SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.![]()
Geen eens Boku no Picoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Hermanna het volgende:
Ik ben een grote Anime fan mijn top 5 is:
1. One Piece
2. Naruto
3. HxH
4. Bleach
5. Dragonballz![]()
![]()
Ik ben een medium-rare animefan en ik heb geen van die series gezien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Hermanna het volgende:
Ik ben een grote Anime fan mijn top 5 is:
1. One Piece
2. Naruto
3. HxH
4. Bleach
5. Dragonballz🐙![]()
Kunnen we het nu weer over kwaliteitsanime hebben? Of het weer? Alles is beter.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ok, Boku no Picoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Xaryna het volgende:
Kunnen we het nu weer over kwaliteitsanime hebben? Of het weer? Alles is beter.![]()
Free Episode 14 komt eraanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Xaryna het volgende:
Kunnen we het nu weer over kwaliteitsanime hebben? Of het weer? Alles is beter./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Beter dan de hele top 5 van netquote:
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Dus, vertel eens, welke kwaliteitsanime heb jij laatst gekeken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Xaryna het volgende:
Kunnen we het nu weer over kwaliteitsanime hebben? Of het weer? Alles is beter.🐙![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, vertel eens, welke kwaliteitsanime heb jij laatst gekeken?quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Black Bullet was het laatstequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, vertel eens, welke kwaliteitsanime heb jij laatst gekeken?
Chocoladetaartjes.
gek ga niet hatenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:38 schreef Hermanna het volgende:
Inazuma Eleven is de beste anime van het moment.![]()
goeden garpquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:38 schreef Hermanna het volgende:
Inazuma Eleven is de beste anime van het moment.![]()
Ze veranderde in een varken he? Kreeg er altijd een erectie van.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, ik heb dat vroeger wel eens voorbij zien komen op TVAFCA
DIT IS HET VERHEIL VAN EEN MEID DIE VERANDERD IN EEN BIG/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ehh.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze veranderde in een varken he? Kreeg er altijd een erectie van.🐙![]()
We hadden nog medabots, digimon, Beyblade en nog eentje waar ze met balletjes schoten in een soort sci-fi western wereld .AFCA
Chris Colorado?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:48 schreef Smoofie het volgende:
We hadden nog medabots, digimon, Beyblade en nog eentje waar ze met balletjes schoten in een soort sci-fi western wereld .
Yugioh ook nog trouwens.![]()
Duuuuuuudequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze veranderde in een varken he? Kreeg er altijd een erectie van.![]()
Ohja die ook nog.quote:En diequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Chris Colorado?
Yugioh ook nog trouwens.
En nee niet chris, was met kindjes en toernooien en nog meer shizzle/AFCA
Die is legit dope thoquote:![]()
De fuck welke zenders zonden er daar iets anders uit dan die Bibi Blocksberg en Benjamin Blmchen en franse shit?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:53 schreef Hermanna het volgende:
Kwaliteit serie die ik keek op de duitse tv.![]()
Geboren en getogen in die Heimat en nooit een enkele anime gezien. Op welke gare tijden airden die dan.![]()
Gewoon in de middag en ochtend. Wel eind '90 en begin 00'quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geboren en getogen in die Heimat en nooit een enkele anime gezien. Op welke gare tijden airden die dan.AFCA
RTL 2 natuurlijk, DBZ aflveringen eerder zien dan in Nederland en dan opscheppen tegen anderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De fuck welke zenders zonden er daar iets anders uit dan die Bibi Blocksberg en Benjamin Blmchen en franse shit?
En Digimon tot seizoen 4 volgde ik dagelijks.![]()
RTL2 en zdf dacht ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geboren en getogen in die Heimat en nooit een enkele anime gezien. Op welke gare tijden airden die dan./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Vind de engelse versie vetterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef Easymodo het volgende:
De Duitse One Piece openingen zijn legit dope:
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:![]()
AFCA
Ik verwachtte baas Vic, MAAR NEE!!!quote:
![]()
![]()
En deze klassiekers keek ik ook natuurlijk naar, wat zat ik daar toch vrolijk als enige kind op de basisschool een anime fan te zijn.![]()
In de tijden had iedereen het over pokemon en DBZ kwam ik met mijn gundam als kindjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Rythm emotion > just communication
AFCA
Hier ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de tijden had iedereen het over pokemon en DBZ kwam ik met mijn gundam als kindje/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Eventjes beste opening ooit posten dan.
Ik wil Zankyou no Terror gaan kijken. En Tonari no Kaibutsu-kun.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww, arme jij. Ga wat kijken.
Barakamon of zo.Chocoladetaartjes.
Die laatste is een aanrader. Eerste ook, maar voorkeur gaat uit naar die laatste.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wil Zankyou no Terror gaan kijken. En Tonari no Kaibutsu-kun.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Not sure if sarcasm...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die laatste is een aanrader. Eerste ook, maar voorkeur gaat uit naar die laatste.Chocoladetaartjes.
Lol, is het geen chick-anime dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee serieus.
http://myanimelist.net/animelist/MauriezuDat dacht ik. Romance, Shoujo, dat zulks.
Chocoladetaartjes.
Gewoon Planetes kijken, das voor de gevorderde anime fan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Lol, is het geen chick-anime dan?Dat dacht ik. Romance, Shoujo, dat zulks.
![]()
ZIjn ook wat shoujo die prima te verteren zijn zonder al te veel clich.squote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
AFCA
Vind shoujo wel tof.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die is goed, maar stopt halverwege een arc eigenlijk. Soort van. Volgens mij kregen ze halverwege te horen dat het budget op was en knoopten ze er een einde aan, maar het einde is open.quote:
Manga gaat verder tho.![]()
Jullie zijn liev.
Chocoladetaartjes.
Die heb ik gedropt, vond het te saai en nergens over gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:34 schreef Easymodo het volgende:
Oh ja, en Honey and Clover. Was meer een J-drama in anime vorm.Chocoladetaartjes.
Moet het alleen anime zijn of mag manga ook?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heb ik gedropt, vond het te saai en nergens over gaan.![]()
Manga is ook prima hoor. Maar ik vind dat ik teveel manga lees en te weinig anime kijk. Actiescenes en magiedingen vind ik fijner in anime dan in mangavorm.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet het alleen anime zijn of mag manga ook?Chocoladetaartjes.
Ik heb vol 1 van de Levi-spinoff van Attack on Titan gelezen. Volgens internets is het een shoujo. Ik merk er niets van. I r confuse.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet het alleen anime zijn of mag manga ook?🐙![]()
Bummer. Enige wat me stoorde dat dat meisje eruit zag als 12, terwijl ze 18/19 is. Damn, het is al 6 jaar terug dat ik dit zag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heb ik gedropt, vond het te saai en nergens over gaan.![]()
![]()
Was ze zo oud?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Bummer. Enige wat me stoorde dat dat meisje eruit zag als 12, terwijl ze 18/19 is. Damn, het is al 6 jaar terug dat ik dit zag.Dacht dat het een klein meisje was dat niets kon en iedereen haar wilde beschermen ofzo. Maar is ook al een hele tijd geleden.
Chocoladetaartjes.
Slaaptijd!
Lees de rest morgen wel weer.Chocoladetaartjes.
Free een 6quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee serieus.
http://myanimelist.net/animelist/Mauriezu![]()
![]()
Yeah, uni studenten. Die 24jarige Morita ging ook met haar flirten. Het zag er zo fout uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Was ze zo oud?Dacht dat het een klein meisje was dat niets kon en iedereen haar wilde beschermen ofzo. Maar is ook al een hele tijd geleden.
![]()
Eh had een hele lijst getypt maar daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Manga is ook prima hoor. Maar ik vind dat ik teveel manga lees en te weinig anime kijk. Actiescenes en magiedingen vind ik fijner in anime dan in mangavorm.
Skip Beat, Lovely Complex, Ao Haru Ride, Ouran High Host Club, Special A, Kimi ni Todoke, Kaichou Maid-sama nogwat. Die zijn bijna verplichte shoujo kost, zijn er nog meer maar je moet toch ergens beginnen.
Ao Haru Ride anime is net uit, de manga is erg goed maar geen idee van de anime dus.![]()
nooit op gelet, maar nu je het zegt. coolquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die twee openings lijken zoveel op elkaar.![]()
![]()
Oh, dat is nog best goed. Een cover van een jpop nummer.quote:
![]()
Nee hoor.. Gewoon zelfde genre (jazz), maar totaal niet hetzelfde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die twee openings lijken zoveel op elkaar.
Dit wel daarentegen:
Zelfde artiest n periode.![]()
Net beginnen kijken naar het tweede seizoen van Free!
Wat blijft dit toch een heerlijke anime
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Hajime no Ippo!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee hoor.. Gewoon zelfde genre (jazz), maar totaal niet hetzelfde.
Dit wel daarentegen:
Zelfde artiest n periode.
![]()
Dank jequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh had een hele lijst getypt maar daar heb je niks aan.
Skip Beat, Lovely Complex, Ao Haru Ride, Ouran High Host Club, Special A, Kimi ni Todoke, Kaichou Maid-sama nogwat. Die zijn bijna verplichte shoujo kost, zijn er nog meer maar je moet toch ergens beginnen.
Ao Haru Ride anime is net uit, de manga is erg goed maar geen idee van de anime dus.
Ik kijk/lees wel meer dan shoujo hoor. Lovely Complex en Ouran heb ik al gezien en/of gelezen. En het is ook niet alsof ik nog geen shoujo heb mogen ervaren. Maar bedankt, een paar klassiekers zijn altijd fijn om te beleven.
Wat voor lijst was dat dan?Chocoladetaartjes.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
De gundam 00 openings vond ik ook erg goed.![]()
Voor mensen die manga willen lezen check Prison School (18+)![]()
zeer populair op dit moment en gewoonweg geniaal.
Edit: Moet erbij zetten dat de artwork in prison school het beste is wat ik tot nu toe ben tegengekomen.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Bredemug het volgende:
Voor mensen die manga willen lezen check Prison School (18+)![]()
zeer populair op dit moment en gewoonweg geniaal.
Edit: Moet erbij zetten dat de artwork in prison school het beste is wat ik tot nu toe ben tegengekomen.
Oh ik doe gewoon een brede lijst, leek mij inderdaad waarschijnlijk dat je er al een aantal kende.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dank je
Ik kijk/lees wel meer dan shoujo hoor. Lovely Complex en Ouran heb ik al gezien en/of gelezen. En het is ook niet alsof ik nog geen shoujo heb mogen ervaren. Maar bedankt, een paar klassiekers zijn altijd fijn om te beleven.
Wat voor lijst was dat dan?
Heb de afgelopen maanden rond de 80k pagina's shoujo gelezendus ik zat gewoon mijn mangaMAL over te plakken
![]()
Klopt er komt inderdaad een anime van, maar ik heb geen idee hoe ze dat willen uitvoeren, er zit zoveeeeel ecchi in dat 90% van die anime gecenseerd gaat worden. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Ik heb ze in het Japans op mijn computerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:53 schreef Hermanna het volgende:
Kwaliteit serie die ik keek op de duitse tv.
Helemaal super.![]()
Nee, dat is weer een andere.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?![]()
Powershellquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:56 schreef Qunix het volgende:
Welke shell / command line app moet ik gebruiken voor Windows?
Wat zijn de must-have apps?
apps?
heeft windows ookal apps net als ios en android?
tettenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit viel me eerder niet op./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wat? Ik zie nie... oh tetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit viel me eerder niet op.🐙![]()
Windows 10.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Powershell
apps?
Powershell is kut. Is er geen alternatief zoals Cygwin of Git Bash (dus linux comandoos gebruiken op een windows bak)?
(https://github.com/bmatzelle/gow/wiki)
[ Bericht 8% gewijzigd door Qunix op 02-10-2014 22:23:36 ]![]()
Windows 10 is best wel onnodig imo ,start menu ziet er daar echt ruk in uit.
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Volgende keer dat ik zin heb in een shoujo manga, pak ik jouw MAL er gewoon bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ik doe gewoon een brede lijst, leek mij inderdaad waarschijnlijk dat je er al een aantal kende.
Heb de afgelopen maanden rond de 80k pagina's shoujo gelezendus ik zat gewoon mijn mangaMAL over te plakken
Chocoladetaartjes.
[HorribleSubs] Gundam: G no Reconguista - 01 [720p].mkv/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FLYING WHAAAAAAAALEESSSS
Chocoladetaartjes.
Wie is je zombiewaifu? Ik draag Dyson-chan persoonlijk op handen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FLYING WHAAAAAAAALEESSSSHelemaal super.![]()
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt![]()
9 = 10 want tellen is moeilijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.
Plus, nu lopen ze gelijk met OSX. Als ze het goed spelen zitten we de komende twaalf jaar aan windows 10 met namen van hondensoorten of zo.🐙![]()
Windows 8 en 8.1 zijn een hele stap vooruit zowel onder de motorkap als in het interieurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie is je zombiewaifu? Ik draag Dyson-chan persoonlijk op handen.
Het was wel het eerste wat me opviel trouwensquote:🐙![]()
Heeft wel een slecht eindequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Japans op mijn computer![]()
![]()
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Windows 8 en 8.1 zijn een hele stap vooruit zowel onder de motorkap als in het interieurDie concurrentie is wel goed. Blijven ze scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 = 10 want tellen is moeilijk
Plus, nu lopen ze gelijk met OSX. Als ze het goed spelen zitten we de komende twaalf jaar aan windows 10 met namen van hondensoorten of zo.![]()
Windows 10 is nog een developer previewquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.
[..]
Die concurrentie is wel goed. Blijven ze scherp./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Tussen 95 en 98 zat ook geen twaalf jaar. Dat XP het zo lang volhield is ongekend. Maar ligt ook een beetje aan de luddieten-crowd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.🐙![]()
Ik zou alleen al teruggaan naar XP omdat het puur nostalgie is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tussen 95 en 98 zat ook geen twaalf jaar. Dat XP het zo lang volhield is ongekend. Maar ligt ook een beetje aan de luddieten-crowd.Maar goed, natuurlijk niet veilig meer met al die lekken, omdat Microsoft al lang geen updates meer uitgeeft voor dat programma. Helaas kom ik er net achter dat ik zelfs met Windows 7 tot de oldschool klasse behoor.
![]()
![]()
Mensen die niet hun buizen-computer configureren met patch kabels.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou alleen al teruggaan naar XP omdat het puur nostalgie is.Helaas kom ik er net achter dat ik zelfs met Windows 7 tot de oldschool klasse behoor.
🐙![]()
Deze man weet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet hun buizen-computer configureren met patch kabels.![]()
Heb je het over seizoen 5?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Nee, wel een appstore. Geen apps though.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
*Zing!*🐙![]()
Kun je opscheppen over de grootte. Zie deze schoolkinderen blij zijn met de eerste computer op school.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check mijn gaming rig.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je lacht wel, maar dit was for serious m'n eerste computer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kun je opscheppen over de grootte. Zie deze schoolkinderen blij zijn met de eerste computer op school.
[ afbeelding ]
🐙![]()
Damn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar dit was for serious m'n eerste computer.
[ afbeelding ]Hoeveel moest je voor dat stuk schroot neerleggen?
![]()
Dat is geen stuk schroot. Dat is de eerste computer met een volledige kleuren GUI. (Alhoewel ik er een monochrome monitor bij heb.) Maar het was een concurrent van de Apple Macintosh en maakte er gehakt van aan alle kanten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn.Hoeveel moest je voor dat stuk schroot neerleggen?
Hij staat nog steeds boven m'n bureau en werkt nog ook.
Hoe oud ben jij.🐙![]()
Hoe antiek ben jij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geen stuk schroot. Dat is de eerste computer met een volledige kleuren GUI. (Alhoewel ik er een monochrome monitor bij heb.) Maar het was een concurrent van de Apple Macintosh en maakte er gehakt van aan alle kanten.
Hoe oud ben jij.![]()
In die tijd dus een zeer populaire computer. Onvoorstelbaar. Ik ben 23.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geen stuk schroot. Dat is de eerste computer met een volledige kleuren GUI. (Alhoewel ik er een monochrome monitor bij heb.) Maar het was een concurrent van de Apple Macintosh en maakte er gehakt van aan alle kanten.
Hoe oud ben jij.![]()
Ik ben 25. Ik ben opgegroeid met deze computer sinds ik genoeg cordinatie had om een joystick te bewegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, 23 jaar. Niet heel jong meer.🐙![]()
Zal wel van het milieu afhangen waar we in zijn opgegroeid. Mijn ouders waren behoorlijk digibeet, dus ik heb pas op 12-jarige leeftijd voor het eerst met een computer gewerkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25. Ik ben opgegroeid met deze computer sinds ik genoeg cordinatie had om een joystick te bewegen.![]()
Ah, yes. Toen ik 12 was had ik al een computer of drie versleten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zal wel van het milieu afhangen waar we in zijn opgegroeid. Mijn ouders waren behoorlijk digibeet, dus ik heb pas op 12-jarige leeftijd voor het eerst met een computer gewerkt.🐙![]()
Ik geloof dat meteen. Hierop heb ik mijn eerste stapjes gemaakt met een computer. Ik moest op 12-jarige leeftijd zelfs leren hoe je zo'n ding moest opstarten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes. Toen ik 12 was had ik al een computer of drie versleten.Dikke achterstand vergeleken met mijn leeftijdsgenoten op school.
![]()
![]()
Mweh, wij hadden thuis rond mijn vijfde ofzo een pc. Windows 95 iig. Pas op mijn 15e of 16e mijn eigenquote:Welke is het nou? Te verwarrend ditquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25. Ik ben opgegroeid met deze computer sinds ik genoeg cordinatie had om een joystick te bewegen.![]()
![]()
Mijn vader kwam zo'n 10 jaar geleden voor het eerst aanzetten met een krot van de zwarte markt. Wij helemaal lyrisch.![]()
![]()
Ik ben 25, de 43 was een grapje omdat je antiek zei. De Atari was later pas volledig van mij, toen we in '95 een 100 MHz Pentium 1 PC kregen. Voordat hij volledig van mij was had ik op mijn kamer al een Olivetti 286 met MS DOS staan. Die heb ik een tijdje naast elkaar op m'n kinderbureautje gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef MAHL het volgende:
Mweh, wij hadden thuis rond mijn vijfde ofzo een pc. Windows 95 iig. Pas op mijn 15e of 16e mijn eigen
[..]
[..]
Welke is het nou? Te verwarrend dit
🐙![]()
Wat is de leeftijd hier? Vormen wij het bejaardenhuis van deze reeks?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn enige troost is dat ik in ieder geval niet de meest bejaarde ojiisan in dit topic ben.![]()
Wou dat ik zo vroeg een eigen pc had. Kon ik veel meer mee aanklooien en leren toen ik daar nog interesse voor had. Nu vind ik het of te vermoeiend of wel best eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25, de 43 was een grapje omdat je antiek zei. De Atari was later pas volledig van mij, toen we in '95 een 100 MHz Pentium 1 PC kregen. Voordat hij volledig van mij was had ik op mijn kamer al een Olivetti 286 met MS DOS staan. Die heb ik een tijdje naast elkaar op m'n kinderbureautje gehad.![]()
![]()
Mijn vader vond het erg belangrijk. Die heeft ook op mijn basisschool toen hij daar in het bestuur zat lang gezeurd dat ze computers moesten aanschaffen. De computers die ik toen zelf had waren nooit super nieuw, maar ook niet super verouderd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wou dat ik zo vroeg een eigen pc had. Kon ik veel meer mee aanklooien en leren toen ik daar nog interesse voor had. Nu vind ik het of te vermoeiend of wel best eigenlijk🐙![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader vond het erg belangrijk. Die heeft ook op mijn basisschool toen hij daar in het bestuur zat lang gezeurd dat ze computers moesten aanschaffen. De computers die ik toen zelf had waren nooit super nieuw, maar ook niet super verouderd.![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.![]()
Verwend!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.![]()
![]()
Ik vrees dat dit ook een van de redenen is dat ik zonder problemen kan typen op mijn toetsenbord zonder opdruk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.
Ach, het houdt je van de straat. En nerds zijn cool toch? Toch? Toch?
🐙![]()
3.1quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:04 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Patience en Mijnenveger toch leuk.
🐙![]()
Jah, ik herriner me ook dat er van die vage spelletjes waren waar de wereld bestond uit tekens.quote:
X was dan je mannetje en dan kon je op >>>> lopen.![]()
dit...quote:
ik heb geen idee meer wanneer ik echt mijn eigen pc had..
weet wel dat het een P90 met 64MB ram was (later geupgrade naar, volgens mij, een P133 met 128mb ram en een monster 3D kaartje)
mijn eerste zelfgekochte bak was een amd athlon, de ultieme budget koning toendertijd![]()
![]()
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is je kinderen mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen.
🐙![]()
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is je kinderen mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
mummychan, plsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?🐙![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.![]()
*hey*quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje gamer deed dat op z'n tv:
[ afbeelding ]
zo'n soort apparaat hebben wij nog wel staan volgens mijWel veel geld waard.quote:![]()
![]()
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is je kinderen mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelenChocoladetaartjes.
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt
Ook leuk, mogelijk is dit de rede waarom windows 9 windows 10 is:https://searchcode.com/?q(...)28%22windows+9%22%29
1
2
3
4if(version.StartsWith("Windows 9"))
{
/* 95 and 98 */
} else {![]()
![]()
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.quote:
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was
Helemaal super.![]()
Nu nog steeds.quote:[b]Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen![]()
Dat is balen.![]()
7-8-9quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.
Ook leuk, mogelijk is dit de rede waarom windows 9 windows 10 is:
[ code verwijderd ]
https://searchcode.com/?q(...)28%22windows+9%22%29
Seven ate nine/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nieuwe gundam, zelf de originele beam laser geluiden van Zeta zitten erin
GundamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was
🐙![]()
Ohahaha fuck feminisme
Based japanSPOILER: gundamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Welke MMOs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen![]()
![]()
Oh, 18 jaar pas. We hebben dus ook nog iemand in de gelederen die onze geesten jong houdt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was![]()
Are you ready for the punchline?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen komt de rest van het nieuwe seizoen![]()
Naruto en Claymore gelezen.
Claymore is afgelopen lijkt.
Naruto gaat nog door, maar het hele hoofstuk ging er over hoe goeie vrienden Nurutoad en Saucekees niet zijn en waren ondanks dat ze helemaal niet met elkaar omgaan. Nauwelijks gedeelde kennissen en interesses hebben. En dat Saucekeesin zijn huid kruipt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Een uur. Die van volgende week ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wordt dat geen aflevering van een uur/45 minuten?🐙![]()
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naruto en Claymore gelezen.
Claymore is afgelopen lijkt.
Naruto gaat nog door, maar het hele hoofstuk ging er over hoe goeie vrienden Nurutoad en Saucekees niet zijn en waren ondanks dat ze helemaal niet met elkaar omgaan. Nauwelijks gedeelde kennissen en interesses hebben. En dat Saucekeesin zijn huid kruipt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Klopt, en daarom komt Naruto hem ompraten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.
Hele dikke spoiler, openen op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dan ben ik geen echte fan want het nu lopende pareltje Hentai! is niet "awesomeness".
Ik oordeel ja, sue me.![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ga je eindelijk weer eens een lopende serie volgen?
Krijg ik ook toffe herinneringen aan de visual novel door.![]()
Fiesta Online met name.quote:
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel genteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.
Chocoladetaartjes.
Nu is het te laat? Nee toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Fiesta Online met name.
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel genteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.🐙![]()
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Fiesta Online met name.
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel genteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.
Mhm, same... Maar het is er gewoon te laat voor.Ja, na een dag studeren/werken heb je echt geen zin om 's avonds je ook nog in te spannen voor programmeershit maar wil je gewoon lowlife voor de tv en/of pc hangen en/of een boek lezen.quote:![]()
Ehh, nee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, na een dag studeren/werken heb je echt geen zin om 's avonds je ook nog in te spannen voor programmeershit maar wil je gewoon lowlife voor de tv en/of pc hangen en/of een boek lezen.
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.🐙![]()
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, nee?
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.
En als je dan toch een boek leest, lees dan K&R of The Really Big Index.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2014 18:10:45 ]![]()
Dat of The Wheel of Time. Je leert er niet van programmeren, maar het houdt je van de straat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
En als je dan toch een boek leest, lees dan K&R of The Really Big Index.🐙![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of The Wheel of Time. Je leert er niet van programmeren, maar het houdt je van de straat.![]()
![]()
Ja, maar ik merk dat de manier van denken me moeilijk af gaat en ik daar erg gefrustreerd van raakquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, nee?
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.Als ik er nou jonger mee was begonnen, dan was het vast makkelijker gegaan en had ik het frustrerende deel al gehad!
Chocoladetaartjes.
Zou best kunnen ja. Maar het belangrijkste is denk ik wel om er lol in te hebben, anders is het al helemaal een worsteling. Daar schiet je weinig mee op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dat de manier van denken me moeilijk af gaat en ik daar erg gefrustreerd van raakAls ik er nou jonger mee was begonnen, dan was het vast makkelijker gegaan en had ik het frustrerende deel al gehad!
🐙![]()
Leuke projectjes voor jezelf doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Maar het belangrijkste is denk ik wel om er lol in te hebben, anders is het al helemaal een worsteling. Daar schiet je weinig mee op.![]()
Oke, mijn deurmat twittert met de tuinsproeiers van m'n buren, en wat nu?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke projectjes voor jezelf doen.🐙![]()
Het is nergens te laat voor... Alleen als je dood bent is het te laat.
Als je echt gemotiveerd bent kan je dus in de avond en/of weekend lessen.
Wat wil je leren en voor welk doel?
Ik kijk savonds anime en soms doe ik mijn eigen projecten. Hangen doe ik niet.![]()
Mijn volgende stap is php. Ik kan nu redelijk wat jQuery maar ik wil hele websites kunnen maken. EN later eventueel apps ofzo. Maar eerst websites, en ik heb enorm hoge eisen aan mezelf dus ik wil een website van kaliber FOK! oid kunnen bouwenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:05 schreef Qunix het volgende:
Het is nergens te laat voor... Alleen als je dood bent is het te laat.
Als je echt gemotiveerd bent kan je dus in de avond en/of weekend lessen.
Wat wil je leren en voor welk doel?
Ik kijk savonds anime en soms doe ik mijn eigen projecten. Hangen doe ik niet.
En ik sta mezelf geen leercurve toe, na de beginselen moet ik alles kunnen. En dat moet makkelijk gaan.
Chocoladetaartjes.
Dan zul je ook over databases moeten gaan leren, maar dat komt denk ik wel goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn volgende stap is php. Ik kan nu redelijk wat jQuery maar ik wil hele websites kunnen maken. EN later eventueel apps ofzo. Maar eerst websites, en ik heb enorm hoge eisen aan mezelf dus ik wil een website van kaliber FOK! oid kunnen bouwen
En ik sta mezelf geen leercurve toe, na de beginselen moet ik alles kunnen. En dat moet makkelijk gaan.
Wel een mooi streven hoor! Veel dingen lijken zo makkelijk, maar blijken dan toch lastiger dan gedacht. Dat heb ik ook met muziekinstrumenten bijvoorbeeld.![]()
![]()
Muziekinstrumenten heb ik wel meegekregen sinds jongquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zul je ook over databases moeten gaan leren, maar dat komt denk ik wel goed.
Wel een mooi streven hoor! Veel dingen lijken zo makkelijk, maar blijken dan toch lastiger dan gedacht. Dat heb ik ook met muziekinstrumenten bijvoorbeeld.
Ja, ik neem ook mySQL mee. Maar i kstel beginnen enorm uit en ga liever bank hangen en aan de werkelijkheid ontsnappen.
Chocoladetaartjes.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Muziekinstrumenten heb ik wel meegekregen sinds jong
Ja, ik neem ook mySQL mee. Maar i kstel beginnen enorm uit en ga liever bank hangen en aan de werkelijkheid ontsnappen.![]()
![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Xaryna het volgende:
Maar ik stel beginnen enorm uit en ga liever bank hangen en aan de werkelijkheid ontsnappen.
🐙![]()
quote:
(links naar rechts)
Chocoladetaartjes.
Oh wacht, andere links en rechts. Oeps.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens van links naar rechts.
You saw nothing.Chocoladetaartjes.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh wacht, andere links en rechts. Oeps.
You saw nothing.
🐙![]()
Juist, die bedoelde ik.quote:
Chocoladetaartjes.
O Yuuki Rito toch, wat ben jij 1 gelukkige klootzak.
2 vrouwen die proberen een harem te maken voor je
4 die er al wel mee in zouden stemmen, nu nog 10 vrouwen te gaan![]()
![]()
Irl lijkt een harem me een bijzonder vervelend ding.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef totalvamp het volgende:
O Yuuki Rito toch, wat ben jij 1 gelukkige klootzak.
2 vrouwen die proberen een harem te maken voor je
4 die er al wel mee in zouden stemmen, nu nog 10 vrouwen te gaan🐙![]()
Ach zolang de vrouwen ook begrijpen dat je ook met elkaar plezier kunt hebben komt dat wel goed hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Irl lijkt een harem me een bijzonder vervelend ding.
Zelfde in een trio... wat is er leuk aan als 1 iemand al de aandacht krijgtgewoon alles gelijk verdelen.
![]()
Als ik ooit een trio zou doen, wil ik 2 mannen en alle aandacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ach zolang de vrouwen ook begrijpen dat je ook met elkaar plezier kunt hebben komt dat wel goed hoor
Zelfde in een trio... wat is er leuk aan als 1 iemand al de aandacht krijgtgewoon alles gelijk verdelen.
Chocoladetaartjes.
egostquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik ooit een trio zou doen, wil ik 2 mannen en alle aandacht.![]()
![]()
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.quote:
Chocoladetaartjes.
Je hebt wel de volle aandacht dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.🐙![]()
Neem aan dat je wel DP doet in een trioquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.Hoezo heb je anders 2 mannen nodig?
![]()
Vier handen voor mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel DP doet in een trioHoezo heb je anders 2 mannen nodig?
Of een lul en vier handen
En twee monden!
Chocoladetaartjes.
Om cocktails te maken en aan te geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel DP doet in een trioHoezo heb je anders 2 mannen nodig?
🐙![]()
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vier handen voor mij.Of een lul en vier handen
En twee monden!
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vinden
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2014 19:51:27 ]![]()
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestoken
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vinden
Maar ik was het sowieso niet van plan om echt te doen.
Chocoladetaartjes.
Pussy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestoken
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vindenJe bent gendoctrineerd.
![]()
Dat zeg ik, dan heb je dus een even trio xD iedereen krijg dan toch aandacht van elkaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.
Maar ik was het sowieso niet van plan om echt te doen.Ik vind mannen viesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pussy.Je bent gendoctrineerd.
![]()
![]()
Stop it with your logic! Dirty logic.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan heb je dus een even trio xD iedereen krijg dan toch aandacht van elkaar?
[..]
Ik vind mannen vies
Mannen zijn niet vies.
Waarom zou je dan wel DP willen doen? Je raakt 'm dan aan hoor.Chocoladetaartjes.
Ik heb een slechte invloed op dit topic, merk ik al.
Chocoladetaartjes.
Oeh, OP idee.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: