Ik heb ze in het Japans op mijn computerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:53 schreef Hermanna het volgende:
Kwaliteit serie die ik keek op de duitse tv.
Nee, dat is weer een andere.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?
Powershellquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:56 schreef Qunix het volgende:
Welke shell / command line app moet ik gebruiken voor Windows?
Wat zijn de must-have apps?
tettenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit viel me eerder niet op.
Wat? Ik zie nie... oh tetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit viel me eerder niet op.
Windows 10.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Powershell
apps?
heeft windows ookal apps net als ios en android?
Volgende keer dat ik zin heb in een shoujo manga, pak ik jouw MAL er gewoon bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ik doe gewoon een brede lijst, leek mij inderdaad waarschijnlijk dat je er al een aantal kende.
Heb de afgelopen maanden rond de 80k pagina's shoujo gelezendus ik zat gewoon mijn mangaMAL over te plakken
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FLYING WHAAAAAAAALEESSSS
Wie is je zombiewaifu? Ik draag Dyson-chan persoonlijk op handen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FLYING WHAAAAAAAALEESSSS
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 10 is best wel onnodig imo ,start menu ziet er daar echt ruk in uit.
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt
9 = 10 want tellen is moeilijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.
Windows 8 en 8.1 zijn een hele stap vooruit zowel onder de motorkap als in het interieurquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Windows 10 al. Ik gebruik Windows 7 en zal dat nog jaren doen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie is je zombiewaifu? Ik draag Dyson-chan persoonlijk op handen.
quote:
Heeft wel een slecht eindequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Japans op mijn computer
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Windows 8 en 8.1 zijn een hele stap vooruit zowel onder de motorkap als in het interieur
Die concurrentie is wel goed. Blijven ze scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 = 10 want tellen is moeilijk
Plus, nu lopen ze gelijk met OSX. Als ze het goed spelen zitten we de komende twaalf jaar aan windows 10 met namen van hondensoorten of zo.
Windows 10 is nog een developer previewquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het gaat snel. Ik gebruik pas sinds 2 jaar Windows 7, daarvoor Windows XP, maar men gebruikt nu al besturingssystemen als Windows 10.
[..]
Die concurrentie is wel goed. Blijven ze scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |