Zijn huidskleur, negers kunnen alleen maar rennen en kip eten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe wil je anders het spel van Jozefzoon verklaren?
Haha wtfquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn huidskleur, negers kunnen alleen maar rennen en kip eten.
Depay heeft bijvoorbeeld alles van 2, hij kan rennen maar is ook een beetje blank dus beschikt over alle superieure eigenschappen van een topvoetballer.
Ze eten ook watermeloenenquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft bijvoorbeeld alles van 2, hij kan rennen maar is ook een beetje blank dus beschikt over alle superieure eigenschappen van een topvoetballer.
Summer jamquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Summer jam
http://m.worldstarhiphop.(...)wshh8d1SIr6To4hhGts8
Ik zou het leuk vinden om zo'n filmpje van jou en stijn te zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 04:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de meest gênante video aller tijden gevonden.
Kanjerlastig is dat ja, op facebook een medefokker die tevens een Nederlander in Bulgarije is vindenquote:
Ik vind mijn melk filmpje grappiger dan alle Lama filmpjes tot nu toe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de meest gênante video aller tijden gevonden.
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanjerlastig is dat ja, op facebook een medefokker die tevens een Nederlander in Bulgarije is vinden
Spannendquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.
Wond? Welke wond?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.
Dat sneedje op zijn voet.quote:
Je loopt nu chargeren of echt serieus te doen....quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Je zag mijn wond?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja op je hoofd. Ik herkende je dus klikte op je naam. Toen ik een wond zag op een foto wist ik t zeker. No homo.quote:
Niet eens invite sturen. Gayquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja op je hoofd. Ik herkende je dus klikte op je naam. Toen ik een wond zag op een foto wist ik t zeker. No homo.
Zal wel bij Dromenvangertje zijn danquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook gepost daar , dus herken de dwerg zou ik zeggen.
Ik heb jou ook gezien op FB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |