Alderweireld weg he. Duidelijk dat het vroeg of laat in zou storten.quote:
Maar bij snapchat gaat het daarna weg, dus je durft ook meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Leg uit dan. Als je een leuke foto hebt kan je die toch ook gewoon over whatsapp doorsturen. Wat is de meerwaarde?
Ik geloof dat ik het gewoon niet ga/kan begrijpen.
Aha... Ik geloof dat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar bij snapchat gaat het daarna weg, dus je durft ook meer.
Iedereen is anders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... Ik geloof dat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb.
Daarom hier een vakantiefoto van Knut.
[ afbeelding ]
Spoiler man.quote:
Net nog een Bulgaarse Blaarkop gemelkt (ja, eindelijk gekruisdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drink je wel voldoende melk?
Je zou geen boks geven?quote:
Ik wist wel dat je de tijd dat je geband was nuttig zou gebruiken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Net nog een Bulgaarse Blaarkop gemelkt (ja, eindelijk gekruisd)
Liefst had ik gepassioneerd gesproken over nasi maar soms moet je afwijken van je standaardquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je de tijd dat je geband was nuttig zou gebruiken.
Heb je Kristina nog kunnen verleiden met je nasi?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Liefst had ik gepassioneerd gesproken over nasi maar soms moet je afwijken van je standaard
Helaas heb ik mijzelf moeten heronrienteren op een dagbesteding dus kom ik haar zelden meer tegen. Mocht dit het geval zijn dan vertrouw ik er op dat zij binnen een half uur thuis is om nasi te eten en mljenta te drinken. Dat is melk met citroenlikeur en kan ik iedereen aanraden die zijn lever lief is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Kristina nog kunnen verleiden met je nasi?
Niet zo veel, wat kip.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijzelf moeten heronrienteren op een dagbesteding dus kom ik haar zelden meer tegen. Mocht dit het geval zijn dan vertrouw ik er op dat zij binnen een half uur thuis is om nasi te eten en mljenta te drinken. Dat is melk met citroenlikeur en kan ik iedereen aanraden die zijn lever lief is.
Wat vult jouw maag nu?
Dan ga ik ook maar. Morgen nog wat Thrift-Shopping te doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo veel, wat kip.
En ik ga pitten. Dus ik zal je alleen laten in je roes, nergens vanaf vallen deze keer oké?
Tuurlijk wel. Ik zou te allen tijde boks geven.quote:
quote:Een patiënt bij wie een ''verdenking'' bestaat dat hij ebolaverschijnselen heeft, is opgenomen in het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht.
Hoe wil je anders het spel van Jozefzoon verklaren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we nu elke neger verdenken om ebola?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |