VInd het ook iets te veel op IS Kalifaat lijken. Dat kan echt nietquote:
okquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:07 schreef Dven het volgende:
[..]
VInd het ook iets te veel op IS Kalifaat lijken. Dat kan echt niet
jwzquote:
Raakt die tegenwoordig haar menopauze nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
die katje schuurman blijft wel geil zeg
gvd gvd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
die katje schuurman blijft wel geil zeg
gvd gvd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef Dven het volgende:
Hoorde juist flink wat vuurwerk. Maar het kan ook typisch zijn die pagga slaat al kijkend naar www.kalekatje.nl
Ik vond het wel geschikt toen ze een chocolade-afdruk van haar tet maaktequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier speelde ze dood lijk in baantjer
Nou nou, wie zo heftig reageert moet wel schuldig zijn. Ouwe bedrukkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
duw je dikke darm door je strot, laat je zien dat je poep praat
houd je muil joh, geepquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het personage wat ze speelde, was de dochter van een drugs - en alcoholverslaafde.
Dat idee heb ik ook altijd als ik haar op TV zie.
Volgens mij heeft ze wel foetaal alcoholsyndroom opgelopen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het personage wat ze speelde, was de dochter van een drugs - en alcoholverslaafde.
Dat idee heb ik ook altijd als ik haar op TV zie.
al gezien, inderdaad goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
Net het eerste stuk van Unsere Mütter, Unsere Väter gekeken. Aanrader, sterk verhaal en goed geacteerd.
topquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
mogge![]()
VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa?
Ik ga zo naar de korfbal kijken misschien zie ik je nogquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De ochtenden worden weer frisser. Tijd voor een vers bakkie
Vandaag stop ik er mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de korfbal kijken misschien zie ik je nog
Ergernis aan alles. Ik zit in teams waar er haast geen motivatie is. De hele organisatie stinkt van de hypocrisie, vriendjespolitiek en alles. Tegenstanders met het IQ van een vishengel.quote:
Ja.quote:
Uiteindelijk gaat het om de enige echte derby. Katwijk v Quick Boys.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:58 schreef sonnyspek het volgende:
Straks de Kattukse derby FC Rijnvogels - Quick Boys.3500 kaarten verkocht, hoe ze dat daar in godsnaam erin gaan proppen vraagt iedereen zich af maar gezellig wordt het wel.
Amateurvoetbal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:58 schreef sonnyspek het volgende:
Straks de Kattukse derby FC Rijnvogels - Quick Boys.3500 kaarten verkocht, hoe ze dat daar in godsnaam erin gaan proppen vraagt iedereen zich af maar gezellig wordt het wel.
Ja natuurlijk! Maar die is gelukkig sinds 4 jaar ook weer aanwezig in Katwijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de enige echte derby. Katwijk v Quick Boys.
Zaterdag na Europese duels in de eerste seizoenshelft is altijd zaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie voetbaldag. Dalijk maar Bayern tsjeken.
Over saai gesproken, dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie voetbaldag. Dalijk maar Bayern tsjeken.
Zaterdag is hier altijd een oase van rust, maar als Knut ervandoor is, is de sfeer nog tammer.quote:
Afscheidswedstrijd in een volle 5 meihal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt deze gebeurtenis wel voldoende media aandacht.
Oh en de rest van de week, wat is er dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag is hier altijd een oase van rust, maar als Knut ervandoor is, is de sfeer nog tammer.
Al bekomen van de schrik van gisterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd in een volle 5 meihal.
Daar ben ik inderdaad niet op tegen, mits het niet die van kate upton zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit topic heeft eigenlijk tieten nodig. Daar ben jij het zelf mee eens.
Nou, geef eens het goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad niet op tegen, mits het niet die van kate upton zijn
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al bekomen van de schrik van gisteren?
Ploegen die redelijk positiespel spelen, wandelen over ze heen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Nee, ik weet niet of het of hier magquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, geef eens het goede voorbeeld.
In de SC mag het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het of hier magpas nog een ban gehad dus dan ben ik zeker een week weg
Hier mag het juist wel. Vaak zat gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het of hier magpas nog een ban gehad dus dan ben ik zeker een week weg
Als jij er goed in bent, doe jij het danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier mag het juist wel. Vaak zat gedaan
In livetopics met evenementen die worden uitgezonden door zeg maar NED1 moet je ze vooral postenquote:
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Maar ik ben bang dat jij het weer gaat afkraken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij er goed in bent, doe jij het danik ben lekker mijn gebakken ei aan het eten
Jopenbierquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar de Mitra geweest Saind.
Die IJbok vond ik wel oke. Je gaat wel echt vol gas voor de herfstbieren ineens hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar de Mitra geweest Saind.
Zo, nu hoef je niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
12:30 PSV Eindhoven - Excelsior 1
13:00 Manchester United - Everton 2
14:30 AZ Alkmaar - FC Twente 1
14:30 Feyenoord - FC Groningen 1
15:05 Chelsea - Arsenal 1
16:45 Ajax - PEC Zwolle 1
18:00 Juventus - Roma 1
21:00 Paris Saint Germain - Monaco 1
SOOOOOOOOOW TOPSHOW
Je kinderen bij je FOK-gebruik laten zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In livetopics met evenementen die worden uitgezonden door zeg maar NED1 moet je ze vooral posten. Allemaal huismoeders- en vaders in paniek omdat hun kinderen ook bij de PC/laptop zitten. Altijd vermakelijk.
Die kans zit er altijd in jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat jij het weer gaat afkraken.
En Ronaldo, Neuer en Thiago Silva.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Ronaldo, Neuer en Thiago Silva.
Misschien kan je zelfs Immers terughalenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Ronaldo, Neuer en Thiago Silva.
En een bordje rijst met nummer #39quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halen
Die zaten bij de 8 halen 6 betalen. Herfst is ook wel een beetje het seizoen wat er aan komt, dus zo raar is het niet. Winterbieren vind ik nog fijner eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die IJbok vond ik wel oke. Je gaat wel echt vol gas voor de herfstbieren ineens he
Immers wordt de grote ster in reclamecampagnes in China.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan je zelfs Immers terughalen
Herfst sla ik altijd een beetje over om daarna los te gaan op St Bernardus christmas ale and the like.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zaten bij de 8 halen 6 betalen. Herfst is ook wel een beetje het seizoen wat er aan komt, dus zo raar is het niet. Winterbieren vind ik nog fijner eigenlijk.
Dit komt wel op voor het kerstbierseizoenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Herfst sla ik altijd een beetje over om daarna los te gaan op St Bernardus christmas ale and the like.
Moet ook weer eens die bruine cuvee van de keizer op de kop tikken, mooi spul
Heeft zij down?quote:
Wel eerst helemaal kapotneukenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In het kader eugenics had ik deze aflaten maken.
Videokaart komt pas dinsdagquote:Cooler Master Storm Stryker http://tweakers.net/price(...)m-storm-stryker.html
ASUS MAXIMUS VII RANGER http://tweakers.net/price(...)imus-vii-ranger.html
Intel Core i7 4790K 4 Ghz http://tweakers.net/price(...)-i7-4790k-boxed.html
ASUS GeForce GTX 970 DC2OC 4G DDR5 http://tweakers.net/price(...)x970-dc2oc-4gd5.html
Corsair CX Series Modular CX750M http://tweakers.net/pricewatch/322859/corsair-cx750m.html
Kingston HyperX Savage DDR3 8 GB DIMM 2400 MHz http://tweakers.net/price(...)-hx324c11srk2-8.html
Corsair Hydro Series H100i Perfomance Liquid CPU Cooler http://tweakers.net/pricewatch/320866/corsair-hydro-h100i.html
Asus maximus.. jaloersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrienden, wat vinden jullie van mijn nieuwe computer?
[..]
Videokaart komt pas dinsdag
Zo, dan kan je weer even dik gamen knul11!1!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrienden, wat vinden jullie van mijn nieuwe computer?
[..]
Videokaart komt pas dinsdag
i7 voor gamen en encoden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Asus maximus.. jaloersik wil al jaren dat geile rood zwarte board
![]()
i7 vind ik overdreven, tenzij je videobewerking doet kun je 100euro besparen en voor een i5 gaan.
8GB ram is prima, maar liever 16GB
bovenkant van de case vind ik lelijk
Verder wel nice.. overclock je?
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
i7 voor gamen en encoden.
Ik ga die 8gb volgende maand uitbreiden naar 16gb
Niks mis me de case
Handig man. Knopjes om fans aan/uit/sneller te zetten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:57 schreef Saind het volgende:
Ik vind dat soort kasten altijd wat kinderachtig
handig wel maar afgrijselijk lelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Handig man. Knopjes om fans aan/uit/sneller te zetten.
Ja lekker man 1280 resolutie'tjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
Grote lelijke kasten, geef mij maar een ultrabook_O_
Da's toch wansmaak ouwe. Niveautje neon onder je autoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, niks mis mee
[ afbeelding ]
Waarom koop je in godsnaam een veel te dure mac als je alleen Word gebruikt en doet internetten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb een iMac. Maar ik doe dan ook niks anders dan word en een beetje internetten. Al moet ik binnenkort wel de HD vervangen, iets wat een geweldige klote klus gaat worden.
Deze komt uit 2008. Toendertijd deed ik nog wel wat grafische dingetjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam een veel te dure mac als je alleen Word gebruikt en doet internetten?
En de HDD vervangen is kut jaziet er helemaal achter. Wel eens moeten doen. Zorg dat je goed de volgorde en locatie van de schroeven onthoud.
Omdat het geinig isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap Snapchat echt niet, waarom is die app zo populair?
Einde willekeurige hersenspinsel
Die hype is toch al weer voorbij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij snapt wel veel dingen in het heden niet, héquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er geinig aan dan?quote:
Volgens mij niet hoor. Yahoo heeft er net wee flink in geïnvesteerd.quote:
Littlerabbit is alwetend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt wel veel dingen in het heden niet, hé
Ik zit nu naar zon ifixit te kijken, maar dat is best een klus. Eens kijken hoe duur het bij zon apple maker isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam een veel te dure mac als je alleen Word gebruikt en doet internetten?
En de HDD vervangen is kut jaziet er helemaal achter. Wel eens moeten doen. Zorg dat je goed de volgorde en locatie van de schroeven onthoud.
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen waarheidsgetrouwe post.
Jouw mening schatten we niet zo hoog in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen waarheidsgetrouwe post.
Ik ga even aan mijn repertoire werken zodat ik minder voorspelbaar word.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen.
Twijfelachtig of het gaat werkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga even aan mijn repertoire werken zodat ik minder voorspelbaar word.
Enkel die 6-1 zag ik niet helemaal aankomen.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw mening schatten we niet zo hoog in.
Wie daar op had durven gokken zou spekkoper zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig of het gaat werken
want
[..]
Enkel die 6-1 zag ik niet helemaal aankomen.
Je hebt het wel tegen de nummer 5quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop voor je dat je een faalseizoen kent in de manager.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen de nummer 5
okquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond punten pakken met Cambuur en morgen bonusdag.
jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
zien jullie groningen kans maken tegen feyenoord morgen?
Nee. Groningen teert op toevalligheden en geluk. Echt één van de mindere teams om aan te zien dit seizoen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's toch wansmaak ouwe. Niveautje neon onder je auto
Je loopt een beetje achter kerel. Brabander zeker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo kapot als jouw hoofd? Of nog erger?
Dit is een schop in het gezicht van onze goede vriend Johannesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Groningen teert op toevalligheden en geluk. Echt één van de mindere teams om aan te zien dit seizoen.
Ik twijfel ook sterk. Feyenoord heeft weer wat gevoel gevonden en Groningen beleeft een matige maand zo na de vorige interlandperiodequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Groningen teert op toevalligheden en geluk.
Ze hebben wel die baas van een Braziliaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook sterk. Feyenoord heeft weer wat gevoel gevonden en Groningen beleeft een matige maand zo na de vorige interlandperiode
CAM 3-0 GRO
UTR 1-0 GRO
GRO 1-0 WIL
Waar ze ook van Willem II moesten verliezen, in principe. De Leeuw is er ook niet bij, Chery (de alleskunner) is uit vorm.
Matige verdediging --> Padt is een enorme achteruitgang t.o.v Bizot.
Die kan er dus echt niks van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hebben wel die baas van een Braziliaan
Slechts realistisch en daarmee vooral spijtig voor Paxcon met zijn SCCquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een schop in het gezicht van onze goede vriend Johannes
Groningen is afgestoten door de clubs in het Hoge Noorden. Het draait nu om Cambuur en Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts realistisch en daarmee vooral spijtig voor Paxcon met zijn SCC
Net als iedere socialmedia heeft het zijn eigen humor. Ben best actief met paar vrienden en vriendinnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er geinig aan dan?
[..]
Volgens mij niet hoor. Yahoo heeft er net wee flink in geïnvesteerd.
Hey Dven gaat het al beter met je wond?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, opdrachtgever van het artikel over damesboxershorts geeft nu aan dat hij toch 650 woorden wil ipv 500![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Stylo Dven is op het moment druk bezig met een artikel over damesboxershortsquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey Dven gaat het al beter met je wond?
Onlogischquote:
Gaat dus slecht aan toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hey Stylo Dven is op het moment druk bezig met een artikel over damesboxershorts
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hey Dven gaat het al beter met je wond?
Al klaar. 5 euro verdiend in 10 minuutjes. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hey Stylo Dven is op het moment druk bezig met een artikel over damesboxershorts
Hallo Ontzettend Nuchter Leidersfiguur en Opperbaasquote:
Wat een enorm lelijk ding zeg. Daar mag je wel een handdoek overheen gooien ofzo :Squote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, niks mis mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik ook. Ga helemaal de man zijn als ik in mn audi met bulgaars kenteken door Amsterdam blaasquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je lijkt hier echt op een oostblokcrimineel
Meer dan een half uurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm lelijk ding zeg. Daar mag je wel een handdoek overheen gooien ofzo :S
Doen je ouders dat ook bij jou?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm lelijk ding zeg. Daar mag je wel een handdoek overheen gooien ofzo :S
Dat zei z'n moeder vanmorgen ook tegen hemquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke. Ik zie dit als teken van vriendschapsontbindingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar mag je ook wel een handdoek overheen gooien ofzo :S
Grapjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Ik zie dit als teken van vriendschapsontbinding
Oke. Ik zie dit als een teken van bromancequote:
Jammer dat je litteken niet zo zichtbaar is. anders maakte je wel veel indrukquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ga helemaal de man zijn als ik in mn audi met bulgaars kenteken door Amsterdam blaas
Wel wat haar kwijt jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, het heeft wel veel schade aangericht
Scarfacequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat je litteken niet zo zichtbaar is. anders maakte je wel veel indruk
Optisch bedrog Ceesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat je litteken niet zo zichtbaar is. anders maakte je wel veel indruk
We willen niet allemaal compenseren voor onze anderhalve meterquote:
Replica van jouw hoofd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Replica van jouw hoofd?Hij rot niet dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee, Feyenoord wint.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja jeetje. Leg uit dan. Als je een leuke foto hebt kan je die toch ook gewoon over whatsapp doorsturen. Wat is de meerwaarde?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als iedere socialmedia heeft het zijn eigen humor. Ben best actief met paar vrienden en vriendinnen.
Alderweireld weg he. Duidelijk dat het vroeg of laat in zou storten.quote:
Maar bij snapchat gaat het daarna weg, dus je durft ook meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Leg uit dan. Als je een leuke foto hebt kan je die toch ook gewoon over whatsapp doorsturen. Wat is de meerwaarde?
Ik geloof dat ik het gewoon niet ga/kan begrijpen.
Aha... Ik geloof dat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar bij snapchat gaat het daarna weg, dus je durft ook meer.
Iedereen is anders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... Ik geloof dat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb.
Daarom hier een vakantiefoto van Knut.
[ afbeelding ]
Spoiler man.quote:
Net nog een Bulgaarse Blaarkop gemelkt (ja, eindelijk gekruisdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drink je wel voldoende melk?
Je zou geen boks geven?quote:
Ik wist wel dat je de tijd dat je geband was nuttig zou gebruiken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Net nog een Bulgaarse Blaarkop gemelkt (ja, eindelijk gekruisd)
Liefst had ik gepassioneerd gesproken over nasi maar soms moet je afwijken van je standaardquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je de tijd dat je geband was nuttig zou gebruiken.
Heb je Kristina nog kunnen verleiden met je nasi?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Liefst had ik gepassioneerd gesproken over nasi maar soms moet je afwijken van je standaard
Helaas heb ik mijzelf moeten heronrienteren op een dagbesteding dus kom ik haar zelden meer tegen. Mocht dit het geval zijn dan vertrouw ik er op dat zij binnen een half uur thuis is om nasi te eten en mljenta te drinken. Dat is melk met citroenlikeur en kan ik iedereen aanraden die zijn lever lief is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Kristina nog kunnen verleiden met je nasi?
Niet zo veel, wat kip.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijzelf moeten heronrienteren op een dagbesteding dus kom ik haar zelden meer tegen. Mocht dit het geval zijn dan vertrouw ik er op dat zij binnen een half uur thuis is om nasi te eten en mljenta te drinken. Dat is melk met citroenlikeur en kan ik iedereen aanraden die zijn lever lief is.
Wat vult jouw maag nu?
Dan ga ik ook maar. Morgen nog wat Thrift-Shopping te doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo veel, wat kip.
En ik ga pitten. Dus ik zal je alleen laten in je roes, nergens vanaf vallen deze keer oké?
Tuurlijk wel. Ik zou te allen tijde boks geven.quote:
quote:Een patiënt bij wie een ''verdenking'' bestaat dat hij ebolaverschijnselen heeft, is opgenomen in het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht.
Hoe wil je anders het spel van Jozefzoon verklaren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we nu elke neger verdenken om ebola?
[..]
Zijn huidskleur, negers kunnen alleen maar rennen en kip eten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe wil je anders het spel van Jozefzoon verklaren?
Haha wtfquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn huidskleur, negers kunnen alleen maar rennen en kip eten.
Depay heeft bijvoorbeeld alles van 2, hij kan rennen maar is ook een beetje blank dus beschikt over alle superieure eigenschappen van een topvoetballer.
Ze eten ook watermeloenenquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft bijvoorbeeld alles van 2, hij kan rennen maar is ook een beetje blank dus beschikt over alle superieure eigenschappen van een topvoetballer.
Summer jamquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Summer jam
http://m.worldstarhiphop.(...)wshh8d1SIr6To4hhGts8
Ik zou het leuk vinden om zo'n filmpje van jou en stijn te zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 04:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de meest gênante video aller tijden gevonden.
Kanjerlastig is dat ja, op facebook een medefokker die tevens een Nederlander in Bulgarije is vindenquote:
Ik vind mijn melk filmpje grappiger dan alle Lama filmpjes tot nu toe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de meest gênante video aller tijden gevonden.
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanjerlastig is dat ja, op facebook een medefokker die tevens een Nederlander in Bulgarije is vinden
Spannendquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.
Wond? Welke wond?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.
Dat sneedje op zijn voet.quote:
Je loopt nu chargeren of echt serieus te doen....quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Je zag mijn wond?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja op je hoofd. Ik herkende je dus klikte op je naam. Toen ik een wond zag op een foto wist ik t zeker. No homo.quote:
Niet eens invite sturen. Gayquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja op je hoofd. Ik herkende je dus klikte op je naam. Toen ik een wond zag op een foto wist ik t zeker. No homo.
Zal wel bij Dromenvangertje zijn danquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook gepost daar , dus herken de dwerg zou ik zeggen.
Ik heb jou ook gezien op FB.quote:
Iedereen weet dat hij vernoemd is naar zon ajax speler.quote:
Hij is familie van een ex Juve speler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen weet dat hij vernoemd is naar zon ajax speler.
Op DXM kun je best hard gaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de supermarkt allemaal jongeren die hoestsiroop gingen kopen. Natuurlijk heb ik hen verteld dat als je echt ziek bent je thuis onder de wol moet kruipen. Maar die jongelui wisten mij te melden dat ze dit deden omdat ze geen alcohol mochten kopen omdat ze nog geen 18 waren.
Apart.quote:
Ik ben heel serieus..quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je loopt nu chargeren of echt serieus te doen....
Kun je high van wordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de supermarkt allemaal jongeren die hoestsiroop gingen kopen. Natuurlijk heb ik hen verteld dat als je echt ziek bent je thuis onder de wol moet kruipen. Maar die jongelui wisten mij te melden dat ze dit deden omdat ze geen alcohol mochten kopen omdat ze nog geen 18 waren.
En jij bent niet zo aardig om voor hun 2 flessen black label te halen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Lean/Sizzurp/Purple drank/Puppoet of hoe de fuck je het ook wilt noemen kan je er mee maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat heeft Justin Bieber bedachtquote:
Justin Bieber en denken lijkt me niet echt een geslaagde combinatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heeft Justin Bieber bedachtAldus de FrontPage.
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxmquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Lean/Sizzurp/Purple drank/Puppoet of hoe de fuck je het ook wilt noemen kan je er mee maken.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxm
Je kan het er wel mee maken, het is alleen niet zo sterk. Maar het is wel mogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxmquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
Je kan het er wel mee maken, het is alleen niet zo sterk. Maar het is wel mogelijk.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, er zitten GEEN opiaten in Nederlandse hoestdrankquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Zolang er codeine inzit, kan je het volgens mij gewoon gebruiken hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, er zitten GEEN opiaten in Nederlandse hoestdrank
Wat begrijp je niet aan het woord "geen"
Effe dimmen tegen Saind vriend, of je nou gelijk of niet hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Die gozer is niet goed bij zijn eikel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Effe dimmen tegen Saind vriend, of je nou gelijk of niet hebt
Doe even normaal tegen Saind teringdebiel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij moeten je niet. #TEAMSAINDquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gegeven dat je niet meer reageert doet mij het ergste vermoeden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen 18 geen druppelquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf erbij dat Lange_Lans voor die jongens een fles drank moest kopen.
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gegeven dat je niet meer reageert doet mij het ergste vermoeden.
doe normaal johquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.
Je probeert mensen aan de drugs te brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.
Hallo JanCees. Ik ben "Kanca" en geen "Kapiteintje" maar dat is inmiddels wel duidelijk toch?quote:
Ohja ik zie het nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef kanca het volgende:
[..]
Hallo JanCees. Ik ben "Kanca" en geen "Kapiteintje" maar dat is inmiddels wel duidelijk toch?
Ik heb wel een voorliefde Kapitein Archibald Haddock
Ik zie je niet zo vaak eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bedroevende indruk gemaakt?
Ik ben ook niet zo actief. Ik lees wel vaak mee maar ik post zelden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zie je niet zo vaak eerlijk gezegd.
Kuifjequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bedroevende indruk gemaakt?
Wordt actiever dan, veel te rustig hier sinds Knutsan op vakansie is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:59 schreef kanca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo actief. Ik lees wel vaak mee maar ik post zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |