Ipa of IPA kan verwijzen naar:quote:
Denk dat het aanbod van de Toeter groter is.quote:
Niet goed, ik heb geen mooie volle baardgroei...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is dat jou eigenlijk bevallen don?
nepnegerquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet goed, ik heb geen mooie volle baardgroei...
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat het aanbod van de Toeter groter is.
Locatie en sfeer van de Pintelier vind ik beter, maar het scheelt weinig.
Uit de fles ook prima te drinken imo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.
Degene met wie ik daar de vorige keer was vond de Curvee du chateau van de tap iets te sterk had ik het idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupel van de tap is altijd goed.
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Degene met wie ik daar de vorige keer was vond de Curvee du chateau van de tap iets te sterk had ik het idee.
Ik een peren ijsje en golden marocquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zit aan de witte wijn, bonus AH. Prima wijntje.
25 toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.
Ik ben al aardig op weg met de baardquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doen, en als je je eenzaam voelt moet je een baard laten groeien en je voortaan Mourad El Benassi laten noemen. Ben je nooit meer alleen.
Ik heb een keer stage gelopen bij een advocatenkantoor die dicht bij de JopenKerk zit. Vrimibo daar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar 11% is wel fijn. Die Jopen die zo open gaat is 9. Saind en ik hebben er eentje van 20% gedronken op Borefts.
Noord-Hollands dialect. Kom haten.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noord-Hollands spraakgebrek. Kom haten.
Waar kom je vandaan danquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noord-Hollands dialect. Kom haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |