dat heeft iedereen kunnen zien hans.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Amateuristisch van Bruma om rood te pakken terwijl de ploeg met 3-0 voorstaat en de wedstrijd zo goed als gespeeld is.
Het mag best nog eens worden opgemerkt Griet. Jezus, het is geen pupillenelftal. Een beetje je verstand gebruiken mag wel als je in PSV-1 voetbalt. Nu rood pakken voor de statistieken en hierdoor wellicht tegen AZ 2 of 3 punten laten liggen, erg dom voor iemand van zijn leeftijd met dat aantal jaren ervaring op het hoogste niveau.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat heeft iedereen kunnen zien hans.
maar bedankt voor je bijdrage.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Een postbode juicht ook niet, dus terecht dit.
Gek genoeg nog geen van Gaal gifje gezien over het "JUICHEN!!!!"quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe die gesprekken in de kleedkamer verlopen.
Was ook niks. Al had hij er eigenlijk niet eens meer achteraan moeten rennen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die het niks vond van Bruma?
Het enige dat ik in de herhaling zag, was de Excelsior-speler struikelen over zijn eigen hakken. Wat daarvoor gebeurde, was niet te zien in Studio Sport. Maar gezien de reactie van Bruma, denk ik dat hij hem wel heel licht raakte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die het niks vond van Bruma?
Tsja, op dat gebied is hij natuurlijk wel ervaren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het enige dat ik in de herhaling zag, was de Excelsior-speler struikelen over zijn eigen hakken. Wat daarvoor gebeurde, was niet te zien in Studio Sport. Maar gezien de reactie van Bruma, denk ik dat hij hem wel heel licht raakte.
Helemaal mee eens. Gewoon een oerdomme actie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, op dat gebied is hij natuurlijk wel ervaren.
Ikzelf had die spits gewoon laten lopen en in het ergste geval laten scoren. Je staat verdorie 3-0 voor en Excelsior heeft NIKS in te brengen, onbegrijpelijk dat hij de scheids überhaupt de optie geeft hem eraf te sturen.
Ze juichen niet omdat de eerste een kut goal was. En de tweede tikte narsingh hem er net in waardoor locadia niet zo blij is en narsingh dan natuurlijk ook niet als een malle kan gaan juichen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Overigens snap ik de uitleg wel hoor, dat ze niet juichen omdat ze echt zwaar ondermaats speelden. Dus dat is in principe wel een goed teken. Maar toch, zo'n gesprek... "Ja jongens, ik vind toch dat we meer moeten juichen bij goals, voor de fans." Zoiets wordt toch niet gezegd in de kleedkamer...
Dat is dus juist waar ik bang voor ben, dat 'ie er niks van leertquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef nickhguitar het volgende:
Ach, Bruma leert hier weer van. Krijgt waarschijnlijk 1 wedstrijdje ofzo? Goede kans om die Isimat o.i.d. ook een keer te zien. Verder prima overwinning, al was het spel wel wat pover, zeker het eerste kwartier.
Denk dat dan juist het "verrassingseffect" van de opkomende back weg is, zodra Willems gedekt wordt door een rechtshalf of rechtsback van de tegenstander, komt hij niet aan zulke schoten toe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
Willems een keertje linksbuiten zetten en een ander op de back? #durftevragen
Op VZ staat dat hij absoluut niet de intentie had om de speler te raken, daarnaast; hij schopt 'm ook niet bepaald onderuit. Ik vind het altijd een beetje lullig rode kaarten geven zo, maar ach; wel een goed moment voor de scheidsrechter om te laten zien dat hij de regels tot in de puntjes beheerst.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dus juist waar ik bang voor ben, dat 'ie er niks van leert
Van mijn part speelde hij de sterren van de hemel (wat hij niet deed) maar als je zo je ploeg benadeelt dan past een sanctie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:45 schreef F.Begbie het volgende:
3 punten. Bruma is een ongelofelijke amoebe.
Natuurlijk maar als je al jezelf in de problemen brengt door een gebrek aan tactisch inzicht ga dan in ieder geval niet de noodrem gebruiken wanneer je met 3-0 voorstaat tegen een middelmatige ploeg en je nog maar een half uur hoeft te spelen. Dan heb je er weinig van begrepen. Als die jongen nu 16 jaar oud zou zijn en zou debuteren dan kan dat eens door de vingers worden gezien maar toch niet met zijn leeftijd en ervaring.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:00 schreef Buitendam het volgende:
Het is gewoon een overtreding. Hij moet die jongen ruimte geven.
Dat is dus helemaal niet belangrijk. Intentie of niet, hij heeft hem geraakt op een dusdanige manier dat de scheids een kaart kan trekken en hij riskeerde dit op een moment waarop dat niet nodig was. Als PSV gelijk zou staan of met 1 doelpunt voor zou staan maar onder druk zou staan dan mag je zoiets doen, niet als je met 3-0 voorstaat terwijl je al 60 minuten hebt gespeeld. Het is oliedom. Ik begin te begrijpen waarom hij het bij Chelsea niet heeft gered.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op VZ staat dat hij absoluut niet de intentie had om de speler te raken
Nu pas ja? Serieus?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom hij het bij Chelsea niet heeft gered.
Engelse humor: understatements en hyperbolen. Zonder intonatie komt het minder goed aan, met intonatie blijken veel Nederlanders het helaas ook niet te begrijpen.quote:
1quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog geen schorsingsvoorstel voor Bruma dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |