, wacht even.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Ik heb nog wel een bijzonder sexy foto om terug te sturen.
Nee die is niet zo van het voetballen. Dus die ziet dit niet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vriend van je leest hier nooit mee toch?
Bij jou of bij mij Karina?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is niet zo van het voetballen. Dus die ziet dit niet hoor
Ik heb hier ook een snack voor jouquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Patat is nog lekkerder of een kaassoufle.Ik lust bijna alles eigenlijk. Van de snacks dan.
Nee. Ben de namen vergeten van wilfreds gezonde snacksquote:
Balletje breedquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ben de namen vergeten van wilfreds gezonde snacks
Net iets meer dan 500 euro per maand.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
wat betaal je als ik zo vrij mag zijn?
Ik weet alleen iets met die gehaktbal maar ik ben de naam ook alweer vergeten. broodje breed of zo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ben de namen vergeten van wilfreds gezonde snacks
Valt goed mee. Klein dan zeker?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Net iets meer dan 500 euro per maand.
[..]
Ik weet alleen iets met die gehaktbal maar ik ben de naam ook alweer vergeten. broodje breed of zo?
Balletje dus.
Nee hoor gewoon een driekamerwoning. Maar ik woon hier al een poosje dus ik heb gewoon mazzel gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt goed mee. Klein dan zeker?
picsquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR en ik doen een battle wie de meest ruige selfie heeft.
Ik win tot nu toe.
Ik geloof dat mijn selfie ook niet direct onder de noemer ruig viel... Wat niet wegneemt dat die van jou bijzonder heet was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik win tot nu toe.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt goed mee. Klein dan zeker?
Dank jequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn selfie ook niet direct onder de noemer ruig viel... Wat niet wegneemt dat die van jou bijzonder heet was.
Vriendin. De jas werkte niet voor niks als een verkapt topjequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je
Ik vond jou ook bijzonder sexy in al dat leer "van een vriend"![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook nog een keukenprinses.
Je kan een prima Kip Tandoori op tafel zetten voor opperkleurder. Hij neemt het bier wel mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dat lijkt maar zo op die foto hoor.
Eet ik zelf wat anders, want de kokossmaak die erdoor zat vond ik niet echt geweldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan een prima Kip Tandoori op tafel zetten voor opperkleurder. Hij neemt het bier wel mee.
Je kunt altijd vragen of je bij Tarado in de leer magquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Eet ik zelf wat anders, want de kokossmaak die erdoor zat vond ik niet echt geweldigKwam ik te laat achter.
Ach mijn vriend kan ook koken, mag hij wat makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Saind het volgende:
J
[..]
Je kunt altijd vragen of je bij Tarado in de leer mag
Wie is dat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook nog een keukenprinses.
quote:
Johannes wint momenteel dan ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik win tot nu toe.
Oh oke ik schrok al. Ik dacht 'wat lijkt JV ineens op een vrouw'quote:
picsquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Johannes wint momenteel dan ook.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke ik schrok al. Ik dacht 'wat lijkt JV ineens op een vrouw'
Perhaps I'm Jessica Alba lolquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja misschien is hij wel een vrouw he? Ik heb hem/haar weleens gezien, maar jij niet volgens mij.
You never knowquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Perhaps I'm Jessica Alba lol
Misschien ben je vergeten er Landerbräu bij te drinken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Eet ik zelf wat anders, want de kokossmaak die erdoor zat vond ik niet echt geweldigKwam ik te laat achter.
Ik denk dat ik er witte wijn bij had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben je vergeten er Landerbräu bij te drinken.
[ afbeelding ]
Hij is een fusie van Winston Gerschtanowitz en Sierd de Vos.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja misschien is hij wel een vrouw he? Ik heb hem/haar weleens gezien, maar jij niet volgens mij.
Wat vind je van lasagne met rode wijn?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er witte wijn bij had.
Ik probeer die 2 te 'mergen' in mijn hoofd maar volgens mij is dat hem niet hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een fusie van Winston Gerschtanowitz en Sierd de Vos.
Mrstylo heeft altijd gelijk, ook al heeft hij geen gelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer die 2 te 'mergen' in mijn hoofd maar volgens mij is dat hem niet hoor.
Ow dat ziet er prima uit Johannes! Ik had van het weekend voor het eerst weer boerenkool, was ook prima te eten. Niet zelf gemaakt trouwensquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van lasagne met rode wijn?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mrstylo heeft altijd gelijk, ook al heeft hij geen gelijk.
TBBT op Veronicaquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk een serie opzetten maar VI begint over 20 minuten. Soms is het leven zo zwaar.
Ik herken hetquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk een serie opzetten maar VI begint over 20 minuten. Soms is het leven zo zwaar.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Een soort ebola, maar dan als televisieserie
Is het besmettelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Een soort ebola, maar dan als televisieserie
Kijk gewoon Spangas terugquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet niet of Stijn sterk genoeg is om Benno L de stad uit te jagen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het besmettelijk.
Heb trouwens weinig van Stijn vernomen en hoorde net dat Benno L in Leiden woont. Oorzaak-gevolg?
Misschien kun je het drama verwerken met een biertje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:14 schreef Saind het volgende:
Ik dacht even dat het dinsdag was en er dus de rijdende rechter op tv was. Tegenvaller dit
Heb je nog een mening over wat het beste bockbier is?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je het drama verwerken met een biertje.
Wat weegt zo'n enkelband?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Stijn sterk genoeg is om Benno L de stad uit te jagen.
Heb niks in huisquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je het drama verwerken met een biertje.
Ik ben nog aan het testen. De Brugse Bok vond ik tot nu toe het beste. Vanavond ga een Johannieter open van Jopenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over wat het beste bockbier is?
Neh ik ben minder gaan drinkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niks? Ook geen speciale flesjes voor speciale gelegenheden?
Ik zit woensdag t/m vrijdag weer in Brussel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh ik ben minder gaan drinken
Lukt alleen door niets in huis te hebben
Maar morgen weer een avondje in de Baron
Ik had gisteren het gewone bokbier van Jopenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het testen. De Brugse Bok vond ik tot nu toe het beste. Vanavond ga een Johannieter open van Jopen
Ik ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren het gewone bokbier van Jopen
Ah Petertje, dat is wel een gabbertje van mij inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit woensdag t/m vrijdag weer in Brussel.
Peter den Oudsten wordt je nieuwe burgervader johannes.
Heb er 6 gehaald dit weekend. Vooral benieuwd naar Duits & Lauret Rook Dubbelbock en Weihenstephaner Korbinianquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren het gewone bokbier van Jopen
Die Korbinian is topquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb er 6 gehaald dit weekend. Vooral benieuwd naar Duits & Lauret Rook Dubbelbock en Weihenstephaner Korbinian
De IPA's bij de AH zijn relatief wel duur. Punk IPA voor 2,59quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon bij de AH, en ook al IPA bieren enzo. De AH gaat er op vooruit.
Waar is het goedkoper dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De IPA's bij de AH zijn relatief wel duur. Punk IPA voor 2,59
Ik vond 'm wel prima. Punk is lekkerderquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit lekker?
[ afbeelding ]
Zag het ook in de schappen staan.
Check de Mitra eens als die er is. Die Anchor ken ik niet. Wel andere bieren van hun gedronken die best goed waren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is het goedkoper dan?
Graag een locatie in Groningen noemen.
Ik ken alleen de Pintelier in grunnquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort weer naar de toeter:
http://www.cafedetoeter.nl/
Specialist in speciaalbier en whiskey.
Ipa of IPA kan verwijzen naar:quote:
Denk dat het aanbod van de Toeter groter is.quote:
Niet goed, ik heb geen mooie volle baardgroei...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is dat jou eigenlijk bevallen don?
nepnegerquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet goed, ik heb geen mooie volle baardgroei...
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat het aanbod van de Toeter groter is.
Locatie en sfeer van de Pintelier vind ik beter, maar het scheelt weinig.
Uit de fles ook prima te drinken imo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.
Degene met wie ik daar de vorige keer was vond de Curvee du chateau van de tap iets te sterk had ik het idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Degene met wie ik daar de vorige keer was vond de Curvee du chateau van de tap iets te sterk had ik het idee.
Ik een peren ijsje en golden marocquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zit aan de witte wijn, bonus AH. Prima wijntje.
25 toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.
Ik ben al aardig op weg met de baardquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen, en als je je eenzaam voelt moet je een baard laten groeien en je voortaan Mourad El Benassi laten noemen. Ben je nooit meer alleen.
Ik heb een keer stage gelopen bij een advocatenkantoor die dicht bij de JopenKerk zit. Vrimibo daar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.
Noord-Hollands dialect. Kom haten.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noord-Hollands spraakgebrek. Kom haten.
Waar kom je vandaan danquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noord-Hollands dialect. Kom haten.
In ieder geval dezelfde producenten/regisseurs. Als ze een beetje dezelfde sfeer kunnen neerzetten als toen ben ik al tevreden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post net in het topic dat ik bang ben dat het gaat tegenvallen.
0251quote:
Maar andere acteurs neem ik aan. Tenzij iedereen weer meedoet 25 jaar ouder dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval dezelfde producenten/regisseurs. Als ze een beetje dezelfde sfeer kunnen neerzetten als toen ben ik al tevreden.
Hoop in ieder geval dat Dale Cooper nog steeds een belangrijke rol heeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar andere acteurs neem ik aan. Tenzij iedereen weer meedoet 25 jaar ouder dat kan natuurlijk.
En wie weet doet David Duchovny wel meequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat Dale Cooper nog steeds een belangrijke rol heeft
quote:
Ook als ie weer een vrouw speelt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En wie weet doet David Duchovny wel mee![]()
Dale speelde trouwens ook in Desperate Housewives
Dit keer als man natuurlijk hequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook als ie weer een vrouw speelt?
Zullen vast wel een aantal nieuwe vrouwen in gaan spelen. Lynch weet doorgaans wel de juiste te vinden.
Madchen Amick
Dat is nieuw voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Perenijsjes zijn helemaal niet zo ongezond
Raketje 40 kcalquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Perenijsjes zijn helemaal niet zo ongezond
Ze leven bijna allemaal nog in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit keer als man natuurlijk he
Ik zou het wel leuk vinden trouwens als alle oude spelers mee zouden doen, kun je mooi zien hoe ze er nu uitzien allemaal.
We zullen het zien, ik ben een beetje pessimistisch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze leven bijna allemaal nog in ieder geval.
Raketje en rondje lopen, ja toch, je snapt hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
die vind ik niet zo lekker
bestaan die stoplichtijsjes nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |