Die gozer is niet goed bij zijn eikel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Effe dimmen tegen Saind vriend, of je nou gelijk of niet hebt
Doe even normaal tegen Saind teringdebiel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Wij moeten je niet. #TEAMSAINDquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Het gegeven dat je niet meer reageert doet mij het ergste vermoeden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen 18 geen druppelquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf erbij dat Lange_Lans voor die jongens een fles drank moest kopen.
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gegeven dat je niet meer reageert doet mij het ergste vermoeden.
doe normaal johquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.
Je probeert mensen aan de drugs te brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.
Hallo JanCees. Ik ben "Kanca" en geen "Kapiteintje" maar dat is inmiddels wel duidelijk toch?quote:
Ohja ik zie het nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef kanca het volgende:
[..]
Hallo JanCees. Ik ben "Kanca" en geen "Kapiteintje" maar dat is inmiddels wel duidelijk toch?
Ik heb wel een voorliefde Kapitein Archibald Haddock
Ik zie je niet zo vaak eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bedroevende indruk gemaakt?
Ik ben ook niet zo actief. Ik lees wel vaak mee maar ik post zelden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zie je niet zo vaak eerlijk gezegd.
Kuifjequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bedroevende indruk gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |