That's the spirit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Xaryna het volgende:
Maar ik stel beginnen enorm uit en ga liever bank hangen en aan de werkelijkheid ontsnappen.
quote:
Oh wacht, andere links en rechts. Oeps.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens van links naar rechts.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh wacht, andere links en rechts. Oeps.
You saw nothing.
Juist, die bedoelde ik.quote:
Irl lijkt een harem me een bijzonder vervelend ding.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef totalvamp het volgende:
O Yuuki Rito toch, wat ben jij 1 gelukkige klootzak.
2 vrouwen die proberen een harem te maken voor je
4 die er al wel mee in zouden stemmen, nu nog 10 vrouwen te gaan
Ach zolang de vrouwen ook begrijpen dat je ook met elkaar plezier kunt hebben komt dat wel goed hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Irl lijkt een harem me een bijzonder vervelend ding.
Als ik ooit een trio zou doen, wil ik 2 mannen en alle aandacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ach zolang de vrouwen ook begrijpen dat je ook met elkaar plezier kunt hebben komt dat wel goed hoor
Zelfde in een trio... wat is er leuk aan als 1 iemand al de aandacht krijgtgewoon alles gelijk verdelen.
egoïstquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik ooit een trio zou doen, wil ik 2 mannen en alle aandacht.
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.quote:
Je hebt wel de volle aandacht dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.
Neem aan dat je wel DP doet in een trioquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.
Vier handen voor mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel DP doet in een trioHoezo heb je anders 2 mannen nodig?
Om cocktails te maken en aan te geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel DP doet in een trioHoezo heb je anders 2 mannen nodig?
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vier handen voor mij.Of een lul en vier handen
En twee monden!
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestoken
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vinden
Pussy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestoken
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vinden
Dat zeg ik, dan heb je dus een even trio xD iedereen krijg dan toch aandacht van elkaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.
Maar ik was het sowieso niet van plan om echt te doen.
Ik vind mannen viesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pussy.Je bent geïndoctrineerd.
Stop it with your logic! Dirty logic.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan heb je dus een even trio xD iedereen krijg dan toch aandacht van elkaar?
[..]
Ik vind mannen vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |