Ik ben 25, de 43 was een grapje omdat je antiek zei. De Atari was later pas volledig van mij, toen we in '95 een 100 MHz Pentium 1 PC kregen. Voordat hij volledig van mij was had ik op mijn kamer al een Olivetti 286 met MS DOS staan. Die heb ik een tijdje naast elkaar op m'n kinderbureautje gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef MAHL het volgende:
Mweh, wij hadden thuis rond mijn vijfde ofzo een pc. Windows 95 iig. Pas op mijn 15e of 16e mijn eigen
[..]
[..]
Welke is het nou? Te verwarrend dit
Wat is de leeftijd hier? Vormen wij het bejaardenhuis van deze reeks?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn enige troost is dat ik in ieder geval niet de meest bejaarde ojiisan in dit topic ben.
Wou dat ik zo vroeg een eigen pc had. Kon ik veel meer mee aanklooien en leren toen ik daar nog interesse voor had. Nu vind ik het of te vermoeiend of wel best eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25, de 43 was een grapje omdat je antiek zei. De Atari was later pas volledig van mij, toen we in '95 een 100 MHz Pentium 1 PC kregen. Voordat hij volledig van mij was had ik op mijn kamer al een Olivetti 286 met MS DOS staan. Die heb ik een tijdje naast elkaar op m'n kinderbureautje gehad.
Mijn vader vond het erg belangrijk. Die heeft ook op mijn basisschool toen hij daar in het bestuur zat lang gezeurd dat ze computers moesten aanschaffen. De computers die ik toen zelf had waren nooit super nieuw, maar ook niet super verouderd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wou dat ik zo vroeg een eigen pc had. Kon ik veel meer mee aanklooien en leren toen ik daar nog interesse voor had. Nu vind ik het of te vermoeiend of wel best eigenlijk
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader vond het erg belangrijk. Die heeft ook op mijn basisschool toen hij daar in het bestuur zat lang gezeurd dat ze computers moesten aanschaffen. De computers die ik toen zelf had waren nooit super nieuw, maar ook niet super verouderd.
Verwend!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.
Ik vrees dat dit ook een van de redenen is dat ik zonder problemen kan typen op mijn toetsenbord zonder opdruk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.
3.1quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:04 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Patience en Mijnenveger toch leuk.
Jah, ik herriner me ook dat er van die vage spelletjes waren waar de wereld bestond uit tekens.quote:
dit...quote:
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is je kinderen mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen.
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mummychan, plsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje gamer deed dat op z'n tv:
[ afbeelding ]
zo'n soort apparaat hebben wij nog wel staan volgens mij
Wel veel geld waard.quote:
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 10 is best wel onnodig imo ,start menu ziet er daar echt ruk in uit.
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt
| 1 2 3 4 | if(version.StartsWith("Windows 9")) { /* 95 and 98 */ } else { |
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.quote:
Nu nog steeds.quote:[b]Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen
7-8-9quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.
Ook leuk, mogelijk is dit de rede waarom windows 9 windows 10 is:
[ code verwijderd ]
https://searchcode.com/?q(...)28%22windows+9%22%29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
SPOILER: gundamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Welke MMOs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen
Oh, 18 jaar pas. We hebben dus ook nog iemand in de gelederen die onze geesten jong houdt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
Are you ready for the punchline?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen komt de rest van het nieuwe seizoen
Een uur. Die van volgende week ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wordt dat geen aflevering van een uur/45 minuten?
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naruto en Claymore gelezen.
Claymore is afgelopen lijkt.
Naruto gaat nog door, maar het hele hoofstuk ging er over hoe goeie vrienden Nurutoad en Saucekees niet zijn en waren ondanks dat ze helemaal niet met elkaar omgaan. Nauwelijks gedeelde kennissen en interesses hebben. En dat Saucekeesin zijn huid kruipt.
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.
Klopt, en daarom komt Naruto hem ompraten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ga je eindelijk weer eens een lopende serie volgen?
Fiesta Online met name.quote:
Nu is het te laat? Nee toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Fiesta Online met name.
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel geïnteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Fiesta Online met name.
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel geïnteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.
Ja, na een dag studeren/werken heb je echt geen zin om 's avonds je ook nog in te spannen voor programmeershit maar wil je gewoon lowlife voor de tv en/of pc hangen en/of een boek lezen.quote:
Ehh, nee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, na een dag studeren/werken heb je echt geen zin om 's avonds je ook nog in te spannen voor programmeershit maar wil je gewoon lowlife voor de tv en/of pc hangen en/of een boek lezen.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, nee?
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.
Dat of The Wheel of Time. Je leert er niet van programmeren, maar het houdt je van de straat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
En als je dan toch een boek leest, lees dan K&R of The Really Big Index.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of The Wheel of Time. Je leert er niet van programmeren, maar het houdt je van de straat.
Ja, maar ik merk dat de manier van denken me moeilijk af gaat en ik daar erg gefrustreerd van raakquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, nee?
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.
Zou best kunnen ja. Maar het belangrijkste is denk ik wel om er lol in te hebben, anders is het al helemaal een worsteling. Daar schiet je weinig mee op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dat de manier van denken me moeilijk af gaat en ik daar erg gefrustreerd van raakAls ik er nou jonger mee was begonnen, dan was het vast makkelijker gegaan en had ik het frustrerende deel al gehad!
Leuke projectjes voor jezelf doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Maar het belangrijkste is denk ik wel om er lol in te hebben, anders is het al helemaal een worsteling. Daar schiet je weinig mee op.
Oke, mijn deurmat twittert met de tuinsproeiers van m'n buren, en wat nu?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke projectjes voor jezelf doen.
Mijn volgende stap is php. Ik kan nu redelijk wat jQuery maar ik wil hele websites kunnen maken. EN later eventueel apps ofzo. Maar eerst websites, en ik heb enorm hoge eisen aan mezelf dus ik wil een website van kaliber FOK! oid kunnen bouwenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:05 schreef Qunix het volgende:
Het is nergens te laat voor... Alleen als je dood bent is het te laat.
Als je echt gemotiveerd bent kan je dus in de avond en/of weekend lessen.
Wat wil je leren en voor welk doel?
Ik kijk savonds anime en soms doe ik mijn eigen projecten. Hangen doe ik niet.
Dan zul je ook over databases moeten gaan leren, maar dat komt denk ik wel goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijn volgende stap is php. Ik kan nu redelijk wat jQuery maar ik wil hele websites kunnen maken. EN later eventueel apps ofzo. Maar eerst websites, en ik heb enorm hoge eisen aan mezelf dus ik wil een website van kaliber FOK! oid kunnen bouwen
En ik sta mezelf geen leercurve toe, na de beginselen moet ik alles kunnen. En dat moet makkelijk gaan.
Muziekinstrumenten heb ik wel meegekregen sinds jongquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zul je ook over databases moeten gaan leren, maar dat komt denk ik wel goed.
Wel een mooi streven hoor! Veel dingen lijken zo makkelijk, maar blijken dan toch lastiger dan gedacht. Dat heb ik ook met muziekinstrumenten bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Muziekinstrumenten heb ik wel meegekregen sinds jong
Ja, ik neem ook mySQL mee. Maar i kstel beginnen enorm uit en ga liever bank hangen en aan de werkelijkheid ontsnappen.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Xaryna het volgende:
Maar ik stel beginnen enorm uit en ga liever bank hangen en aan de werkelijkheid ontsnappen.
quote:
Oh wacht, andere links en rechts. Oeps.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens van links naar rechts.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh wacht, andere links en rechts. Oeps.
You saw nothing.
Juist, die bedoelde ik.quote:
Irl lijkt een harem me een bijzonder vervelend ding.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef totalvamp het volgende:
O Yuuki Rito toch, wat ben jij 1 gelukkige klootzak.
2 vrouwen die proberen een harem te maken voor je
4 die er al wel mee in zouden stemmen, nu nog 10 vrouwen te gaan
Ach zolang de vrouwen ook begrijpen dat je ook met elkaar plezier kunt hebben komt dat wel goed hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Irl lijkt een harem me een bijzonder vervelend ding.
Als ik ooit een trio zou doen, wil ik 2 mannen en alle aandacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ach zolang de vrouwen ook begrijpen dat je ook met elkaar plezier kunt hebben komt dat wel goed hoor
Zelfde in een trio... wat is er leuk aan als 1 iemand al de aandacht krijgtgewoon alles gelijk verdelen.
egoïstquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik ooit een trio zou doen, wil ik 2 mannen en alle aandacht.
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.quote:
Je hebt wel de volle aandacht dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.
Neem aan dat je wel DP doet in een trioquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Straks willen ze nog rare dingen als dp ofzo. Of bukake. Brr.
Vier handen voor mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel DP doet in een trioHoezo heb je anders 2 mannen nodig?
Om cocktails te maken en aan te geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel DP doet in een trioHoezo heb je anders 2 mannen nodig?
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vier handen voor mij.Of een lul en vier handen
En twee monden!
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestoken
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vinden
Pussy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zoenen/likken bij/met een vrouw waar net een andere vent zijn tong heeft gestoken
Maar vast genoeg mannen te vinden die zoiets niet erg vinden
Dat zeg ik, dan heb je dus een even trio xD iedereen krijg dan toch aandacht van elkaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.
Maar ik was het sowieso niet van plan om echt te doen.
Ik vind mannen viesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pussy.Je bent geïndoctrineerd.
Stop it with your logic! Dirty logic.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan heb je dus een even trio xD iedereen krijg dan toch aandacht van elkaar?
[..]
Ik vind mannen vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |