Ik vrees dat dit ook een van de redenen is dat ik zonder problemen kan typen op mijn toetsenbord zonder opdruk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.
3.1quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:04 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Patience en Mijnenveger toch leuk.
Jah, ik herriner me ook dat er van die vage spelletjes waren waar de wereld bestond uit tekens.quote:
dit...quote:
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is je kinderen mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen.
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mummychan, plsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje gamer deed dat op z'n tv:
[ afbeelding ]
zo'n soort apparaat hebben wij nog wel staan volgens mij
Wel veel geld waard.quote:
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 10 is best wel onnodig imo ,start menu ziet er daar echt ruk in uit.
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt
| 1 2 3 4 | if(version.StartsWith("Windows 9")) { /* 95 and 98 */ } else { |
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.quote:
Nu nog steeds.quote:[b]Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen
7-8-9quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.
Ook leuk, mogelijk is dit de rede waarom windows 9 windows 10 is:
[ code verwijderd ]
https://searchcode.com/?q(...)28%22windows+9%22%29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
SPOILER: gundamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Welke MMOs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen
Oh, 18 jaar pas. We hebben dus ook nog iemand in de gelederen die onze geesten jong houdt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
Are you ready for the punchline?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen komt de rest van het nieuwe seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |