die zal binnenkort ook wel weer even losgelaten worden jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik keek al in het feyenoord topic om HMF te spotten
Bittere pil dit
Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of ie nou geband is of niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die zal binnenkort ook wel weer even losgelaten worden ja
als dat niet zo was, had je het wel gemerktquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of ie nou geband is of niet.
Kan het niet meer bijhouden
Die komt voorlopig niet meer terug, niet vanuit FOK! maar wil zelf niet meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of ie nou geband is of niet.
Kan het niet meer bijhouden
Inderdaad. Al houdt hij het over het algemeen nooit langer dan 10 minuten vol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt voorlopig niet meer terug, niet vanuit FOK! maar wil zelf niet meer.
Zo rolt hij nu eenmaal.
Bij hmfgod gaat niets onvrijwillig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof HMF zich vrijwillig laat bannen.
Ben jij daar ook wel eens geweest?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het ging helemaal los bij Danzig.
Ja, op het feest van Littlerabbitquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben jij daar ook wel eens geweest?
Ik ben niet uitgenodigdquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, op het feest van Littlerabbit
Was dat toen met die frituurpan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, op het feest van Littlerabbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |