Ipa of IPA kan verwijzen naar:quote:
Denk dat het aanbod van de Toeter groter is.quote:
Niet goed, ik heb geen mooie volle baardgroei...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is dat jou eigenlijk bevallen don?
nepnegerquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet goed, ik heb geen mooie volle baardgroei...
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat het aanbod van de Toeter groter is.
Locatie en sfeer van de Pintelier vind ik beter, maar het scheelt weinig.
Uit de fles ook prima te drinken imo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.
Degene met wie ik daar de vorige keer was vond de Curvee du chateau van de tap iets te sterk had ik het idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Degene met wie ik daar de vorige keer was vond de Curvee du chateau van de tap iets te sterk had ik het idee.
Ik een peren ijsje en golden marocquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zit aan de witte wijn, bonus AH. Prima wijntje.
25 toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.
Ik ben al aardig op weg met de baardquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen, en als je je eenzaam voelt moet je een baard laten groeien en je voortaan Mourad El Benassi laten noemen. Ben je nooit meer alleen.
Ik heb een keer stage gelopen bij een advocatenkantoor die dicht bij de JopenKerk zit. Vrimibo daar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.
Noord-Hollands dialect. Kom haten.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noord-Hollands spraakgebrek. Kom haten.
Waar kom je vandaan danquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noord-Hollands dialect. Kom haten.
In ieder geval dezelfde producenten/regisseurs. Als ze een beetje dezelfde sfeer kunnen neerzetten als toen ben ik al tevreden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post net in het topic dat ik bang ben dat het gaat tegenvallen.
0251quote:
Maar andere acteurs neem ik aan. Tenzij iedereen weer meedoet 25 jaar ouder dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In ieder geval dezelfde producenten/regisseurs. Als ze een beetje dezelfde sfeer kunnen neerzetten als toen ben ik al tevreden.
Hoop in ieder geval dat Dale Cooper nog steeds een belangrijke rol heeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar andere acteurs neem ik aan. Tenzij iedereen weer meedoet 25 jaar ouder dat kan natuurlijk.
En wie weet doet David Duchovny wel meequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat Dale Cooper nog steeds een belangrijke rol heeft
quote:
Ook als ie weer een vrouw speelt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En wie weet doet David Duchovny wel mee![]()
Dale speelde trouwens ook in Desperate Housewives
Dit keer als man natuurlijk hequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook als ie weer een vrouw speelt?
Zullen vast wel een aantal nieuwe vrouwen in gaan spelen. Lynch weet doorgaans wel de juiste te vinden.
Madchen Amick
Dat is nieuw voor mijquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Perenijsjes zijn helemaal niet zo ongezond
Raketje 40 kcalquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Perenijsjes zijn helemaal niet zo ongezond
Ze leven bijna allemaal nog in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit keer als man natuurlijk he
Ik zou het wel leuk vinden trouwens als alle oude spelers mee zouden doen, kun je mooi zien hoe ze er nu uitzien allemaal.
We zullen het zien, ik ben een beetje pessimistisch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze leven bijna allemaal nog in ieder geval.
Raketje en rondje lopen, ja toch, je snapt hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
die vind ik niet zo lekker
bestaan die stoplichtijsjes nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |