Wij werken niet dagelijks met Cocu, en hebben dus geen inzicht in hoe hij is. Daarom moeten we terugvallen op resultaten om hem te beoordelen, en dan vind ik dat hij het goed doet. Vooral de terugval toen hij ziek werd vorig jaar is voor mij tekenend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou inderdaad zinloos zijn om Cocu nu te ontslaan. Dit seizoen zou ik gewoon afmaken zoals het is. Ik zou wel iemand naast hem zetten, dit in overleg met hem. Wanneer je daarmee zou moeten beginnen hangt af van wanneer een geschikte persoon beschikbaar komt maar je kan er alvast naar kijken. Je kan constateren dat Cocu momenteel bepaalde kwaliteiten nog onvoldoende heeft. Dan is de logische oplossing om iemand naast hem te zetten die die kwaliteiten wel heeft. Frank Rijkaard is in zijn eentje een middelmatige trainer (n/o , hij kan goed het beste uit een groep spelers halen maar hij kan de spelers niet beter maken, spelsystemen er goed inslijpen enz.), ten Cate is in zijn eentje een geweldige coach die het bij topclubs niet zou overleven. Samen vormden ze een geweldig duo. Er is niets mis mee om met twee coaches te werken. Misschien ontwikkelt Cocu nog die kwaliteiten die hij momenteel tekort komt, misschien niet. Tot die tijd kan je het beter in ieder geval maar aanvullen. Dat doet geen afbreuk aan het respect en de sympathie die ik voor hem heb.
Hij heeft meer uitstraling maar laat hemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
In tegenstelling tot Cocu, lijkt me Bommel wel een goede trainer. Maar dat kan ik enkel baseren op zijn mediaoptredens en zijn aanwezigheid in het veld.
Das mooi kut weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
Willems geblesseerd van het veld bij Jong Oranje
Frank de Boer heeft Henny Spijkerman dan ook hard nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou inderdaad zinloos zijn om Cocu nu te ontslaan. Dit seizoen zou ik gewoon afmaken zoals het is. Ik zou wel iemand naast hem zetten, dit in overleg met hem. Wanneer je daarmee zou moeten beginnen hangt af van wanneer een geschikte persoon beschikbaar komt maar je kan er alvast naar kijken. Je kan constateren dat Cocu momenteel bepaalde kwaliteiten nog onvoldoende heeft. Dan is de logische oplossing om iemand naast hem te zetten die die kwaliteiten wel heeft. Frank Rijkaard is in zijn eentje een middelmatige trainer (n/o , hij kan goed het beste uit een groep spelers halen maar hij kan de spelers niet beter maken, spelsystemen er goed inslijpen enz.), ten Cate is in zijn eentje een geweldige coach die het bij topclubs niet zou overleven. Samen vormden ze een geweldig duo. Er is niets mis mee om met twee coaches te werken. Misschien ontwikkelt Cocu nog die kwaliteiten die hij momenteel tekort komt, misschien niet. Tot die tijd kan je het beter in ieder geval maar aanvullen. Dat doet geen afbreuk aan het respect en de sympathie die ik voor hem heb.
Misschien is dat zo, reden te meer om Cocu ook zo'n assistent te gunnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft Henny Spijkerman dan ook hard nodig.
In plaats daarvan krijgt die Faber, meer een concurrent dan een assistent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien is dat zo, reden te meer om Cocu ook zo'n assistent te gunnen.
Zucht. Was net wel aardig in vormquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
Willems geblesseerd van het veld bij Jong Oranje
Ik ben oprecht 3x klaargekomen. Maargoed, het gaat dan ook wel over Memphisquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef rik-jacobs het volgende:
Mensennnn, check hier mijn nieuwe filmpje over Memphis Depay: Ik hoor graag wat jullie ervan vinden
Laten we niet weer gokken op een onervaren trainer. Ik zie net weer een beetje een positief beleid gevormd worden, laten we dat na 'periode-Cocu' proberen zo vol te houden. Al heb ik uiteraard alle vertrouwen in god Mark.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
In tegenstelling tot Cocu, lijkt me Bommel wel een goede trainer. Maar dat kan ik enkel baseren op zijn mediaoptredens en zijn aanwezigheid in het veld.
wat is er dan in positieve zin veranderd qua beleid?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laten we niet weer gokken op een onervaren trainer. Ik zie net weer een beetje een positief beleid gevormd worden, laten we dat na 'periode-Cocu' proberen zo vol te houden. Al heb ik uiteraard alle vertrouwen in god Mark.
Fantastisch filmpje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef rik-jacobs het volgende:
Mensennnn, check hier mijn nieuwe filmpje over Memphis Depay: Ik hoor graag wat jullie ervan vinden
chickenskinquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef rik-jacobs het volgende:
Waarom zijn een hoop beelden zo raar ingezoomd en soms vaag vervormd/niet in 16:9 aspect ratio?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef rik-jacobs het volgende:
Ik heb hem voor je gedeeld op hyves.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:39 schreef rik-jacobs het volgende:
Hyves bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je gedeeld op hyves.
zou ik nog steeds een prima optie vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef zerokil het volgende:
Marwijk - Bommel, dat zie ik nog wel gebeuren.
Jawel, alleen noemen ze het nu facebookquote:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:02:02Wijnaldum heeft vanwege knieklachten de selectie van het Nederlands elftal verlaten #psv #oranje reageer retweet
te lang op zijn tenen gelopen denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:02:02Wijnaldum heeft vanwege knieklachten de selectie van het Nederlands elftal verlaten #psv #oranje reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |