Zaterdag na Europese duels in de eerste seizoenshelft is altijd zaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie voetbaldag. Dalijk maar Bayern tsjeken.
Over saai gesproken, dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Saaie voetbaldag. Dalijk maar Bayern tsjeken.
Zaterdag is hier altijd een oase van rust, maar als Knut ervandoor is, is de sfeer nog tammer.quote:
Afscheidswedstrijd in een volle 5 meihal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt deze gebeurtenis wel voldoende media aandacht.
Oh en de rest van de week, wat is er dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag is hier altijd een oase van rust, maar als Knut ervandoor is, is de sfeer nog tammer.
Al bekomen van de schrik van gisterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd in een volle 5 meihal.
Daar ben ik inderdaad niet op tegen, mits het niet die van kate upton zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit topic heeft eigenlijk tieten nodig. Daar ben jij het zelf mee eens.
Nou, geef eens het goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad niet op tegen, mits het niet die van kate upton zijn
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al bekomen van de schrik van gisteren?
Ploegen die redelijk positiespel spelen, wandelen over ze heen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Nee, ik weet niet of het of hier magquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, geef eens het goede voorbeeld.
In de SC mag het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het of hier magpas nog een ban gehad dus dan ben ik zeker een week weg
Hier mag het juist wel. Vaak zat gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet of het of hier magpas nog een ban gehad dus dan ben ik zeker een week weg
Als jij er goed in bent, doe jij het danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier mag het juist wel. Vaak zat gedaan
In livetopics met evenementen die worden uitgezonden door zeg maar NED1 moet je ze vooral postenquote:
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het wordt een lang en zwaar seizoen.
Maar ik ben bang dat jij het weer gaat afkraken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij er goed in bent, doe jij het danik ben lekker mijn gebakken ei aan het eten
Jopenbierquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar de Mitra geweest Saind.
Die IJbok vond ik wel oke. Je gaat wel echt vol gas voor de herfstbieren ineens hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Even naar de Mitra geweest Saind.
Zo, nu hoef je niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
12:30 PSV Eindhoven - Excelsior 1
13:00 Manchester United - Everton 2
14:30 AZ Alkmaar - FC Twente 1
14:30 Feyenoord - FC Groningen 1
15:05 Chelsea - Arsenal 1
16:45 Ajax - PEC Zwolle 1
18:00 Juventus - Roma 1
21:00 Paris Saint Germain - Monaco 1
SOOOOOOOOOW TOPSHOW
Je kinderen bij je FOK-gebruik laten zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In livetopics met evenementen die worden uitgezonden door zeg maar NED1 moet je ze vooral posten. Allemaal huismoeders- en vaders in paniek omdat hun kinderen ook bij de PC/laptop zitten. Altijd vermakelijk.
Die kans zit er altijd in jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat jij het weer gaat afkraken.
En Ronaldo, Neuer en Thiago Silva.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Ronaldo, Neuer en Thiago Silva.
Misschien kan je zelfs Immers terughalenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Ronaldo, Neuer en Thiago Silva.
En een bordje rijst met nummer #39quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Als over een week die Chinees langskomt kan je in de winterstop Messi halen
Die zaten bij de 8 halen 6 betalen. Herfst is ook wel een beetje het seizoen wat er aan komt, dus zo raar is het niet. Winterbieren vind ik nog fijner eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die IJbok vond ik wel oke. Je gaat wel echt vol gas voor de herfstbieren ineens he
Immers wordt de grote ster in reclamecampagnes in China.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan je zelfs Immers terughalen
Herfst sla ik altijd een beetje over om daarna los te gaan op St Bernardus christmas ale and the like.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zaten bij de 8 halen 6 betalen. Herfst is ook wel een beetje het seizoen wat er aan komt, dus zo raar is het niet. Winterbieren vind ik nog fijner eigenlijk.
Dit komt wel op voor het kerstbierseizoenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Herfst sla ik altijd een beetje over om daarna los te gaan op St Bernardus christmas ale and the like.
Moet ook weer eens die bruine cuvee van de keizer op de kop tikken, mooi spul
Heeft zij down?quote:
Wel eerst helemaal kapotneukenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In het kader eugenics had ik deze aflaten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |