Zaterdag na Europese duels in de eerste seizoenshelft is altijd zaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie voetbaldag. Dalijk maar Bayern tsjeken.
Over saai gesproken, dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie voetbaldag. Dalijk maar Bayern tsjeken.
Zaterdag is hier altijd een oase van rust, maar als Knut ervandoor is, is de sfeer nog tammer.quote:
Afscheidswedstrijd in een volle 5 meihal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt deze gebeurtenis wel voldoende media aandacht.
Oh en de rest van de week, wat is er dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag is hier altijd een oase van rust, maar als Knut ervandoor is, is de sfeer nog tammer.
Al bekomen van de schrik van gisterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd in een volle 5 meihal.
Daar ben ik inderdaad niet op tegen, mits het niet die van kate upton zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit topic heeft eigenlijk tieten nodig. Daar ben jij het zelf mee eens.
Nou, geef eens het goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad niet op tegen, mits het niet die van kate upton zijn
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al bekomen van de schrik van gisteren?
Ploegen die redelijk positiespel spelen, wandelen over ze heen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Nee, ik weet niet of het of hier magquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, geef eens het goede voorbeeld.
In de SC mag het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het of hier magpas nog een ban gehad dus dan ben ik zeker een week weg
Hier mag het juist wel. Vaak zat gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het of hier magpas nog een ban gehad dus dan ben ik zeker een week weg
Als jij er goed in bent, doe jij het danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier mag het juist wel. Vaak zat gedaan
In livetopics met evenementen die worden uitgezonden door zeg maar NED1 moet je ze vooral postenquote:
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Maar ik ben bang dat jij het weer gaat afkraken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij er goed in bent, doe jij het danik ben lekker mijn gebakken ei aan het eten
Jopenbierquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar de Mitra geweest Saind.
Die IJbok vond ik wel oke. Je gaat wel echt vol gas voor de herfstbieren ineens hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar de Mitra geweest Saind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |