Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef BeamofLight het volgende: uberhaupt is het vrij raar dat wij op donderdagavond naar moskou moeten en zondag om half een weer moeten...
Ga weg zeiksnor. Allemaal smoesjes. Als je om gister om 21u had moeten voetballen en zondag om 16.30 was het wel goed geweest?
Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef BeamofLight het volgende: uberhaupt is het vrij raar dat wij op donderdagavond naar moskou moeten en zondag om half een weer moeten...
Omdat dat van te voren al was ingepland door de KNVB, ergens in juni zullen we maar zeggen.
Zo werkt het al jaren. Lijkt me ook dat clubs liever zondag spelen dan op maandagavond.
Toch raar dat ik iedere dag tot half zes moet werken en de dag erna er om acht uur weer moet staan.....en ik krijg niet zo een salaris betaald.
Laten we eerlijk wezen, Excelsior thuis om 12:30. Dat is geen makkie, hé. De promovendus die op bezoek komt, daar is optimale voorbereiding voor nodig.
Een paar dagen rust moet toch wel genoeg zijn voor een professional.
Een paar dagen rust moet toch wel genoeg zijn voor een professional.
In Engeland staan ze ook niet te stampen of te huilen als ze zondags weer moeten voetballen na EL of woensdags CL gespeeld hebbende zaterdag weer te moeten voetballen.
In Engeland staan ze ook niet te stampen of te huilen als ze zondags weer moeten voetballen na EL of woensdags CL gespeeld hebbende zaterdag weer te moeten voetballen.
In het buitenland zijn de schema's overvol.
Precies. Dus dat gezeur om die speeldata mag van mij wel ophouden.
Over het algemeen zijn daar de selecties net wat breder, en kan er veel meer gerouleerd worden. Tevens zijner bij PSV al een aantal belangrijke spelers die geblesseerd zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef BB-King het volgende: Wow, foto met Andy van der Meyde. Die andere ken ik niet. Heeft het waarschijnlijk nooit gemaakt.
Wat een dom gezwets. Had dat van jou niet verwacht. Die clubs hebben elke positie wel 3 dubbel bezet en kunnen heel veel rouleren + spelen ze daar vaak op maandag wanneer ze op donderdag EL gespeeld hebben.
PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
LIKE als blij bent dat Memphis voor voetbal heeft gekozen!
Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef Geo4kant het volgende: PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
Guardado inderdaad terug, De Jong is nog onzeker. Ben bang dat Locadia daar weer voor wordt ingezet als hij het niet haalt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef Geo4kant het volgende: PSV Fans Velen van jullie wisten dit misschien niet, maar onze sterspeler Memphis Depay ambieerde nog niet zo lang geleden ook een carriere in de hiphop. Hier een compilatie van zijn rapkunsten.
Mijn god, wat heb ik een schijthekel aan die Nederlandse troep. Laat staan de rest van die new age swag hiphop shit. Waar zijn de tijden gebleven van Wu Tang Clan. Lil Wayne staat op dezelfde plaats als Justin Bieber. Een flikker van de bovenste plank, gadverdamme zeg. Kutmuziek.
Op vrijdag 3 oktober 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende: Laten we eerlijk wezen, Excelsior thuis om 12:30. Dat is geen makkie, hé. De promovendus die op bezoek komt, daar is optimale voorbereiding voor nodig.
Ho eens even, Excelsior is wel de beste club uit Rotterdam hea
Ho eens even, Excelsior is wel de beste club uit Rotterdam hea
En ze hebben gevaarlijke counterspelers die een dekselse techniek hebben, oh oh oh. Daryl van Mieghem en Jordan Botaka gaan de backs het leven zuur maken.
Mijn god, wat heb ik een schijthekel aan die Nederlandse troep. Laat staan de rest van die new age swag hiphop shit. Waar zijn de tijden gebleven van Wu Tang Clan. Lil Wayne staat op dezelfde plaats als Justin Bieber. Een flikker van de bovenste plank, gadverdamme zeg. Kutmuziek.
Op zaterdag 4 oktober 2014 13:18 schreef Buitendam het volgende: Voortaan interviews rappend geven. Het klinkt beter dan praten, daar heeft ie nog minder kaas van gegeten.
Rappen is snelpraten dus zou hij beide niet kunnen als hij er geen kaas van heeft gegeten.
Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef tompsv18 het volgende: PSV A1 wint in Amsterdam met 0-1 van Ajax A1 door een mooie goal van Bergwijn wat ik zo lees
Winnen in Amsterdam is niet heel erg bijzonder meer. Daar gaat het namelijk niet om de teamprestatie maar om de individuele prestatie. Zo lang die goed is, maakt het niet uit.
Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef Mani89 het volgende: Cocu heeft naar eigen zeggen een donderspeech gegeven na de wedstrijd, even afwachten wat voor effect dat heeft volgende week. Maar ik heb er een goed gevoel bij.
En of het heeft geholpen een flitsend PSV, Cocu
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Was een belachelijke rode kaart. Bruma deed niets. Waarschijnlijk kreeg die Turk niet voldoende aandacht ofzo. Cocu is de meeste nette trainer uit de Eredivisie en die dan ook nog wegsturen.
Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef tompsv18 het volgende: Was een belachelijke rode kaart. Bruma deed niets. Waarschijnlijk kreeg die Turk niet voldoende aandacht ofzo. Cocu is de meeste nette trainer uit de Eredivisie en die dan ook nog wegsturen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef tompsv18 het volgende: Was een belachelijke rode kaart. Bruma deed niets. Waarschijnlijk kreeg die Turk niet voldoende aandacht ofzo. Cocu is de meeste nette trainer uit de Eredivisie en die dan ook nog wegsturen.
Het is de vraag of hij hem raakt. Denk wel dat je hem kan geven. Vanuit dat oogpunt bezien niet onterecht. Cocu moet daarna beter weten. Is gewoon dom wat hij daar doet.
Het is de vraag of hij hem raakt. Denk wel dat je hem kan geven. Vanuit dat oogpunt bezien niet onterecht. Cocu moet daarna beter weten. Is gewoon dom wat hij daar doet.
Bruma loopt recht door en maakt totaal geen rare beweging. Onterecht dus. Was duidelijk te zien.
Oerdomme actie van Bruma. Of het nou raak is of niet, je moet die scheids niet eens de kans geven om te twijfelen over dit geval. Laat hem lopen, hoop op Rekik die bijsluit en Zoet in de goal. In het ergste geval wordt het 3-1. Dan was het uiteindelijk iets van 5-1 geworden, gezien het spel tot dat moment. Niet dat PSV zo goed was, maar Excelsior was echt heel slecht. Nu heeft hij de hele tweede helft verkloot en is hij tegen een betere ploeg geschorst.
Op zondag 5 oktober 2014 15:05 schreef Lemming22 het volgende: Oerdomme actie van Bruma. Of het nou raak is of niet, je moet die scheids niet eens de kans geven om te twijfelen over dit geval. Laat hem lopen, hoop op Rekik die bijsluit en Zoet in de goal. In het ergste geval wordt het 3-1. Dan was het uiteindelijk iets van 5-1 geworden, gezien het spel tot dat moment. Niet dat PSV zo goed was, maar Excelsior was echt heel slecht. Nu heeft hij de hele tweede helft verkloot en is hij tegen een betere ploeg geschorst.
Typisch Bruma, dit soort dingen gebeuren hem gewoon 5x per seizoen.
Rode kaart kun je wel geven maar eigenlijk zou je er geen wedstrijd schorsing voor moeten krijgen, maargoed de bond zal niks doen hieraan. Volgende keer gewoon er naast blijven lopen, niet achterlangs naar de andere kant willen gaan met 3-0 voor.
PSV’ers juichen niet na goals: ‘Hebben er in de rust over gesproken’
PSV scoorde zondag drie keer tegen Excelsior, maar juichen deden de Eindhovenaren niet. Zeker bij het eerste doelpunt van Adam Maher viel het op dat de PSV’ers nauwelijks blij leken te zijn met de treffer. Coach Phillip Cocu had geen idee waarom zijn spelers niet wilden juichen.
“Ik denk dat het te maken heeft met dat er niet veel lukte in het eerste kwartier”, laat Cocu weten in gesprek met De Telegraaf. “Bij een treffer zou je dan juist een ontlading verwachten, maar die kwam niet. Het elftal was ontevreden.”
“In de rust hebben we er over gesproken dat we misschien toch wel wat meer moeten juichen”, laat aanvoerder Georginio Wijnaldum op zijn beurt weten. “Misschien kwam het omdat het zo moeizaam ging en dat we eigenlijk met geluk een goal maakten.”
Soms vraag ik me echt af hoe die gesprekken in de kleedkamer verlopen.
Die heb ik tot nu toe alleen maar goed zien trainen. En de minuten die hij maakte vond ik hem ook sterk. Hopen dat hij een goeie indruk achterlaat, want die acties van Bruma ben ik wel wat klaar mee.