Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef BeamofLight het volgende: uberhaupt is het vrij raar dat wij op donderdagavond naar moskou moeten en zondag om half een weer moeten...
Ga weg zeiksnor. Allemaal smoesjes. Als je om gister om 21u had moeten voetballen en zondag om 16.30 was het wel goed geweest?
Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef BeamofLight het volgende: uberhaupt is het vrij raar dat wij op donderdagavond naar moskou moeten en zondag om half een weer moeten...
Omdat dat van te voren al was ingepland door de KNVB, ergens in juni zullen we maar zeggen.
Zo werkt het al jaren. Lijkt me ook dat clubs liever zondag spelen dan op maandagavond.
Toch raar dat ik iedere dag tot half zes moet werken en de dag erna er om acht uur weer moet staan.....en ik krijg niet zo een salaris betaald.
Laten we eerlijk wezen, Excelsior thuis om 12:30. Dat is geen makkie, hé. De promovendus die op bezoek komt, daar is optimale voorbereiding voor nodig.
Een paar dagen rust moet toch wel genoeg zijn voor een professional.
Een paar dagen rust moet toch wel genoeg zijn voor een professional.
In Engeland staan ze ook niet te stampen of te huilen als ze zondags weer moeten voetballen na EL of woensdags CL gespeeld hebbende zaterdag weer te moeten voetballen.
In Engeland staan ze ook niet te stampen of te huilen als ze zondags weer moeten voetballen na EL of woensdags CL gespeeld hebbende zaterdag weer te moeten voetballen.
In het buitenland zijn de schema's overvol.
Precies. Dus dat gezeur om die speeldata mag van mij wel ophouden.
Over het algemeen zijn daar de selecties net wat breder, en kan er veel meer gerouleerd worden. Tevens zijner bij PSV al een aantal belangrijke spelers die geblesseerd zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef BB-King het volgende: Wow, foto met Andy van der Meyde. Die andere ken ik niet. Heeft het waarschijnlijk nooit gemaakt.
Wat een dom gezwets. Had dat van jou niet verwacht. Die clubs hebben elke positie wel 3 dubbel bezet en kunnen heel veel rouleren + spelen ze daar vaak op maandag wanneer ze op donderdag EL gespeeld hebben.
PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
LIKE als blij bent dat Memphis voor voetbal heeft gekozen!
Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef Geo4kant het volgende: PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
Guardado inderdaad terug, De Jong is nog onzeker. Ben bang dat Locadia daar weer voor wordt ingezet als hij het niet haalt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef Geo4kant het volgende: PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
Mijn god, wat heb ik een schijthekel aan die Nederlandse troep. Laat staan de rest van die new age swag hiphop shit. Waar zijn de tijden gebleven van Wu Tang Clan. Lil Wayne staat op dezelfde plaats als Justin Bieber. Een flikker van de bovenste plank, gadverdamme zeg. Kutmuziek.
Op vrijdag 3 oktober 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende: Laten we eerlijk wezen, Excelsior thuis om 12:30. Dat is geen makkie, hé. De promovendus die op bezoek komt, daar is optimale voorbereiding voor nodig.
Ho eens even, Excelsior is wel de beste club uit Rotterdam hea
Ho eens even, Excelsior is wel de beste club uit Rotterdam hea
En ze hebben gevaarlijke counterspelers die een dekselse techniek hebben, oh oh oh. Daryl van Mieghem en Jordan Botaka gaan de backs het leven zuur maken.
Mijn god, wat heb ik een schijthekel aan die Nederlandse troep. Laat staan de rest van die new age swag hiphop shit. Waar zijn de tijden gebleven van Wu Tang Clan. Lil Wayne staat op dezelfde plaats als Justin Bieber. Een flikker van de bovenste plank, gadverdamme zeg. Kutmuziek.
Op zaterdag 4 oktober 2014 13:18 schreef Buitendam het volgende: Voortaan interviews rappend geven. Het klinkt beter dan praten, daar heeft ie nog minder kaas van gegeten.
Rappen is snelpraten dus zou hij beide niet kunnen als hij er geen kaas van heeft gegeten.
Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef tompsv18 het volgende: PSV A1 wint in Amsterdam met 0-1 van Ajax A1 door een mooie goal van Bergwijn wat ik zo lees
Winnen in Amsterdam is niet heel erg bijzonder meer. Daar gaat het namelijk niet om de teamprestatie maar om de individuele prestatie. Zo lang die goed is, maakt het niet uit.
Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende: Cocu heeft naar eigen zeggen een donderspeech gegeven na de wedstrijd, even afwachten wat voor effect dat heeft volgende week. Maar ik heb er een goed gevoel bij.
En of het heeft geholpen een flitsend PSV, Cocu
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Was een belachelijke rode kaart. Bruma deed niets. Waarschijnlijk kreeg die Turk niet voldoende aandacht ofzo. Cocu is de meeste nette trainer uit de Eredivisie en die dan ook nog wegsturen.
Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef tompsv18 het volgende: Was een belachelijke rode kaart. Bruma deed niets. Waarschijnlijk kreeg die Turk niet voldoende aandacht ofzo. Cocu is de meeste nette trainer uit de Eredivisie en die dan ook nog wegsturen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef tompsv18 het volgende: Was een belachelijke rode kaart. Bruma deed niets. Waarschijnlijk kreeg die Turk niet voldoende aandacht ofzo. Cocu is de meeste nette trainer uit de Eredivisie en die dan ook nog wegsturen.
Het is de vraag of hij hem raakt. Denk wel dat je hem kan geven. Vanuit dat oogpunt bezien niet onterecht. Cocu moet daarna beter weten. Is gewoon dom wat hij daar doet.
Het is de vraag of hij hem raakt. Denk wel dat je hem kan geven. Vanuit dat oogpunt bezien niet onterecht. Cocu moet daarna beter weten. Is gewoon dom wat hij daar doet.
Bruma loopt recht door en maakt totaal geen rare beweging. Onterecht dus. Was duidelijk te zien.
Oerdomme actie van Bruma. Of het nou raak is of niet, je moet die scheids niet eens de kans geven om te twijfelen over dit geval. Laat hem lopen, hoop op Rekik die bijsluit en Zoet in de goal. In het ergste geval wordt het 3-1. Dan was het uiteindelijk iets van 5-1 geworden, gezien het spel tot dat moment. Niet dat PSV zo goed was, maar Excelsior was echt heel slecht. Nu heeft hij de hele tweede helft verkloot en is hij tegen een betere ploeg geschorst.
Op zondag 5 oktober 2014 15:05 schreef Lemming22 het volgende: Oerdomme actie van Bruma. Of het nou raak is of niet, je moet die scheids niet eens de kans geven om te twijfelen over dit geval. Laat hem lopen, hoop op Rekik die bijsluit en Zoet in de goal. In het ergste geval wordt het 3-1. Dan was het uiteindelijk iets van 5-1 geworden, gezien het spel tot dat moment. Niet dat PSV zo goed was, maar Excelsior was echt heel slecht. Nu heeft hij de hele tweede helft verkloot en is hij tegen een betere ploeg geschorst.
Typisch Bruma, dit soort dingen gebeuren hem gewoon 5x per seizoen.
Rode kaart kun je wel geven maar eigenlijk zou je er geen wedstrijd schorsing voor moeten krijgen, maargoed de bond zal niks doen hieraan. Volgende keer gewoon er naast blijven lopen, niet achterlangs naar de andere kant willen gaan met 3-0 voor.
PSV’ers juichen niet na goals: ‘Hebben er in de rust over gesproken’
PSV scoorde zondag drie keer tegen Excelsior, maar juichen deden de Eindhovenaren niet. Zeker bij het eerste doelpunt van Adam Maher viel het op dat de PSV’ers nauwelijks blij leken te zijn met de treffer. Coach Phillip Cocu had geen idee waarom zijn spelers niet wilden juichen.
“Ik denk dat het te maken heeft met dat er niet veel lukte in het eerste kwartier”, laat Cocu weten in gesprek met De Telegraaf. “Bij een treffer zou je dan juist een ontlading verwachten, maar die kwam niet. Het elftal was ontevreden.”
“In de rust hebben we er over gesproken dat we misschien toch wel wat meer moeten juichen”, laat aanvoerder Georginio Wijnaldum op zijn beurt weten. “Misschien kwam het omdat het zo moeizaam ging en dat we eigenlijk met geluk een goal maakten.”
Soms vraag ik me echt af hoe die gesprekken in de kleedkamer verlopen.
Die heb ik tot nu toe alleen maar goed zien trainen. En de minuten die hij maakte vond ik hem ook sterk. Hopen dat hij een goeie indruk achterlaat, want die acties van Bruma ben ik wel wat klaar mee.
Op zondag 5 oktober 2014 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende: Amateuristisch van Bruma om rood te pakken terwijl de ploeg met 3-0 voorstaat en de wedstrijd zo goed als gespeeld is.
dat heeft iedereen kunnen zien hans. maar bedankt voor je bijdrage.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
dat heeft iedereen kunnen zien hans. maar bedankt voor je bijdrage.
Het mag best nog eens worden opgemerkt Griet. Jezus, het is geen pupillenelftal. Een beetje je verstand gebruiken mag wel als je in PSV-1 voetbalt. Nu rood pakken voor de statistieken en hierdoor wellicht tegen AZ 2 of 3 punten laten liggen, erg dom voor iemand van zijn leeftijd met dat aantal jaren ervaring op het hoogste niveau.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Overigens snap ik de uitleg wel hoor, dat ze niet juichen omdat ze echt zwaar ondermaats speelden. Dus dat is in principe wel een goed teken. Maar toch, zo'n gesprek... "Ja jongens, ik vind toch dat we meer moeten juichen bij goals, voor de fans." Zoiets wordt toch niet gezegd in de kleedkamer...
[ Bericht 0% gewijzigd door Lemming22 op 05-10-2014 17:50:54 ]
Het enige dat ik in de herhaling zag, was de Excelsior-speler struikelen over zijn eigen hakken. Wat daarvoor gebeurde, was niet te zien in Studio Sport. Maar gezien de reactie van Bruma, denk ik dat hij hem wel heel licht raakte.
Het enige dat ik in de herhaling zag, was de Excelsior-speler struikelen over zijn eigen hakken. Wat daarvoor gebeurde, was niet te zien in Studio Sport. Maar gezien de reactie van Bruma, denk ik dat hij hem wel heel licht raakte.
Tsja, op dat gebied is hij natuurlijk wel ervaren. Ikzelf had die spits gewoon laten lopen en in het ergste geval laten scoren. Je staat verdorie 3-0 voor en Excelsior heeft NIKS in te brengen, onbegrijpelijk dat hij de scheids überhaupt de optie geeft hem eraf te sturen.
Tsja, op dat gebied is hij natuurlijk wel ervaren. Ikzelf had die spits gewoon laten lopen en in het ergste geval laten scoren. Je staat verdorie 3-0 voor en Excelsior heeft NIKS in te brengen, onbegrijpelijk dat hij de scheids überhaupt de optie geeft hem eraf te sturen.
Ach, Bruma leert hier weer van. Krijgt waarschijnlijk 1 wedstrijdje ofzo? Goede kans om die Isimat o.i.d. ook een keer te zien. Verder prima overwinning, al was het spel wel wat pover, zeker het eerste kwartier.
Overigens snap ik de uitleg wel hoor, dat ze niet juichen omdat ze echt zwaar ondermaats speelden. Dus dat is in principe wel een goed teken. Maar toch, zo'n gesprek... "Ja jongens, ik vind toch dat we meer moeten juichen bij goals, voor de fans." Zoiets wordt toch niet gezegd in de kleedkamer...
Ze juichen niet omdat de eerste een kut goal was. En de tweede tikte narsingh hem er net in waardoor locadia niet zo blij is en narsingh dan natuurlijk ook niet als een malle kan gaan juichen.
Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef nickhguitar het volgende: Ach, Bruma leert hier weer van. Krijgt waarschijnlijk 1 wedstrijdje ofzo? Goede kans om die Isimat o.i.d. ook een keer te zien. Verder prima overwinning, al was het spel wel wat pover, zeker het eerste kwartier.
Dat is dus juist waar ik bang voor ben, dat 'ie er niks van leert
Denk dat dan juist het "verrassingseffect" van de opkomende back weg is, zodra Willems gedekt wordt door een rechtshalf of rechtsback van de tegenstander, komt hij niet aan zulke schoten toe.
Dat is dus juist waar ik bang voor ben, dat 'ie er niks van leert
Op VZ staat dat hij absoluut niet de intentie had om de speler te raken, daarnaast; hij schopt 'm ook niet bepaald onderuit. Ik vind het altijd een beetje lullig rode kaarten geven zo, maar ach; wel een goed moment voor de scheidsrechter om te laten zien dat hij de regels tot in de puntjes beheerst.
Natuurlijk maar als je al jezelf in de problemen brengt door een gebrek aan tactisch inzicht ga dan in ieder geval niet de noodrem gebruiken wanneer je met 3-0 voorstaat tegen een middelmatige ploeg en je nog maar een half uur hoeft te spelen. Dan heb je er weinig van begrepen. Als die jongen nu 16 jaar oud zou zijn en zou debuteren dan kan dat eens door de vingers worden gezien maar toch niet met zijn leeftijd en ervaring.
Op VZ staat dat hij absoluut niet de intentie had om de speler te raken
Dat is dus helemaal niet belangrijk. Intentie of niet, hij heeft hem geraakt op een dusdanige manier dat de scheids een kaart kan trekken en hij riskeerde dit op een moment waarop dat niet nodig was. Als PSV gelijk zou staan of met 1 doelpunt voor zou staan maar onder druk zou staan dan mag je zoiets doen, niet als je met 3-0 voorstaat terwijl je al 60 minuten hebt gespeeld. Het is oliedom. Ik begin te begrijpen waarom hij het bij Chelsea niet heeft gered.
Engelse humor: understatements en hyperbolen. Zonder intonatie komt het minder goed aan, met intonatie blijken veel Nederlanders het helaas ook niet te begrijpen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef Buitendam het volgende: Dat ie maar een goede indruk achterlaat. Ik heb in die jongen 100 keer meer vertrouwen dan die uitgerangeerde bankzitter van HSV
De enige eigen CV gaat door een huurling uit de basis worden gespeeld ja
De enige eigen CV gaat door een huurling uit de basis worden gespeeld ja
Als een huurling aantoonbaar beter is dan zet je hem neer en dat is bij Bruma overigens al redelijk snel. Welk gedeelte daarvan is te moeilijk voor je?
Als een huurling aantoonbaar beter is dan zet je hem neer en dat is bij Bruma overigens al redelijk snel. Welk gedeelte daarvan is te moeilijk voor je?
Geen. Ik bedoel dat het triest is dat er straks een verdedigend centrum staat dat volgend jaar waarschijnlijk niet bij PSV speelt. Het kostte al heel veel moeite om Rekik terug te halen immers. Dat stemt mij droef.
Geen. Ik bedoel dat het triest is dat er straks een verdedigend centrum staat dat volgend jaar waarschijnlijk niet bij PSV speelt. Het kostte al heel veel moeite om Rekik terug te halen immers. Dat stemt mij droef.
Ah, zo. Ik deel die mening. Maar als je met Isimat en Rekik wél kampioen zou worden heb je wel weer wat te besteden aan versterkingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ontlopen elkaar vrij weinig. Ik heb Rekik wel vier keer aan armen en rompen zien hangen. Dat tegenstanders niet wat slimmer zijn heeft al een aantal pingels voorkomen, anders ga je gewoon nat en Bruma is zo lomp als dat ie groot is. Kopt ie op volle sterkte een bal weg dan ziet het er imponerend uit, maar hij springt er net zo sierlijk onderdoor of tackelt compleet mis.
Ik denk dat het over het algemeen eerder andersom is.
Vorig jaar viel Phillipgod weg en toen gingen we weer de afgrond in waar we net uit kwamen klimmen, dus dat waag ik te betwijfelen. Een gezonde situatie is natuurlijk dat de hoofdcoach ook best eens naar zijn assistenten luistert.
Ah, zo. Ik deel die mening. Maar als je met Isimat en Rekik wél kampioen zou worden heb je wel weer wat te besteden aan versterkingen.
Je steelt in ieder geval van jezelf als je als PSV een selectie hebt waarmee je niet een goede kans hebt op CL-voetbal. Wel of niet CL-voetbal scheelt al snel 10-20 miljoen Euro, daar kan je gemakkelijk een paar extra talentvolle/goede spelers mee kopen en een salaris mee geven. Bovendien is een seizoen zo goed als weggegooid als je geen CL speelt aangezien je dan nagenoeg geen aantrekkelijke tegenstanders hebt.
Dan moet je natuurlijk wel goede spelers kunnen halen (scouting, ooit was PSV hier goed in)! Verder natuurlijk vooral veel investeren in de jeugdopleiding en proberen hun ouders aan hun verstand te brengen dat het ook in het belang van hun kind is om niet al te vroeg naar het buitenland te vertrekken.
Vorig jaar viel Phillipgod weg en toen gingen we weer de afgrond in waar we net uit kwamen klimmen, dus dat waag ik te betwijfelen. Een gezonde situatie is natuurlijk dat de hoofdcoach ook best eens naar zijn assistenten luistert.
Waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Inmiddels kan je constateren dat Cocu geen toptalent is voor het trainersvak. Dat is niet erg en het kan best dat hij een prima man voor op de achtergrond is, vooral naar streven voor in de toekomst in dat geval (zoals uiteindelijk Jan Wouters hiervoor koos). Ik zou uitkijken naar een andere trainer en Cocu aanbieden om ofwel samen met die andere trainer te werken ofwel als assistent te werken, afhankelijk van wat zij prettig vinden.
Vond Bruma inderdaad erg sterk spelen dit seizoen tot nu toe
Wat ie tegen excelsior deed was niet handig maar meeste tegengoals dit jaar waren niet de schuld van Bruma. Rekik vind ik nog niet overtuigen en verdedigt inderdaad ook vaak met hangen en wurgen en daar hadden we m mee
Inmiddels kan je constateren dat Cocu geen toptalent is voor het trainersvak. Dat is niet erg en het kan best dat hij een prima man voor op de achtergrond is, vooral naar streven voor in de toekomst in dat geval (zoals uiteindelijk Jan Wouters hiervoor koos). Ik zou uitkijken naar een andere trainer en Cocu aanbieden om ofwel samen met die andere trainer te werken ofwel als assistent te werken, afhankelijk van wat zij prettig vinden.
Mwa, Fred Rutten, Dick Advocaat en Huub Stevens zijn ook geen kampioen geworden. Eerste conclusies moet je sowieso niet binnen vijf jaar trekken, laat Cocu zitten en doe normaal op aankoopbeleid en het gaat echt wel weer bergop.
Op zich wel handig dat Cocu de ploeg eens van meer afstand en hoger op de tribune moet bekijken. Kan hij ook eens zelf constateren dat het positiespel van deze ploeg ondermaats is.
Op maandag 6 oktober 2014 19:46 schreef Lemming22 het volgende: Op zich wel handig dat Cocu de ploeg eens van meer afstand en hoger op de tribune moet bekijken. Kan hij ook eens zelf constateren dat het positiespel van deze ploeg ondermaats is.
dat zal hij toch wel weten, het erin slijpen is een ander verhaal
Volgens de statistieken is Cocu dit kalender jaar anders goed bezig. Waren het niet 24 van de laatste 28 wedstrijden die onder zijn leiding nu gewonnen zijn? Vind ik toch geen verkeerde statistiek. Hij komt misschien te rustig over in de media, maar hij moet toch iets goed doen. Meen me ook te kunnen herinneren dat Phillip dit seizoen er veel korter op zit. Niet iedereen kan het zien, dus wie weet is hij inderdaad veel strenger en harder tegen zijn spelers. De hetze die tegen hem loopt in zijn tweede seizoen als hoofdcoach(excl de periode als interim, hij wilde toen zelf eigenlijk nog niet) vind ik wel te ver gaan. Geef hem gewoon de kans dit seizoen, niet iedereen is zo'n toptalent als Frank. Mocht het dit seizoen ook niet lukken, dan is het tijd om verder te kijken.
Op dinsdag 7 oktober 2014 11:02 schreef Lhyanna het volgende: Volgens de statistieken is Cocu dit kalender jaar anders goed bezig. Waren het niet 24 van de laatste 28 wedstrijden die onder zijn leiding nu gewonnen zijn? Vind ik toch geen verkeerde statistiek. Hij komt misschien te rustig over in de media, maar hij moet toch iets goed doen. Meen me ook te kunnen herinneren dat Phillip dit seizoen er veel korter op zit. Niet iedereen kan het zien, dus wie weet is hij inderdaad veel strenger en harder tegen zijn spelers. De hetze die tegen hem loopt in zijn tweede seizoen als hoofdcoach(excl de periode als interim, hij wilde toen zelf eigenlijk nog niet) vind ik wel te ver gaan. Geef hem gewoon de kans dit seizoen, niet iedereen is zo'n toptalent als Frank. Mocht het dit seizoen ook niet lukken, dan is het tijd om verder te kijken.
Het zou inderdaad zinloos zijn om Cocu nu te ontslaan. Dit seizoen zou ik gewoon afmaken zoals het is. Ik zou wel iemand naast hem zetten, dit in overleg met hem. Wanneer je daarmee zou moeten beginnen hangt af van wanneer een geschikte persoon beschikbaar komt maar je kan er alvast naar kijken. Je kan constateren dat Cocu momenteel bepaalde kwaliteiten nog onvoldoende heeft. Dan is de logische oplossing om iemand naast hem te zetten die die kwaliteiten wel heeft. Frank Rijkaard is in zijn eentje een middelmatige trainer (n/o , hij kan goed het beste uit een groep spelers halen maar hij kan de spelers niet beter maken, spelsystemen er goed inslijpen enz.), ten Cate is in zijn eentje een geweldige coach die het bij topclubs niet zou overleven. Samen vormden ze een geweldig duo. Er is niets mis mee om met twee coaches te werken. Misschien ontwikkelt Cocu nog die kwaliteiten die hij momenteel tekort komt, misschien niet. Tot die tijd kan je het beter in ieder geval maar aanvullen. Dat doet geen afbreuk aan het respect en de sympathie die ik voor hem heb.
[ Bericht 16% gewijzigd door Bram_van_Loon op 07-10-2014 13:21:34 ]
'PSV nog in gesprek met Reyes voor overgang komende winter'
PSV is nog altijd in contact met Diego Reyes en zou een transfer van de Mexicaan voor komende winter overwegen. Dat meldt althans Ricardo Peláez, voorzitter van diens voormalige club América. PSV Netwerk Diverse Mexicaanse media berichten over een mogelijke overgang van Reyes naar PSV komende winter na uitlatingen van de voorzitter. Die liet weten dat de zaakwaarnemer van Reyes afgelopen week met Porto gesproken heeft over de toekomst van de Mexicaan. De inmiddels 22-jarige Reyes, die zowel in de verdediging als als controlerende middenvelder uit de voeten kan, stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van PSV. Toen wilde Porto hem uiteindelijk niet laten gaan en koos PSV op de laatste dag van de transfermarkt voor huur van Isimat. Reyes komt echter nog steeds niet toe aan speeltijd, waardoor hij zelf graag de overstap zou willen maken.
PSV is nog altijd in contact met Diego Reyes en zou een transfer van de Mexicaan voor komende winter overwegen. Dat meldt althans Ricardo Peláez, voorzitter van diens voormalige club América. PSV Netwerk Diverse Mexicaanse media berichten over een mogelijke overgang van Reyes naar PSV komende winter na uitlatingen van de voorzitter. Die liet weten dat de zaakwaarnemer van Reyes afgelopen week met Porto gesproken heeft over de toekomst van de Mexicaan. De inmiddels 22-jarige Reyes, die zowel in de verdediging als als controlerende middenvelder uit de voeten kan, stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van PSV. Toen wilde Porto hem uiteindelijk niet laten gaan en koos PSV op de laatste dag van de transfermarkt voor huur van Isimat. Reyes komt echter nog steeds niet toe aan speeltijd, waardoor hij zelf graag de overstap zou willen maken.
In tegenstelling tot Cocu, lijkt me Bommel wel een goede trainer. Maar dat kan ik enkel baseren op zijn mediaoptredens en zijn aanwezigheid in het veld.
Het zou inderdaad zinloos zijn om Cocu nu te ontslaan. Dit seizoen zou ik gewoon afmaken zoals het is. Ik zou wel iemand naast hem zetten, dit in overleg met hem. Wanneer je daarmee zou moeten beginnen hangt af van wanneer een geschikte persoon beschikbaar komt maar je kan er alvast naar kijken. Je kan constateren dat Cocu momenteel bepaalde kwaliteiten nog onvoldoende heeft. Dan is de logische oplossing om iemand naast hem te zetten die die kwaliteiten wel heeft. Frank Rijkaard is in zijn eentje een middelmatige trainer (n/o , hij kan goed het beste uit een groep spelers halen maar hij kan de spelers niet beter maken, spelsystemen er goed inslijpen enz.), ten Cate is in zijn eentje een geweldige coach die het bij topclubs niet zou overleven. Samen vormden ze een geweldig duo. Er is niets mis mee om met twee coaches te werken. Misschien ontwikkelt Cocu nog die kwaliteiten die hij momenteel tekort komt, misschien niet. Tot die tijd kan je het beter in ieder geval maar aanvullen. Dat doet geen afbreuk aan het respect en de sympathie die ik voor hem heb.
Wij werken niet dagelijks met Cocu, en hebben dus geen inzicht in hoe hij is. Daarom moeten we terugvallen op resultaten om hem te beoordelen, en dan vind ik dat hij het goed doet. Vooral de terugval toen hij ziek werd vorig jaar is voor mij tekenend.
Op woensdag 8 oktober 2014 16:07 schreef Lange_Lans het volgende: In tegenstelling tot Cocu, lijkt me Bommel wel een goede trainer. Maar dat kan ik enkel baseren op zijn mediaoptredens en zijn aanwezigheid in het veld.
Hij heeft meer uitstraling maar laat hem Maar eerst ervaring opdoen en zich bewijzen.
Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Bram_van_Loon het volgende: [..] Het zou inderdaad zinloos zijn om Cocu nu te ontslaan. Dit seizoen zou ik gewoon afmaken zoals het is. Ik zou wel iemand naast hem zetten, dit in overleg met hem. Wanneer je daarmee zou moeten beginnen hangt af van wanneer een geschikte persoon beschikbaar komt maar je kan er alvast naar kijken. Je kan constateren dat Cocu momenteel bepaalde kwaliteiten nog onvoldoende heeft. Dan is de logische oplossing om iemand naast hem te zetten die die kwaliteiten wel heeft. Frank Rijkaard is in zijn eentje een middelmatige trainer (n/o , hij kan goed het beste uit een groep spelers halen maar hij kan de spelers niet beter maken, spelsystemen er goed inslijpen enz.), ten Cate is in zijn eentje een geweldige coach die het bij topclubs niet zou overleven. Samen vormden ze een geweldig duo. Er is niets mis mee om met twee coaches te werken. Misschien ontwikkelt Cocu nog die kwaliteiten die hij momenteel tekort komt, misschien niet. Tot die tijd kan je het beter in ieder geval maar aanvullen. Dat doet geen afbreuk aan het respect en de sympathie die ik voor hem heb.
Frank de Boer heeft Henny Spijkerman dan ook hard nodig.
@RikElfrink: Willems net even gesproken. Onzeker voor de return tegen Portugal, dikke en pijnlijke enkel. Ook #PSV kan dat niet gebruiken, hij is in vorm
Op woensdag 8 oktober 2014 16:07 schreef Lange_Lans het volgende: In tegenstelling tot Cocu, lijkt me Bommel wel een goede trainer. Maar dat kan ik enkel baseren op zijn mediaoptredens en zijn aanwezigheid in het veld.
Laten we niet weer gokken op een onervaren trainer. Ik zie net weer een beetje een positief beleid gevormd worden, laten we dat na 'periode-Cocu' proberen zo vol te houden. Al heb ik uiteraard alle vertrouwen in god Mark.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: [..] Laten we niet weer gokken op een onervaren trainer. Ik zie net weer een beetje een positief beleid gevormd worden, laten we dat na 'periode-Cocu' proberen zo vol te houden. Al heb ik uiteraard alle vertrouwen in god Mark.
wat is er dan in positieve zin veranderd qua beleid?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik las vandaag in de krant dat er volgens Bakkali helemaal geen problemen zijn tussen hem en de club en dat hij binnenkort weer verwacht te gaan spelen.
Ik heb het al vaker gezegd: dat jong spoort gewoonweg niet....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende: Ik las vandaag in de krant dat er volgens Bakkali helemaal geen problemen zijn tussen hem en de club en dat hij binnenkort weer verwacht te gaan spelen.
Ik heb het al vaker gezegd: dat jong spoort gewoonweg niet....
Eeuwig zinde dat het zo verkeerd tussen zijn oren zit. Hij had met zijn talent op dit moment zeker van toegevoegde waarde geweest ten opzichte van Narsingh en Jozefzoon. Om maar niet te zwijgen over Locadia op de vleugel.
Op maandag 13 oktober 2014 17:12 schreef Lemming22 het volgende: [..] Eeuwig zinde dat het zo verkeerd tussen zijn oren zit. Hij had met zijn talent op dit moment zeker van toegevoegde waarde geweest ten opzichte van Narsingh en Jozefzoon. Om maar niet te zwijgen over Locadia op de vleugel.
Maar het zit ook niet een béétje verkeerd hè? Die is echt volledig matteklap
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Maar het zit ook niet een béétje verkeerd hè? Die is echt volledig matteklap
Ja die heeft wel een flink aantal knopen los. Ik denk ook niet dat zo'n gast met een betere begeleiding, wat PSV nu wil gaan doen vanwege onder andere dit geval, het wel op de rails had gekregen. Het zit fout in zijn aard.
alsof het alleen aan de verdedigers ligt, ik heb het niet gezien hoor maar meestal is dat niet zo.
Brenet deed mee, dus een groot deel zal daar aan liggen.
Maar eh, hij speelde 4-2-4 met Maher op het middenveld. Dan creëer je natuurlijk 2 eilandjes. 1 aanvallend eilandje met 5 en een verdedigend eilandje van 5. Da ken natuurlijk niet hè.
Brenet deed mee, dus een groot deel zal daar aan liggen.
Maar eh, hij speelde 4-2-4 met Maher op het middenveld. Dan creëer je natuurlijk 2 eilandjes. 1 aanvallend eilandje met 5 en een verdedigend eilandje van 5. Da ken natuurlijk niet hè.
Vind ik een beetje een lulletje rozenwater. Daar lijkt de harde hand te moeten regeren en ik betwijfel of hij dat hanteert.
Geen idee, hij deed een tijdje wat bij Ajax in de jeugd, hij houdt van aanvallend voetbal, was zelf ook nog wel een aardige buitenspeler maar zonder middenveld voetballen kan je toch wel naïef noemen
Geen idee, hij deed een tijdje wat bij Ajax in de jeugd, hij houdt van aanvallend voetbal, was zelf ook nog wel een aardige buitenspeler maar zonder middenveld voetballen kan je toch wel naïef noemen
Het mag wel opmerkelijk genoemd worden dat je als opleidingsland niet naar het jeugd-EK mag.
Laatste berichten waren dat hij utrecht uit wel/niet zou halen.
AZ is een matig elftal. Moet je thuis gewoon opzij zetten.
Spelen één van het leukste voetbal dit seizoen van alle Eredivisie ploegen en dat ondanks alle onrust. Ik zie het juist erg somber in voor Psv.
Guus Hupperts.
Hopelijk heb ik nu voldoende gezegd.
Hupperts is wel tragisch ja. Al doet hij zeker niet onder voor Narsingh en Jozefzoon in aanvallend opzicht
Jozefzoon is echt drama ja. Narsingh vind ik wel beter dan Huppertsje
Spelen één van het leukste voetbal dit seizoen van alle Eredivisie ploegen en dat ondanks alle onrust. Ik zie het juist erg somber in voor Psv.
[..]
Doe niet zo overdreven. Psv hoort daar thuis 'simpel' van te winnen. Zo leuk spelen ze ook helemaal niet.
Heb jij Psv wel zien spelen die seizoen? Het bestaat puur en alleen uit toevalligheden terende op opvliegingen. Dat Psv treedt nu dus aan zonder Depay, Wijnaldum en Bruma en zelfs Cocu kan niet boos op ze worden in de rust
Oh en dan vergeet ik de belangrijkste afwezige nog... Hiljemark is er niet bij
Heb jij Psv wel zien spelen die seizoen? Het bestaat puur en alleen uit toevalligheden terende op opvliegingen. Dat Psv treedt nu dus aan zonder Depay, Wijnaldum en Bruma en zelfs Cocu kan niet boos op ze worden in de rust
Ik heb AZ nog triester zien spelen met Willem 2 uit en Heerenveen thuis als dieptepunt.
Ik kan me herinneren dat die ooit aangepast had moeten worden
Hoofd Jeugdopleiding Art Langeler schrijft elke week een column voor PSV.nl. Hoofd Jeugdopleiding Art Langeler schrijft elke week een column voor PSV.nl. PSV Georgië Afgelopen dagen een bliksembezoek gebracht aan Tbilisi in Georgië samen met Twan Scheepers. Boris en Angelo (spelers van Montenegro onder 19 en selectie-spelers van Jong PSV) speelden daar een 4-landen kwalificatie voor het EK onder 19 aankomende zomer. We proberen als kader van PSV zoveel mogelijk onze jongens te volgen op de plaatsen waar ze interlands spelen om zo onze betrokkenheid te tonen en evtuele goede spelers in beeld te krijgen. Boris en Angelo hebben het beiden nog niet zo makkelijk bij PSV, ze moeten wennen aan het niveau en de cultuur. Des te meer een reden ze te gaan bekijken in hun eigen omgeving met hun landgenoten.
PSV Nachtelijk restaurantbezoek Het moest wel snel allemaal want ik had dinsdag weer afspraken en kon pas zondag weg, dus met recht bliksembezoek. Met de auto naar Schiphol, vliegtuig zondag einde middag naar München. Daar 3 uur wachten, rond tienen vliegen naar Tbilisi, aankomst inclusief tijdsverschil van 2 uur ongeveer 3 uur in de nacht. Gelukkig was er een contactpersoon die ons opwachtte en dit bleek een hele aardige man te zijn. Om vier uur zaten we in een restaurant wijn te proeven en Georgische specialiteiten te proeven, alles aangeboden door de Georgische voetbalbond! Wel apart; ga hier in Holland maar een om 4 uur ‘s nachts een restaurant in, dan kom je niet verder dan een kebab-zaak. In Tblilisi liep het restaurant nog aardig vol, groepen mensen die om 5 uur ‘s nachts gewoon nog uit eten gingen! Wij rond zessen in het hotel, bijgeslapen tot een uur of 11.
PSV Goals van Angelo en Boris Volgende morgen even samen geluncht in de stad, enorm veel verkeer, een straat oversteken te voet kun je vergeten. Met handgebaren wat eten besteld, na veel pijn en moeite konden we met euro’s betalen. Toen naar het stadion, eindelijk aan het ‘werk’. op veld 2 speelde Montenegro tegen Cyprus. Angelo speelde in de basis, Boris was niet helemaal fris (griepje) en hij viel in rond de 70e minuut. Beiden deden het prima! Angelo scoorde 2x en had een groot spelaandeel, hangend vanaf links. Boris scoorde ook in zijn invalbeurt, dus eigenlijk allebei een goede indruk. In de tweede helft is Twan bij deze wedstrijd gebleven, ik ben naar het andere veld gegaan waar Georgië tegen Roemenië speelde.
PSV Aap uit de mouw Wel een paar opvallende spelers met name bij Georgië. Onze ‘begeleider’ bleek ook zaakwaarnemer te zijn en tipte me uiteraard voor allerlei spelers. Er stond een groot buffet klaar dat ik even heb overgeslagen, na een praatje met onze jongens en het weerzien van Twan met Archil Arveladze (hebben samen gespeeld vroeger) stond onze begeleiding erop dat we uit eten gingen. Na een rit van een uurtje door de stad (schitterend gelegen tussen de bergen) kwamen we uit bij een Georgisch eethuis. Drie uur later, heel veel gerechten en wijnen verder en leuke gesprekken met allerlei mensen die aanschoven om spelers aan te prijzen, verlieten we het pand weer. Volgende stop; een luxe hotel waar we volgens de heren even wat gingen drinken. Toen er een paar vaders aanschoven van talentvolle spelers was ik er wel klaar mee. De aap kwam eindelijk uit de mouw; de Georgische bond en een club wilden toch wel graag zaken doen, samenwerking waarbij wij grote talenten onder onze hoede nemen. Het gesprek werd ineens serieus maar toen ik in drie zinnen aangaf wat ik van de spelers vond en ook helder maakte dat een samenwerking in deze vorm niet aan de orde is was het ook zo weer voorbij. Twan en ik gaven aan wel naar het hotel te willen, we moesten om 4 uur ‘s nachts weer vliegen. Met onze begeleider (die overigens echt alles voor ons deed, geweldige vent) nog even een bakje koffie gedronken in het centrum en toen via hotel naar het vliegveld.
PSV Terugreis 4 uur de lucht in, overstap München, half acht in de morgen op Schiphol, tien uur weer op De Herdgang voor de volgende afspraak, met PSV TV. Leuke trip, erg gezellig met Twan, goede dingen gezien van de jongens, contact gelegd met de bond en een groot Georgisch talent gezien dat we wellicht gaan uitnodigen voor een stage – kortom geslaagde trip. Ook wel weer erg lekker om juichende kinderen te zien toen ik einde van de dag thuis kwam.
Art Langeler Hoofd Jeugdopleiding
Goed reisverhaal weer van Art. Aardig gepareerd ook wel. Jammer dat hij er pas na de 12e poging achterkomt dat ze iets van hem willen.
Ja hihaho, hij staat hier niet voor lul hoor? In Nederland is het de gewoonte om 3 keer te kussen, Chantal gaat daar opeens van afwijken.. en omdat hij dan al een schlemiel is ook maar even schijtlollig doen van HA KNEUS HIJ FAALT ..
Nou, humor hoor. Kut kranten, ga nieuws op je site zetten ipv dumpert uithangen.
Ja hihaho, hij staat hier niet voor lul hoor? In Nederland is het de gewoonte om 3 keer te kussen, Chantal gaat daar opeens van afwijken.. en omdat hij dan al een schlemiel is ook maar even schijtlollig doen van HA KNEUS HIJ FAALT ..
Nou, humor hoor. Kut kranten, ga nieuws op je site zetten ipv dumpert uithangen.
Je weet ons aller Ajax komt pas zo tegen de kerstperiode weer op stoom en om dan weer een geweldige eindsprint in te zetten op weg naar de landstitel.
Het is gewoon dobbelen toch? De selecties zijn redelijk gelijkwaardig imo, met als verschil dat de Boer duidelijk de betere trainer is. Dat 'eindsprint' argument is dikke kul Als je als Ajacied zijnde ziet dat je team ieder jaar eerst met de pet ernaar gooit en vervolgens met de hakken over de sloot nog kampioen wordt dan kun enerzijds denken: Mooi gedaan! Anderzijds kun je ook je spelers een schop in de kloten geven dat ze het elk jaar zo ver laten komen.
zo 26-10 14.30 FC Utrecht - PSV za 1-11 20.45 PSV - ADO Den Haag zo 9-11 16.45 Heracles Almelo - PSV
Ook best lekker
zo 23-11 12.30 FC Groningen - PSV zo 30-11 16.45 PSV - Feyenoord za 6-12 20.45 FC Dordrecht - PSV zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente za 20-12 19.45 PSV - Go Ahead Eagles
Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende: zo 26-10 14.30 FC Utrecht - PSV za 1-11 20.45 PSV - ADO Den Haag zo 9-11 16.45 Heracles Almelo - PSV
9 punten.
quote:
Ook best lekker
zo 23-11 12.30 FC Groningen - PSV zo 30-11 16.45 PSV - Feyenoord za 6-12 20.45 FC Dordrecht - PSV zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente za 20-12 19.45 PSV - Go Ahead Eagles
Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef tja77 het volgende: Iemand cijfers voor de spelers? Hoe was onze Franse debutant in de defensie? Niet echt getest of wel?
Wel lekker, zonder Depay, Wijnaldum, Schaars, Bruma, Hiljemark gewoon winnen met ruime cijfers en geen tegentreffer.
Dankje, goed om te zien dat bij het wegvallen van een aantal belangrijke spelers, dit soort spelers iets extra's kunnen. Want meestal komen ze niet boven de 7 uit.
Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef tja77 het volgende: Iemand cijfers voor de spelers? Hoe was onze Franse debutant in de defensie? Niet echt getest of wel?
Wel lekker, zonder Depay, Wijnaldum, Schaars, Bruma, Hiljemark gewoon winnen met ruime cijfers en geen tegentreffer.
Isimat inderdaad niet echt getest. Wel veel rust aan de bal en durft de bal bij zich te houden, maar heeft geen geweldige inspeelpass.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de eerste helft heb gezien, maar Hendrix was enorm goed. Waarschijnlijk had hij tijdens de thee pas in de gaten dat hij Gudelj nog in zijn binnenzak had. Gaurdado ook goed, en de Jong, Willems en Maher ook.
Op zondag 19 oktober 2014 09:23 schreef Gutanoth het volgende: Waarom kan je in het buitenland geen fox sport samenvatting kijken iemand anders een goede site waar de samenvatting staat?
Ik gebruik altijd Hola plugin.. kan je gewoon downloaden
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Met twee prachtige acties leidde Jetro Willems zaterdag tegen AZ (3-0) de eerste twee doelpunten van PSV in. De linksback, die de laatste jaren veel kritiek moest slikken, bevestigde daarmee zijn sterke spel van dit seizoen.
"Ik voel me beter dan ooit'', zei Willems onomwonden. "Ik speel volwassener, dat heeft ook met ervaring te maken. Vergeet niet dat dit al mijn vierde seizoen bij PSV is.''
Willems is pas 20 jaar, maar beschikt al over een schat aan ervaring. De Rotterdammer was op 18-jarige leeftijd basisspeler bij Oranje tijdens het mislukte EK van 2012, maar viel daarna ver terug. Daarom dateert zijn laatste optreden in het Nederlands elftal van november vorig jaar.
"Het is allemaal heel snel gegaan met mij, maar daar heb ik geen moment spijt van gehad. Misschien heb ik die jaren wel nodig gehad om er nu weer bovenuit te steken.''
Onder toeziend oog van bondscoach Guus Hiddink leverde Willems tegen AZ twee fraaie assists. "Oranje? Die keuze ligt niet bij mij, ik geef alleen opties. Wat komt, dat komt.''
van nusport.nl
ik moet toegeven dat hij de laatste tijd over het algemeen beter speelt dan voorheen. laten we hopen dat hij dit vast kan houden en nog verder uit kan bouwen.
Als ze nu met dezelfde mentaliteit hadden gespeeld tegen Zwolle en Heerenveen dan hadden ze wellicht niet verloren. Het kan gebeuren dat je niet goed genoeg bent maar als je zoveel geld krijgt voor het voetballen dan mag je toch minstens 100% inzet verwachten.
Eerder scoren, niet de tegenstander 20 minuten het betere van het spel laten hebben in eigen huis, in de 2e helft nog minimaal één keer scoren.
Het was vrij degelijk maar 'perfect' en 'kon niet beter', nee
Aan die Guardado gaan we nog veel hebben trouwens.
AZ was geen moment beter.
Als ze nu met dezelfde mentaliteit hadden gespeeld tegen Zwolle en Heerenveen dan hadden ze wellicht niet verloren. Het kan gebeuren dat je niet goed genoeg bent maar als je zoveel geld krijgt voor het voetballen dan mag je toch minstens 100% inzet verwachten.
toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.
toon gerbrands nu bij studio sport. stelt dat psv snakte naar succes toen hij binnenkwam, en hij binnen 80 dagen al een topsportklimaat heeft geherintroduceerd.
nou, ik ben benieuwd.
Ik haal de platte kar al van stal
ik moet toegeven dat hij de laatste tijd over het algemeen beter speelt dan voorheen. laten we hopen dat hij dit vast kan houden en nog verder uit kan bouwen.