Ben ik ook. Ga helemaal de man zijn als ik in mn audi met bulgaars kenteken door Amsterdam blaasquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je lijkt hier echt op een oostblokcrimineel
Meer dan een half uurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm lelijk ding zeg. Daar mag je wel een handdoek overheen gooien ofzo :S
Doen je ouders dat ook bij jou?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorm lelijk ding zeg. Daar mag je wel een handdoek overheen gooien ofzo :S
Dat zei z'n moeder vanmorgen ook tegen hemquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke. Ik zie dit als teken van vriendschapsontbindingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar mag je ook wel een handdoek overheen gooien ofzo :S
Grapjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Ik zie dit als teken van vriendschapsontbinding
Oke. Ik zie dit als een teken van bromancequote:
Jammer dat je litteken niet zo zichtbaar is. anders maakte je wel veel indrukquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ga helemaal de man zijn als ik in mn audi met bulgaars kenteken door Amsterdam blaas
Wel wat haar kwijt jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, het heeft wel veel schade aangericht
Scarfacequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat je litteken niet zo zichtbaar is. anders maakte je wel veel indruk
Optisch bedrog Ceesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat je litteken niet zo zichtbaar is. anders maakte je wel veel indruk
We willen niet allemaal compenseren voor onze anderhalve meterquote:
Replica van jouw hoofd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Replica van jouw hoofd?Hij rot niet dus nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nee, Feyenoord wint.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
zien jullie groningen kans maken tegen feyenoord morgen?
Ja jeetje. Leg uit dan. Als je een leuke foto hebt kan je die toch ook gewoon over whatsapp doorsturen. Wat is de meerwaarde?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als iedere socialmedia heeft het zijn eigen humor. Ben best actief met paar vrienden en vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |