Iedereen weet dat hij vernoemd is naar zon ajax speler.quote:
Hij is familie van een ex Juve speler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen weet dat hij vernoemd is naar zon ajax speler.
Op DXM kun je best hard gaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de supermarkt allemaal jongeren die hoestsiroop gingen kopen. Natuurlijk heb ik hen verteld dat als je echt ziek bent je thuis onder de wol moet kruipen. Maar die jongelui wisten mij te melden dat ze dit deden omdat ze geen alcohol mochten kopen omdat ze nog geen 18 waren.
Apart.quote:
Ik ben heel serieus..quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je loopt nu chargeren of echt serieus te doen....
Kun je high van wordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de supermarkt allemaal jongeren die hoestsiroop gingen kopen. Natuurlijk heb ik hen verteld dat als je echt ziek bent je thuis onder de wol moet kruipen. Maar die jongelui wisten mij te melden dat ze dit deden omdat ze geen alcohol mochten kopen omdat ze nog geen 18 waren.
En jij bent niet zo aardig om voor hun 2 flessen black label te halen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Lean/Sizzurp/Purple drank/Puppoet of hoe de fuck je het ook wilt noemen kan je er mee maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat heeft Justin Bieber bedachtquote:
Justin Bieber en denken lijkt me niet echt een geslaagde combinatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heeft Justin Bieber bedachtAldus de FrontPage.
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxmquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Lean/Sizzurp/Purple drank/Puppoet of hoe de fuck je het ook wilt noemen kan je er mee maken.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxm
Je kan het er wel mee maken, het is alleen niet zo sterk. Maar het is wel mogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxmquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
Je kan het er wel mee maken, het is alleen niet zo sterk. Maar het is wel mogelijk.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, er zitten GEEN opiaten in Nederlandse hoestdrankquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Zolang er codeine inzit, kan je het volgens mij gewoon gebruiken hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, er zitten GEEN opiaten in Nederlandse hoestdrank
Wat begrijp je niet aan het woord "geen"
Effe dimmen tegen Saind vriend, of je nou gelijk of niet hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |