Alderweireld weg he. Duidelijk dat het vroeg of laat in zou storten.quote:
Maar bij snapchat gaat het daarna weg, dus je durft ook meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Leg uit dan. Als je een leuke foto hebt kan je die toch ook gewoon over whatsapp doorsturen. Wat is de meerwaarde?
Ik geloof dat ik het gewoon niet ga/kan begrijpen.
Aha... Ik geloof dat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar bij snapchat gaat het daarna weg, dus je durft ook meer.
Iedereen is anders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... Ik geloof dat ik daar gewoon niet zoveel behoefte aan heb.
Daarom hier een vakantiefoto van Knut.
[ afbeelding ]
Spoiler man.quote:
Net nog een Bulgaarse Blaarkop gemelkt (ja, eindelijk gekruisdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Drink je wel voldoende melk?
Je zou geen boks geven?quote:
Ik wist wel dat je de tijd dat je geband was nuttig zou gebruiken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Net nog een Bulgaarse Blaarkop gemelkt (ja, eindelijk gekruisd)
Liefst had ik gepassioneerd gesproken over nasi maar soms moet je afwijken van je standaardquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je de tijd dat je geband was nuttig zou gebruiken.
Heb je Kristina nog kunnen verleiden met je nasi?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Liefst had ik gepassioneerd gesproken over nasi maar soms moet je afwijken van je standaard
Helaas heb ik mijzelf moeten heronrienteren op een dagbesteding dus kom ik haar zelden meer tegen. Mocht dit het geval zijn dan vertrouw ik er op dat zij binnen een half uur thuis is om nasi te eten en mljenta te drinken. Dat is melk met citroenlikeur en kan ik iedereen aanraden die zijn lever lief is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je Kristina nog kunnen verleiden met je nasi?
Niet zo veel, wat kip.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijzelf moeten heronrienteren op een dagbesteding dus kom ik haar zelden meer tegen. Mocht dit het geval zijn dan vertrouw ik er op dat zij binnen een half uur thuis is om nasi te eten en mljenta te drinken. Dat is melk met citroenlikeur en kan ik iedereen aanraden die zijn lever lief is.
Wat vult jouw maag nu?
Dan ga ik ook maar. Morgen nog wat Thrift-Shopping te doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo veel, wat kip.
En ik ga pitten. Dus ik zal je alleen laten in je roes, nergens vanaf vallen deze keer oké?
Tuurlijk wel. Ik zou te allen tijde boks geven.quote:
quote:Een patiënt bij wie een ''verdenking'' bestaat dat hij ebolaverschijnselen heeft, is opgenomen in het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht.
Hoe wil je anders het spel van Jozefzoon verklaren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we nu elke neger verdenken om ebola?
[..]
Zijn huidskleur, negers kunnen alleen maar rennen en kip eten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe wil je anders het spel van Jozefzoon verklaren?
Haha wtfquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn huidskleur, negers kunnen alleen maar rennen en kip eten.
Depay heeft bijvoorbeeld alles van 2, hij kan rennen maar is ook een beetje blank dus beschikt over alle superieure eigenschappen van een topvoetballer.
Ze eten ook watermeloenenquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay heeft bijvoorbeeld alles van 2, hij kan rennen maar is ook een beetje blank dus beschikt over alle superieure eigenschappen van een topvoetballer.
Summer jamquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Summer jam
http://m.worldstarhiphop.(...)wshh8d1SIr6To4hhGts8
Ik zou het leuk vinden om zo'n filmpje van jou en stijn te zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 04:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de meest gênante video aller tijden gevonden.
Kanjerlastig is dat ja, op facebook een medefokker die tevens een Nederlander in Bulgarije is vindenquote:
Ik vind mijn melk filmpje grappiger dan alle Lama filmpjes tot nu toe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de meest gênante video aller tijden gevonden.
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.quote:Op zondag 5 oktober 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanjerlastig is dat ja, op facebook een medefokker die tevens een Nederlander in Bulgarije is vinden
Spannendquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.
Wond? Welke wond?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was bij toeval, je reageerde op een post en ik zag je wond dus zag ik dat jij t was =/.
Dat sneedje op zijn voet.quote:
Je loopt nu chargeren of echt serieus te doen....quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Je zag mijn wond?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja op je hoofd. Ik herkende je dus klikte op je naam. Toen ik een wond zag op een foto wist ik t zeker. No homo.quote:
Niet eens invite sturen. Gayquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja op je hoofd. Ik herkende je dus klikte op je naam. Toen ik een wond zag op een foto wist ik t zeker. No homo.
Zal wel bij Dromenvangertje zijn danquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook gepost daar , dus herken de dwerg zou ik zeggen.
Ik heb jou ook gezien op FB.quote:
Iedereen weet dat hij vernoemd is naar zon ajax speler.quote:
Hij is familie van een ex Juve speler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen weet dat hij vernoemd is naar zon ajax speler.
Op DXM kun je best hard gaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de supermarkt allemaal jongeren die hoestsiroop gingen kopen. Natuurlijk heb ik hen verteld dat als je echt ziek bent je thuis onder de wol moet kruipen. Maar die jongelui wisten mij te melden dat ze dit deden omdat ze geen alcohol mochten kopen omdat ze nog geen 18 waren.
Apart.quote:
Ik ben heel serieus..quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je loopt nu chargeren of echt serieus te doen....
Kun je high van wordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zag trouwens gisteren in de supermarkt allemaal jongeren die hoestsiroop gingen kopen. Natuurlijk heb ik hen verteld dat als je echt ziek bent je thuis onder de wol moet kruipen. Maar die jongelui wisten mij te melden dat ze dit deden omdat ze geen alcohol mochten kopen omdat ze nog geen 18 waren.
En jij bent niet zo aardig om voor hun 2 flessen black label te halen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Lean/Sizzurp/Purple drank/Puppoet of hoe de fuck je het ook wilt noemen kan je er mee maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat heeft Justin Bieber bedachtquote:
Justin Bieber en denken lijkt me niet echt een geslaagde combinatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heeft Justin Bieber bedachtAldus de FrontPage.
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxmquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Lean/Sizzurp/Purple drank/Puppoet of hoe de fuck je het ook wilt noemen kan je er mee maken.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxm
Je kan het er wel mee maken, het is alleen niet zo sterk. Maar het is wel mogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet. In Nederlandse hoestdrank zitten geen opiaten alleen dxmquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
Je kan het er wel mee maken, het is alleen niet zo sterk. Maar het is wel mogelijk.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, er zitten GEEN opiaten in Nederlandse hoestdrankquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Zolang er codeine inzit, kan je het volgens mij gewoon gebruiken hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, er zitten GEEN opiaten in Nederlandse hoestdrank
Wat begrijp je niet aan het woord "geen"
Effe dimmen tegen Saind vriend, of je nou gelijk of niet hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat weet jij er verdomme nou van. Het kan wel maar het is hooguit 10% van de sterkte. Moet je wel de goeie hoestsiroop pakken. Zonder die 'fijngestampte paracetamol' teringzooi ofzo.
Die gozer is niet goed bij zijn eikel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Effe dimmen tegen Saind vriend, of je nou gelijk of niet hebt
Doe even normaal tegen Saind teringdebiel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij moeten je niet. #TEAMSAINDquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gegeven dat je niet meer reageert doet mij het ergste vermoeden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen 18 geen druppelquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf erbij dat Lange_Lans voor die jongens een fles drank moest kopen.
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gegeven dat je niet meer reageert doet mij het ergste vermoeden.
doe normaal johquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.
Je probeert mensen aan de drugs te brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Tenzij codeïne een opiaat is, blijf ik erbij dat je het gewoon kan maken. En als het goed is zit er gewoon codeïne in hoestsiropen in Nederland. Hetzij dan in vrij lage percentages.
Hallo JanCees. Ik ben "Kanca" en geen "Kapiteintje" maar dat is inmiddels wel duidelijk toch?quote:
Ohja ik zie het nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef kanca het volgende:
[..]
Hallo JanCees. Ik ben "Kanca" en geen "Kapiteintje" maar dat is inmiddels wel duidelijk toch?
Ik heb wel een voorliefde Kapitein Archibald Haddock
Ik zie je niet zo vaak eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bedroevende indruk gemaakt?
Ik ben ook niet zo actief. Ik lees wel vaak mee maar ik post zelden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zie je niet zo vaak eerlijk gezegd.
Kuifjequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:58 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bedroevende indruk gemaakt?
Wordt actiever dan, veel te rustig hier sinds Knutsan op vakansie is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:59 schreef kanca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo actief. Ik lees wel vaak mee maar ik post zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |