Ik ben 25, de 43 was een grapje omdat je antiek zei. De Atari was later pas volledig van mij, toen we in '95 een 100 MHz Pentium 1 PC kregen. Voordat hij volledig van mij was had ik op mijn kamer al een Olivetti 286 met MS DOS staan. Die heb ik een tijdje naast elkaar op m'n kinderbureautje gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef MAHL het volgende:
Mweh, wij hadden thuis rond mijn vijfde ofzo een pc. Windows 95 iig. Pas op mijn 15e of 16e mijn eigen
[..]
[..]
Welke is het nou? Te verwarrend dit
Wat is de leeftijd hier? Vormen wij het bejaardenhuis van deze reeks?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn enige troost is dat ik in ieder geval niet de meest bejaarde ojiisan in dit topic ben.
Wou dat ik zo vroeg een eigen pc had. Kon ik veel meer mee aanklooien en leren toen ik daar nog interesse voor had. Nu vind ik het of te vermoeiend of wel best eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25, de 43 was een grapje omdat je antiek zei. De Atari was later pas volledig van mij, toen we in '95 een 100 MHz Pentium 1 PC kregen. Voordat hij volledig van mij was had ik op mijn kamer al een Olivetti 286 met MS DOS staan. Die heb ik een tijdje naast elkaar op m'n kinderbureautje gehad.
Mijn vader vond het erg belangrijk. Die heeft ook op mijn basisschool toen hij daar in het bestuur zat lang gezeurd dat ze computers moesten aanschaffen. De computers die ik toen zelf had waren nooit super nieuw, maar ook niet super verouderd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wou dat ik zo vroeg een eigen pc had. Kon ik veel meer mee aanklooien en leren toen ik daar nog interesse voor had. Nu vind ik het of te vermoeiend of wel best eigenlijk
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader vond het erg belangrijk. Die heeft ook op mijn basisschool toen hij daar in het bestuur zat lang gezeurd dat ze computers moesten aanschaffen. De computers die ik toen zelf had waren nooit super nieuw, maar ook niet super verouderd.
Verwend!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.
Ik vrees dat dit ook een van de redenen is dat ik zonder problemen kan typen op mijn toetsenbord zonder opdruk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op mijn derde had ik ook al een eigen PC.
3.1quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:04 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was Patience en Mijnenveger toch leuk.
Jah, ik herriner me ook dat er van die vage spelletjes waren waar de wereld bestond uit tekens.quote:
dit...quote:
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Dat is je kinderen mogelijkheden geven om zich te ontwikkelen.
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mummychan, plsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je ontwikkeld willen zijn als je ook ingewikkeld kan zijn?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd, toen mijn ouders zich nog volledig onbewust waren van de teleurstelling die ik later zou worden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje gamer deed dat op z'n tv:
[ afbeelding ]
zo'n soort apparaat hebben wij nog wel staan volgens mij
Wel veel geld waard.quote:
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |