Deze komt uit 2008. Toendertijd deed ik nog wel wat grafische dingetjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam een veel te dure mac als je alleen Word gebruikt en doet internetten?
En de HDD vervangen is kut jaziet er helemaal achter. Wel eens moeten doen. Zorg dat je goed de volgorde en locatie van de schroeven onthoud.

Omdat het geinig isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap Snapchat echt niet, waarom is die app zo populair?
Einde willekeurige hersenspinsel

Die hype is toch al weer voorbij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:

Jij snapt wel veel dingen in het heden niet, héquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:

Wat is er geinig aan dan?quote:
Volgens mij niet hoor. Yahoo heeft er net wee flink in geïnvesteerd.quote:

Littlerabbit is alwetend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt wel veel dingen in het heden niet, hé

Ik zit nu naar zon ifixit te kijken, maar dat is best een klus. Eens kijken hoe duur het bij zon apple maker isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam een veel te dure mac als je alleen Word gebruikt en doet internetten?
En de HDD vervangen is kut jaziet er helemaal achter. Wel eens moeten doen. Zorg dat je goed de volgorde en locatie van de schroeven onthoud.

Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen waarheidsgetrouwe post.

Jouw mening schatten we niet zo hoog in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen waarheidsgetrouwe post.

Ik ga even aan mijn repertoire werken zodat ik minder voorspelbaar word.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen.

Twijfelachtig of het gaat werkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga even aan mijn repertoire werken zodat ik minder voorspelbaar word.
Enkel die 6-1 zag ik niet helemaal aankomen.quote:

quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw mening schatten we niet zo hoog in.

.
.  

Wie daar op had durven gokken zou spekkoper zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig of het gaat werken
want
[..]
Enkel die 6-1 zag ik niet helemaal aankomen.

Je hebt het wel tegen de nummer 5quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
Ik hoop voor je dat je een faalseizoen kent in de manager.

quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen de nummer 5
 .
. .
.

okquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond punten pakken met Cambuur en morgen bonusdag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |