Niet te intiem dan he? Ik heb alleen geen frituurpan, sorryquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen feestje vieren?
Je mag je kleding aan houden hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet te intiem dan he? Ik heb alleen geen frituurpan, sorry
Ik wist het zelf geeneensquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft Littlerabbit nog gevierd dat hij dit weekend over de 100.000 posts is gegaan?
Littlerabbit 100.062
Dat doe ik elke donderdag tussen de 16 jarige meisjes. Dat stond los van mijn posttotaal. Wat een tragisch unicum dit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het ging helemaal los bij Danzig.
Oh dan kan het wel. Mag jij bamihappies bakken en zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag je kleding aan houden hoor.
Mag ik je dan als eerste feliciteren?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist het zelf geeneens
[..]
Dat doe ik elke donderdag tussen de 16 jarige meisjes. Dat stond los van mijn posttotaal. Wat een tragisch unicum dit.
Vind je dat de lekkerste snack?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan kan het wel. Mag jij bamihappies bakken en zo.
Patat is nog lekkerder of een kaassoufle.Ik lust bijna alles eigenlijk. Van de snacks dan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind je dat de lekkerste snack?
Je bent zelf een felicitatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag ik je dan als eerste feliciteren?
johannes_vermeer en GGMM zijn onbetrouwbaar, zo blijkt maar weer.
Kom je Mortaxx dan ook wel eens tegen? Die schijnt ook van 16 jarigen te houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist het zelf geeneens
[..]
Dat doe ik elke donderdag tussen de 16 jarige meisjes. Dat stond los van mijn posttotaal. Wat een tragisch unicum dit.
Gaan we samen een patatje delen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Patat is nog lekkerder of een kaassoufle.Ik lust bijna alles eigenlijk. Van de snacks dan.
Jeetjequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik feliciteer LR binnenkort wel met een selfie.
Gemaakte posts komen toch echt van mijn hand. Ik maak mij er niet echt druk omquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt LR het niet zo leuk dus ik onthoud me van felicitaties.
Mortaxx komt altijd bij de Supermarkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom je Mortaxx dan ook wel eens tegen? Die schijnt ook van 16 jarigen te houden.
Lekkurquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan we samen een patatje delen.
Ik heb er nog wel eentje, wacht even.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Ik heb nog wel een bijzonder sexy foto om terug te sturen.
Nee die is niet zo van het voetballen. Dus die ziet dit niet hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vriend van je leest hier nooit mee toch?
Bij jou of bij mij Karina?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is niet zo van het voetballen. Dus die ziet dit niet hoor
Ik heb hier ook een snack voor jouquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Patat is nog lekkerder of een kaassoufle.Ik lust bijna alles eigenlijk. Van de snacks dan.
Nee. Ben de namen vergeten van wilfreds gezonde snacksquote:
Balletje breedquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ben de namen vergeten van wilfreds gezonde snacks
Net iets meer dan 500 euro per maand.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
wat betaal je als ik zo vrij mag zijn?
Ik weet alleen iets met die gehaktbal maar ik ben de naam ook alweer vergeten. broodje breed of zo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ben de namen vergeten van wilfreds gezonde snacks
Valt goed mee. Klein dan zeker?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Net iets meer dan 500 euro per maand.
[..]
Ik weet alleen iets met die gehaktbal maar ik ben de naam ook alweer vergeten. broodje breed of zo?
Balletje dus.
Nee hoor gewoon een driekamerwoning. Maar ik woon hier al een poosje dus ik heb gewoon mazzel gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt goed mee. Klein dan zeker?
picsquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR en ik doen een battle wie de meest ruige selfie heeft.
Ik win tot nu toe.
Ik geloof dat mijn selfie ook niet direct onder de noemer ruig viel... Wat niet wegneemt dat die van jou bijzonder heet was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik win tot nu toe.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt goed mee. Klein dan zeker?
Dank jequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn selfie ook niet direct onder de noemer ruig viel... Wat niet wegneemt dat die van jou bijzonder heet was.
Vriendin. De jas werkte niet voor niks als een verkapt topjequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je
Ik vond jou ook bijzonder sexy in al dat leer "van een vriend"![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook nog een keukenprinses.
Je kan een prima Kip Tandoori op tafel zetten voor opperkleurder. Hij neemt het bier wel mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dat lijkt maar zo op die foto hoor.
Eet ik zelf wat anders, want de kokossmaak die erdoor zat vond ik niet echt geweldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan een prima Kip Tandoori op tafel zetten voor opperkleurder. Hij neemt het bier wel mee.
Je kunt altijd vragen of je bij Tarado in de leer magquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Eet ik zelf wat anders, want de kokossmaak die erdoor zat vond ik niet echt geweldigKwam ik te laat achter.
Ach mijn vriend kan ook koken, mag hij wat makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Saind het volgende:
J
[..]
Je kunt altijd vragen of je bij Tarado in de leer mag
Wie is dat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook nog een keukenprinses.
quote:
Johannes wint momenteel dan ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik win tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |