Ik heb ze in het Japans op mijn computerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:53 schreef Hermanna het volgende:
Kwaliteit serie die ik keek op de duitse tv.
Nee, dat is weer een andere.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?
Powershellquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:56 schreef Qunix het volgende:
Welke shell / command line app moet ik gebruiken voor Windows?
Wat zijn de must-have apps?
tettenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit viel me eerder niet op.
Wat? Ik zie nie... oh tetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit viel me eerder niet op.
Windows 10.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Powershell
apps?
heeft windows ookal apps net als ios en android?
Volgende keer dat ik zin heb in een shoujo manga, pak ik jouw MAL er gewoon bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ik doe gewoon een brede lijst, leek mij inderdaad waarschijnlijk dat je er al een aantal kende.
Heb de afgelopen maanden rond de 80k pagina's shoujo gelezendus ik zat gewoon mijn mangaMAL over te plakken
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FLYING WHAAAAAAAALEESSSS
Wie is je zombiewaifu? Ik draag Dyson-chan persoonlijk op handen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FLYING WHAAAAAAAALEESSSS
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 10 is best wel onnodig imo ,start menu ziet er daar echt ruk in uit.
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt
9 = 10 want tellen is moeilijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.
Windows 8 en 8.1 zijn een hele stap vooruit zowel onder de motorkap als in het interieurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie is je zombiewaifu? Ik draag Dyson-chan persoonlijk op handen.
quote:
Heeft wel een slecht eindequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Japans op mijn computer
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Windows 8 en 8.1 zijn een hele stap vooruit zowel onder de motorkap als in het interieur
Die concurrentie is wel goed. Blijven ze scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 = 10 want tellen is moeilijk
Plus, nu lopen ze gelijk met OSX. Als ze het goed spelen zitten we de komende twaalf jaar aan windows 10 met namen van hondensoorten of zo.
Windows 10 is nog een developer previewquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.
[..]
Die concurrentie is wel goed. Blijven ze scherp.
Tussen 95 en 98 zat ook geen twaalf jaar. Dat XP het zo lang volhield is ongekend. Maar ligt ook een beetje aan de luddieten-crowd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.
Ik zou alleen al teruggaan naar XP omdat het puur nostalgie is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tussen 95 en 98 zat ook geen twaalf jaar. Dat XP het zo lang volhield is ongekend. Maar ligt ook een beetje aan de luddieten-crowd.
Mensen die niet hun buizen-computer configureren met patch kabels.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou alleen al teruggaan naar XP omdat het puur nostalgie is.Helaas kom ik er net achter dat ik zelfs met Windows 7 tot de oldschool klasse behoor.
Deze man weet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet hun buizen-computer configureren met patch kabels.
Heb je het over seizoen 5?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Nee, wel een appstore. Geen apps though.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
heeft windows ookal apps net als ios en android?
Kun je opscheppen over de grootte. Zie deze schoolkinderen blij zijn met de eerste computer op school.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Check mijn gaming rig.
[ afbeelding ]
Je lacht wel, maar dit was for serious m'n eerste computer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kun je opscheppen over de grootte. Zie deze schoolkinderen blij zijn met de eerste computer op school.
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar dit was for serious m'n eerste computer.
[ afbeelding ]
Dat is geen stuk schroot. Dat is de eerste computer met een volledige kleuren GUI. (Alhoewel ik er een monochrome monitor bij heb.) Maar het was een concurrent van de Apple Macintosh en maakte er gehakt van aan alle kanten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn.Hoeveel moest je voor dat stuk schroot neerleggen?
Hoe antiek ben jij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geen stuk schroot. Dat is de eerste computer met een volledige kleuren GUI. (Alhoewel ik er een monochrome monitor bij heb.) Maar het was een concurrent van de Apple Macintosh en maakte er gehakt van aan alle kanten.
Hij staat nog steeds boven m'n bureau en werkt nog ook.
Hoe oud ben jij.
In die tijd dus een zeer populaire computer. Onvoorstelbaar. Ik ben 23.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geen stuk schroot. Dat is de eerste computer met een volledige kleuren GUI. (Alhoewel ik er een monochrome monitor bij heb.) Maar het was een concurrent van de Apple Macintosh en maakte er gehakt van aan alle kanten.
Hij staat nog steeds boven m'n bureau en werkt nog ook.
Hoe oud ben jij.
Ik ben 25. Ik ben opgegroeid met deze computer sinds ik genoeg coördinatie had om een joystick te bewegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, 23 jaar. Niet heel jong meer.
Zal wel van het milieu afhangen waar we in zijn opgegroeid. Mijn ouders waren behoorlijk digibeet, dus ik heb pas op 12-jarige leeftijd voor het eerst met een computer gewerkt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25. Ik ben opgegroeid met deze computer sinds ik genoeg coördinatie had om een joystick te bewegen.
Ah, yes. Toen ik 12 was had ik al een computer of drie versleten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zal wel van het milieu afhangen waar we in zijn opgegroeid. Mijn ouders waren behoorlijk digibeet, dus ik heb pas op 12-jarige leeftijd voor het eerst met een computer gewerkt.
Ik geloof dat meteen. Hierop heb ik mijn eerste stapjes gemaakt met een computer. Ik moest op 12-jarige leeftijd zelfs leren hoe je zo'n ding moest opstarten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes. Toen ik 12 was had ik al een computer of drie versleten.
quote:
Welke is het nou? Te verwarrend ditquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben 25. Ik ben opgegroeid met deze computer sinds ik genoeg coördinatie had om een joystick te bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |