Maher - Hendrix - Guardado het middenveld?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-10-2014 om 11:19:04#Wijnaldum traint individueel en is voor zaterdag tegen AZ geen optie. reageer retweet
Arias komt vanuit Zuid-Amerika weer naar Nederland reizen, Hansie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef Buster91 het volgende:
Wat is er met Arias? Traint ook apart. En Brenet nog geschorst right?
Kan me weinig anders voorstellen. De Jong in de spits en Jozefzoon en Narshingh weer op de flanken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher - Hendrix - Guardado het middenveld?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-10-2014 om 11:19:04#Wijnaldum traint individueel en is voor zaterdag tegen AZ geen optie. reageer retweet
Daarentegen mist AZ wel haar drie beste spelers: Berghuis, Johansson en Henriksen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan me weinig anders voorstellen. De Jong in de spits en Jozefzoon en Narshingh weer op de flanken.
Wordt een pittige pot.
Henriksen kan er niks van johquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarentegen mist AZ wel haar drie beste spelers: Berghuis, Johansson en Henriksen.
Laatste berichten waren dat hij utrecht uit wel/niet zou halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang is Depay eigenlijk nog geblesseerd?
Moet je maar hopen dat hij fit is, voor die wedstrijd in ieder geval.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste berichten waren dat hij utrecht uit wel/niet zou halen.
Henriksen ben ik ook niet zo kapot van. En Berghuis heeft voor het eerst in zijn carrière laten zien dat hij een belofte voor de toekomst is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarentegen mist AZ wel haar drie beste spelers: Berghuis, Johansson en Henriksen.
Vind het ook wel meer een counterploegje dan een ploeg die het spel moet maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Henriksen ben ik ook niet zo kapot van. En Berghuis heeft voor het eerst in zijn carrière laten zien dat hij een belofte voor de toekomst is.
Met Jozefzoon en Narsingh zie ik daar nog best moeilijkheden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is een matig elftal. Moet je thuis gewoon opzij zetten.
Spelen één van het leukste voetbal dit seizoen van alle Eredivisie ploegen en dat ondanks alle onrust. Ik zie het juist erg somber in voor Psv.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ is een matig elftal. Moet je thuis gewoon opzij zetten.
Dit blijf jij ook maar herhalen met als argument "Ja maar tegen Psv gaan ze denk ik wel counteren"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het ook wel meer een counterploegje dan een ploeg die het spel moet maken.
Guus Hupperts.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spelen één van het leukste voetbal dit seizoen van alle Eredivisie ploegen en dat ondanks alle onrust. Ik zie het juist erg somber in voor Psv.
Hupperts is wel tragisch ja. Al doet hij zeker niet onder voor Narsingh en Jozefzoon in aanvallend opzichtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guus Hupperts.
Hopelijk heb ik nu voldoende gezegd.
Jozefzoon is echt drama ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hupperts is wel tragisch ja. Al doet hij zeker niet onder voor Narsingh en Jozefzoon in aanvallend opzicht
Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb jij Psv wel zien spelen die seizoen? Het bestaat puur en alleen uit toevalligheden terende op opvliegingen. Dat Psv treedt nu dus aan zonder Depay, Wijnaldum en Bruma en zelfs Cocu kan niet boos op ze worden in de rustquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:27 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spelen één van het leukste voetbal dit seizoen van alle Eredivisie ploegen en dat ondanks alle onrust. Ik zie het juist erg somber in voor Psv.
[..]
Doe niet zo overdreven. Psv hoort daar thuis 'simpel' van te winnen. Zo leuk spelen ze ook helemaal niet.
Ik heb AZ nog triester zien spelen met Willem 2 uit en Heerenveen thuis als dieptepunt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij Psv wel zien spelen die seizoen? Het bestaat puur en alleen uit toevalligheden terende op opvliegingen. Dat Psv treedt nu dus aan zonder Depay, Wijnaldum en Bruma en zelfs Cocu kan niet boos op ze worden in de rust
Oh en dan vergeet ik de belangrijkste afwezige nog... Hiljemark is er niet bij
Bedankt voor je bijdrage, Hans.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij Psv wel zien spelen die seizoen? Het bestaat puur en alleen uit toevalligheden terende op opvliegingen. Dat Psv treedt nu dus aan zonder Depay, Wijnaldum en Bruma en zelfs Cocu kan niet boos op ze worden in de rust
Oh en dan vergeet ik de belangrijkste afwezige nog... Hiljemark is er niet bij
Geen probleem. Leuke UI heb je trouwensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, Hans.
Hahahahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Leuke UI heb je trouwens
Ik kan me herinneren dat die ooit aangepast had moeten wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Leuke UI heb je trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |