Da's niks hè. Komt er een lekker wijf voorbij, maak je een onverwachte beweging en zak je door de grond van pijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
Met een stijve nek wakker geworden, zo even naar de kraker
Het is een beetje rottig auto rijden ook, naar links kom ik niet verder dan een graad of 5 naar rechts 30 zo'n beetje. het is een maar een klein stukje rijden gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's niks hè. Komt er een lekker wijf voorbij, maak je een onverwachte beweging en zak je door de grond van pijn.
Dat lijkt me zo eng he? Een kraker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
Met een stijve nek wakker geworden, zo even naar de kraker
Het geluid als het kraakt vind ik engquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje overgeven, hem vertrouw ik wel, is een goeie chiropractor
dat is juist het prettige, dan weet je dat het weer goed zit (hopelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het geluid als het kraakt vind ik eng
Laat maar weten dan of het heeft geholpenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is juist het prettige, dan weet je dat het weer goed zit (hopelijk)
Moet je een beetje overgeven ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet een beetje overgeven, hem vertrouw ik wel, is een goeie chiropractor
het heeft een hoop gekraakt maar het is nog steeds pijnlijk om mijn nek te draaien, pijnstillers en drank dan maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat maar weten dan of het heeft geholpen
Goeie combi dat laatstequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het heeft een hoop gekraakt maar het is nog steeds pijnlijk om mijn nek te draaien, pijnstillers en drank dan maar
Je kunt Knut nog inhalen, heeft net z'n 6e op van de dag volgens Untappdquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
die pijnstiller is al bezig, drank misschien straks
Heb hem zojuist uitgemaakt voor zuiplap. Die flessen die hij leegklokt zijn minstens een halve liter, misschien wel 0,66 zelfs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt Knut nog inhalen, heeft net z'n 6e op van de dag volgens Untappd
66 denk ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb hem zojuist uitgemaakt voor zuiplap. Die flessen die hij leegklokt zijn minstens een halve liter, misschien wel 0,66 zelfs.
Mooiste wat er is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, hoop dat het allemaal goed koud is. Lauw pils uit blik is echt de hel op aarde.
neequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft Littlerabbit nog gevierd dat hij dit weekend over de 100.000 posts is gegaan?
Littlerabbit 100.062
In de stad afgesproken met een vriendin uit Brasil, die lust ook wel een biertje normaliterquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt Knut nog inhalen, heeft net z'n 6e op van de dag volgens Untappd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |