Volgens Thais Slegers had 'ie al last van een knie maar nu 's 't verergerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
te lang op zijn tenen gelopen denk ik
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-10-2014 om 14:10:02#PSV opgelucht, Wijnaldum geen ernstige blessure aldus de dokter. Onzeker voor AZ-thuis, afwezigenlijst is al lang (Bruma, Brenet geschorst) reageer retweet
valt wel mee johquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er eigenlijk nog WEL fit
Cmiljanic, Rudovic, Boljevic en Lukovic.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er eigenlijk nog WEL fit
En Jeroen Zoet, Locadia en Jozefzoon. Topshow.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cmiljanic, Rudovic, Boljevic en Lukovic.
Eeuwig zinde dat het zo verkeerd tussen zijn oren zit. Hij had met zijn talent op dit moment zeker van toegevoegde waarde geweest ten opzichte van Narsingh en Jozefzoon. Om maar niet te zwijgen over Locadia op de vleugel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las vandaag in de krant dat er volgens Bakkali helemaal geen problemen zijn tussen hem en de club en dat hij binnenkort weer verwacht te gaan spelen.
Ik heb het al vaker gezegd: dat jong spoort gewoonweg niet....
Maar het zit ook niet een béétje verkeerd hè?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eeuwig zinde dat het zo verkeerd tussen zijn oren zit. Hij had met zijn talent op dit moment zeker van toegevoegde waarde geweest ten opzichte van Narsingh en Jozefzoon. Om maar niet te zwijgen over Locadia op de vleugel.
Ja die heeft wel een flink aantal knopen los. Ik denk ook niet dat zo'n gast met een betere begeleiding, wat PSV nu wil gaan doen vanwege onder andere dit geval, het wel op de rails had gekregen. Het zit fout in zijn aard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het zit ook niet een béétje verkeerd hè?Die is echt volledig matteklap
Wie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bakkali
Dat we daar nog aandacht aan besteden.
Niet zo denigrerend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
Jong Oranje met 3/4 PSV verdediging verliest met 5-4 van Portugal..... goh.
alsof het alleen aan de verdedigers ligt, ik heb het niet gezien hoor maar meestal is dat niet zo.quote:
Maher stond op het middenveld, dan krijg je het sowieso al moeilijk. Hupperts naast hem en Ake in de punt naar achter.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof het alleen aan de verdedigers ligt, ik heb het niet gezien hoor maar meestal is dat niet zo.
Brenet deed mee, dus een groot deel zal daar aan liggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof het alleen aan de verdedigers ligt, ik heb het niet gezien hoor maar meestal is dat niet zo.
Nee, ik had Koster toch wel iets hoger ingeschatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brenet deed mee, dus een groot deel zal daar aan liggen.
Maar eh, hij speelde 4-2-4 met Maher op het middenveld. Dan creëer je natuurlijk 2 eilandjes. 1 aanvallend eilandje met 5 en een verdedigend eilandje van 5. Da ken natuurlijk niet hè.
Vind ik een beetje een lulletje rozenwater. Daar lijkt de harde hand te moeten regeren en ik betwijfel of hij dat hanteert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, ik had Koster toch wel iets hoger ingeschat
Geen idee, hij deed een tijdje wat bij Ajax in de jeugd, hij houdt van aanvallend voetbal, was zelf ook nog wel een aardige buitenspeler maar zonder middenveld voetballen kan je toch wel naïef noemenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een lulletje rozenwater. Daar lijkt de harde hand te moeten regeren en ik betwijfel of hij dat hanteert.
Het mag wel opmerkelijk genoemd worden dat je als opleidingsland niet naar het jeugd-EK mag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, hij deed een tijdje wat bij Ajax in de jeugd, hij houdt van aanvallend voetbal, was zelf ook nog wel een aardige buitenspeler maar zonder middenveld voetballen kan je toch wel naïef noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |