De serie was ook goed! Maar de boeken blijven natuurlijk legendarisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alle boeken hier thuis staan. Beste strip ooit.
Zelfs de film was leuker dan verwacht. Moet nog een keer naar het Hergé museum.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef kanca het volgende:
[..]
De serie was ook goed! Maar de boeken blijven natuurlijk legendarisch.
Nickelson bontkraagje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht. Dat jullie het even weten.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef kanca het volgende:
[..]
De serie was ook goed! Maar de boeken blijven natuurlijk legendarisch.
Pics!quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht. Dat jullie het even weten.
Nee man. Ik ben niet van de mannen.quote:
The Adventures of Tintin?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs de film was leuker dan verwacht. Moet nog een keer naar het Hergé museum.
Je naam doet al vermoeden dat je geen Marokkaan bent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben niet van de mannen.
Niet qua verhaal en sfeer, maar wel mooi gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef kanca het volgende:
[..]
The Adventures of Tintin?
Mwuah ging er wel mee door hoor maar haalt het niet bij de televisieserie.
Mooie jas, maar dat mag ook voor die prijs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://webstore-nl.scotch(...)m_campaign=5_10_2014
Ik had ze vrijwel allemaal. Mijn vader spaarde ze dus ik heb ook de hele oude. Jaartje of 10 geleden gestopt met sparen.quote:
Ik zie dat het hem niet is. Enerzijds zal ik geen ¤400 voor een jas uitgeven, anderzijds heb ik geen bontkraag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie jas, maar dat mag ook voor die prijs.
quote:
*Lambikquote:
Is dat Jommeke?quote:
Bedanktquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
zo Ron Jans bij de TV show met ivo niehe
Nou is dit natuurlijk ook erg racistisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, toen kon dat nog. Nu mag zwarte piet niet eens meer
leuk dat je mee denktquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je moet een betere houding aannemen als je chillt in de lobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |