Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef BeamofLight het volgende: uberhaupt is het vrij raar dat wij op donderdagavond naar moskou moeten en zondag om half een weer moeten...
Ga weg zeiksnor. Allemaal smoesjes. Als je om gister om 21u had moeten voetballen en zondag om 16.30 was het wel goed geweest?
Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef BeamofLight het volgende: uberhaupt is het vrij raar dat wij op donderdagavond naar moskou moeten en zondag om half een weer moeten...
Omdat dat van te voren al was ingepland door de KNVB, ergens in juni zullen we maar zeggen.
Zo werkt het al jaren. Lijkt me ook dat clubs liever zondag spelen dan op maandagavond.
Toch raar dat ik iedere dag tot half zes moet werken en de dag erna er om acht uur weer moet staan.....en ik krijg niet zo een salaris betaald.
Laten we eerlijk wezen, Excelsior thuis om 12:30. Dat is geen makkie, hé. De promovendus die op bezoek komt, daar is optimale voorbereiding voor nodig.
Een paar dagen rust moet toch wel genoeg zijn voor een professional.
Een paar dagen rust moet toch wel genoeg zijn voor een professional.
In Engeland staan ze ook niet te stampen of te huilen als ze zondags weer moeten voetballen na EL of woensdags CL gespeeld hebbende zaterdag weer te moeten voetballen.
In Engeland staan ze ook niet te stampen of te huilen als ze zondags weer moeten voetballen na EL of woensdags CL gespeeld hebbende zaterdag weer te moeten voetballen.
In het buitenland zijn de schema's overvol.
Precies. Dus dat gezeur om die speeldata mag van mij wel ophouden.
Over het algemeen zijn daar de selecties net wat breder, en kan er veel meer gerouleerd worden. Tevens zijner bij PSV al een aantal belangrijke spelers die geblesseerd zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef BB-King het volgende: Wow, foto met Andy van der Meyde. Die andere ken ik niet. Heeft het waarschijnlijk nooit gemaakt.
Wat een dom gezwets. Had dat van jou niet verwacht. Die clubs hebben elke positie wel 3 dubbel bezet en kunnen heel veel rouleren + spelen ze daar vaak op maandag wanneer ze op donderdag EL gespeeld hebben.
PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
LIKE als blij bent dat Memphis voor voetbal heeft gekozen!
Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef Geo4kant het volgende: PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
LIKE als blij bent dat Memphis voor voetbal heeft gekozen!